ISPANAK ALINCA HEMEN BUNU YAPIYORUM🙈YİYENLER BAYILIYOR💯HAYATIMDA YAPTIĞIM EN KOLAY BÖREK TARİFİ
Hamuru için
6 bardak un (200ml bardakla)
1 tatlı kaşığı dolusu tuz
çeyrek çay kaşığı maya
2 bardak ılık su (250ml bardakla )
1 bardak sıvıyağ açmak için (250ml bardakla )
#börek #kahvaltı #baharmutfaktaysa #asmr #börektarifleri #yemek #yemektarifleri #trending #keşfet #keşfetbeniöneçıkar #shorts #nefisyemektarifleri




“Yıllardır Yapıp Satıyorum❗️Hamur Nasıl olmalı 🤚Asla yırtılmaz Tepsi Tepsi Yapıyorum püf noktaları” üzerine 36 yorum
İlk yorum benden severek takip ediyorum bol izlenmeler
Ellerinize sağlık 👏👍🎉
ellerine emeğine yüreğine sağlık çok güzel görünüyor maşallah ❤❤❤❤❤❤
Elinize sağlık. Hangi unu kullanıyorsunuz. Akşam yapıp sabah pişirmek olur mu teşekkürler
Harikasınız bahar hanım Elinize emeğinize sağlık Maaşallah ❤
❤❤❤❤
👏👏👏👏💕
❤elinize emeginize sağlık
Eline emeğine sağlık 😊
Destê te sax be 😊
🌹🌹😋😋👏👏💐💐💚💚
Bir tepsinin fiyatı nekadar Bahar hanım
Yani video çekerken bütün hamuru yağlayarak göstermek zorunda mısınız yani bu yeni bir yapma tarzı değil bu tarifi onlarca herkes yapıyor
Bahar hm bu tarifi kısa bir süre önce bir daha yayınladınız mı.Seyretdiğime çok eminim.
Her yatığını izliyorum çok beyendim ❤❤
Ellerinize sağlık ❤❤❤
Ellerinize sagllk çok güzel görünüyor hayllrll cumalar🧡🧡🧡🧡
ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Afiyet olsun ❤❤❤🎉🎉🎉
Ne gerek var okadar yağlamaya bu video'yu daha önce paylamıştınız gene gerek yok bidaha herkes biliyor hamur yoğurmasını ?????
👍👍👍👍🧿🧿🧿🧿
🧿🧿🧿🧿🧿
Abla kötü yorumlara aldirma sakin meyve veren agaci tašlarlar helede bizim insanimiz çoook kiskanç kesinlikle becerikli bašarilisin her tarifini begeniyorum ellerine saglik böreginiz harika oldu abla kötü yorumlari okuma bile kiskaniyolar seni hayirli geceler ablacim💚🫶💚🍀🍃👏👍🤲
🎉🎉🎉❤ eline emeğine sağlık Ablacığım senin yaptığın her şey çok güzel oluyor birebirde tarif tutuyor Ben hep deniyorum
Beğenerek tarihlerinizi yapıyorum ellerinize sağlık ❤
❤❤
❤❤❤
Yine harika olmuş ellerine sağlık
❤
Elerıne sağlık❤
Fiyat bilgisi verirmisiniz
Elinize sağlık bende yapacam 🥰♥️🌹♥️🌹
👍👍👍👍
💯💯💯💯
👏👏👏👏
❤❤❤❤
Pişirmeden dondurucuya atılırmı bu arada çok güzel olmuş
Emeğinize sağlık, çok güzel görünüyor.
❤
Ellerinize sağlık çok güzel oldu. Süpersiniz Maşallah size. ❤