Öncelikle bir tane muzu soyalım. Pekmezimizi koyduk. Hatırlıyorsunuz değil mi? Buğra pekmezden bir şey yapacaktı. Benim bütün Ne güzel olmuştu. İyi. Pekmezim mahvetmişti. Kakaoyu koyduk. Birkaç tane çikolata parçası atalım içine. Hop. Şimdi bunun tadına bakıyoruz. Şöyle bir görüntüyü de göstereyim. Şimdi bunun üstünü e böyle taze nane yaprağı işte atıyorum. Hadi böyle Ceyda ya böyle üstüne çikolata, fıstık, fındık, ne isterseniz yapabilirsiniz. Böyle fresh bir akşam size dondurma. İnanılmaz bir şey. İnanılmaz bir şey olmuş. Bu kadar hızlı inanılmaz bir şey. Çok iyi değil mi? Tebrik ediyorum. Yeah.

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“Ceyda’dan ev yapımı sağlıklı dondurma😍” üzerine 43 yorum

  1. Çok güzel olmuş pratik ve lezzetli görünüyor elinize sağlık, yalnız eleştirmek için söylemiyorum biz de çocuklugumuzda pekmez çok yedik ama uzun süreli ve yüksek sıcaklıkta kaynatılan pekmezin zararlı olduğunu okumuştum, siz sağlıklı yiyecek konusunda çok dikkatlisiniz diye söyledim tariflerinizi çok beğeniyorum umarım kızmazsınız🙏🏻. Bir de kakao yerine keçi boynuzu tozu da çok güzel oluyor naçizane ☺️

Yorum yapın

Benzer Tarifler