Dışı çıtır çıtır , içi pammık gibi mis gibi ekmekler
Malzemeler (200 ml bardak ölçüsüyle)
🎈3 bardak un
🎈1,5 bardak ılık su
🎈yarım pk. instants maya
🎈1 tepeleme çay kaşığı tuz
🎈2-3 yemek kaşığı zeytinyağı
Bütün malzemeler karıştırıp bir hamur elde edin ve zeytinyağı sürdüğünüz kabın içinde mayalanmaya bırakın. Sonra gazını alıp kaşık yardımıyla bezeler yapın ve tepsiye gelişigüzel yerleştirin. Üzerine istediğiniz çekirdekleri atın
Ben chia tohumu, susam ve ayçekirdeği attım. Tam 12 tane ekmek çıktı. Biraz da tepside mayalandırmayı unutmayın. Sonra doğruca fırına
230 derecede önceden ısıtılmış fırında 15 dakikada pişecektir. Burda bir tüyo var: fırına buz atarsanız ekmeğinizin kabukları çıtır çıtır olurken içi yumuşacık olur. Afiyetle❤️❤️
Eğer ki un, su, tuz, maya ve zeytinyağılı bir hamur yoğurup zeytinyağı döktüğünüz bir kabın içinde onu mayalanmaya bırakırsanız yaklaşık 3 katına kadar mayalandıktan sonra mayalanan hamurun gazını alıp kaşık yardımıyla bezelere ayırırsanız ve o bezeleri tepsiye yerleştirdikten sonra biraz daha mayalanmasına müsaade edip üzerine istediğiniz çekirdekleri atıp 230 derecede 15 dakikada pişirirseniz fırının zeminine de 3-4 adet muz atarsanız 15 dakikanın sonunda dışı çıtır çıtır içi ise pofidik ekmekleriniz olur. Bundan 12 tane tam da beslenme çantalık tarifi kaydetmeyi unutma.
KAYNAK




“En pratik ekmek ÖZGÜLCOŞAR💯 #tarif #bread #recipe #ekmek” üzerine 48 yorum
Hiç yapmasaydınız iyiydi.
Hangi maya?
Daha büyük şekilde pişirseydiniz daha güzel olurdu
Ekmeği de rezil ettin fırını da rezil ettin. Niye içine buz attın fırının?
Tam tarifi atabilir misininz
Artık egerkiiii demeyi bırakın Sinirimiz zipliyor
Seniz sanız sınızzz oooğğğğfff izlerken daraldım.
Bir kaba su koysanız da güzel olur
Yaparsaniz ederseniz atarsanız
Masaallah cümleler birbirine grup daliyolar.
Hay eğerine sokayım
Ben yürüyerek halk ekmek fırınından alıp eve getiriyorum mis gibi 🎉
Ayy çok tatlı oldular 😊
Çok iyi ya
15 dkk sonra elektrikçi çağırabilir siniz 😅
Türkçe paragraf sorusu gibi cümlenin sonu bir türlü gelmiyor 😂😂😂 ellerinize sağlık 😊
Anlatımı ne kadar güzel herkes rahatsız olmuş
❤
sadece alt yazılar ile olsa daha iyi olurdu
Dahaaaa anlatayimmmm mi dunyadannnn haberimmm yoktu yokkkkkkk😡😡😡✊🏿✊🏿tammmmm öç cocuklari kurdovvvvvv toplummmm😂😂😂😂pezevenklerr youtubedeeeee her yerdeee alevilerrr neymisss dunyaaaaa 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤮🤮yalanimmmmm olmazzz benimmmm 😡✊🏿🇹🇷🇹🇷🇹🇷😂😂
Fırına buz atmak mı😮 tehlikeli
Neden çekirdek NEDEN
Eğer ki konuşmayı öğrenmezseniz, videolarınıza beğenme butonuna basmaya devam edersem
Buzu elinize alırsanız elinize aldığınızda fırının içine atarsanız firininizın tabani mis gibi çürür hayırlı olsun yeni fırınınız
Zeytin yağı değil de çiçek yağıyla yapsak aynı sonucu alır mıyız
Ben yaptım üzerine serptiğim susam, kabak çekirdekleri nedense büyük oranda döküldü tam yapışmamış ama tadı güzel
Çok tatlı
Ay herkes ahçı oldu
Gayet güzel olmuş anlatımıda güzel eleştirmede birinciyiz
Çok güzell oldu. Biraz daha yumuşak hamur olursa için daha pofuduk pofuduk olurdu içi hamur olmazdı
Lütfen ellerinize dikkat edin hamur yapışabilir.
O attığınız buzlar fırını delebilir.🤦🏻♂️
Sıcak fırına buz atmak çok zararlı. Tövbee.. Ne yapacağınızı şaşırdınız.
Buz atmaya gerek yok kücuk bir kase su koyabilirsiniz
Ozgül hnm.selamün Aleyküm
Ellerinize saglik
Acaba daha cok yapmak istesek bu ölçunun 2 katı fazlasinimi kullanabilirim.
Yardimci olurmusunuz.
Teşekkürler ediyorum
Buz ne ucundu?
Abla karabuğdaylı da yapar mısın
Bu video ya disk like verirseniz, bir de yorumlarda laf sokarsanız, bu ablamız bir daha böyle videolar çekemez, siz de sinir olmaktan kurtulursunuz 🙂
Sıcak fırına buz atmakta hiç akıl işi değil
Hmmmm ı lıke that 😋
Fırını ısıtmadan koyarsanız daha da kabarır kızgın fırına koymayın
Ya tam kahvaltı takımımla uyumlu o kase bu lütfen nerden aldınız kaseyi ❤
şu video tipinden o kadar bıktım ki içime daral geliyor dinlerken. nefes alamıyormuş gibi hissediyorum
Hamur gibi oldu içi sert dısı sekilsiz
Ve firinin alt isitmasini bozarsiniz bnm firin cop oldu onun yerine sutlac guvecine az su koy yadqa buz buharlasir yine yumusatir
Pisince niye kabarmamis ki
Gördüğüm en kötü tarif bu.
Hamurun malzemesi ne acaba
Fırına buz atmak Allah’ım😮