Bugün size ekmek teknesinde size harika bir çikolatalı kurabiye tarifim var. Subway kurabiyesi olarak da bildiğimiz kurabiyeleri umarım siz de en az benim kadar seversiniz.
►Kanalımıza abone olmak için: http://bit.ly/RefikaninYemekOkulu
225 gr tereyağı
220 gr esmer şeker
100 gr beyaz toz şeker
1 yumurta
1 yumurta sarısı
300 gr un
140 gr, 2 kare paket bitter çikolata
70 gr, 1 kare paket sütlü çikolata
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 paket vanilin
Yarım çay kaşığı tuz
· 225 gr oda sıcaklığında tereyağını geniş bir kasede 100 gr beyaz toz şeker ve 220 gr esmer toz şekerle karıştırın. Erimiş tereyağı kullanmayın çünkü o zaman kurabiyeler çok daha fazla yayılıyor tepside.
· Bir kaşık veya spatula ile tereyağı ve şekeri iyice karıştırın. Üzerine 1 tam yumurta ve 1 yumurtanın sarısını ekleyin.
· Onları da karıştırdıktan sonra kuru malzemelerde sıra. 300 gr ununu, 1 çay kaşığı kabartma tozunu, yarım çay kaşığı tuzu ve 1 paket vanilini kaseye ekleyip aynı şekilde karıştırmaya devam edin.
· Tüm un karışınca 1 paket bitter çikolatayı ince ince doğrayın. Diğer bitter çikolatayı ve sütlü çikolatayı ise daha iri, büyük tavlar zarı boyutunda doğrayıp karışıma ekleyin.
· Ardından harçtan 2 çorba kaşığı kadar alıp top yapın. Bu şekilde yaklaşık 16 tane top çıkacaktır.
· Bunları bir tepsiye dizip 45 dakika buzdolabında bekletin.
· Fırını 165 derecede, altlı üstlü modda çalıştırın.
· Ardından tabanı düz bir tepsiye pişirme kağıdı serip aralarında en az 3-4 parmak boşluk bırakarak kurabiye toplarını dizin. Ben 3 tepside pişirdim ama sizin fırın tepsiniz daha büyükse iki tepsiye de sığabilir.
· Altlı- üstlü çalışan fırının orta rafında 15 dakika, 165 derecede pişirin.
· Fırından çıkardıktan sonra mutlaka 10-15 dakika bekletin yoksa dışlarının çıtırı oluşmaz ve dağılırlar.
· Sabredip 10 dakika bekleyince bol çikolatalı kurabiyeleriniz hazır. Afiyet olsun!
Diğer Videolarımız;
► Fırında Mücver Tarifi | Mevsim Sebzeleriyle Kolay Mücver Yapımı
► Burger King – Whopper (Challenge) Meydan Okuması | Evde Daha Hesaplı Whopper Tarifi
► Starbucks – Cool Lime – (Challenge) Meydan Okuması | Evde Daha Lezzetli ve Ucuz Cool Lime Tarifi
► Domates ve Fesleğen Soslu Makarna Tarifi | İtalyanlara Meydan Okuyoruz😜
► Tavuk Dünyası – Kekiklim (Challenge) Meydan Okuması | Evde Daha Hızlı ve Ekonomik Tavuk Tarifi
Mutfağımızda ve Yemek Okulu’muzda neler oluyor daha yakından takip etmek için;
►Facebook: https://www.facebook.com/refikaninmutfagi/
►Instagram: https://www.instagram.com/refikabirgul/
►Twitter: https://twitter.com/refikabirgul
►Websitesi: https://www.refikaninmutfagi.com
►Mutfağımızda kullandığımız el emeği, göz nuru güzellikler için de: https://goo.gl/0aKsMW
►Severek takip ettiğimiz kanallar: https://www.youtube.com/user/TurkeyVideoNetwork




“Subway Cookie (Challenge) Meydan Okuması | Çikolatalı Cookie (Kurabiye) Tarifi” üzerine 21 yorum
Mükemmel oldu. Subway bizi unutsun.
Esmer şekerim yoktu. Sadece 1 fincan beyaz toz şeker attım. Tarifteki malzemelere ek 2 buçuk yemek kaşığı kakao attım. Margarin ve tereyağ yarı yarıya koydum buzdolabında bekletmedim. Mükemmel oldu. Yaptığım ve yediğim en güzel kurabiyeydi. 3 gündür tekrar tekrar yapıyorum o kadar güzell. Teşekkür ederim tarifi paylaştığınız için ❤
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Çok beğendim
Bir şeyleri yanlış yaptım galiba olmadı. 15 dakikada pişmedi. 😭😭😭😭
Ellerinze sağlık çok güzel dı bayıldık😻
Tarifi bu gün kızımla denemek nasip oldu.çok güzel oldu Teşekkürler 😇
Yaptım. Orijinalinden iyi oldu. Vallahi helal olsun. Çok iyi 💖
Yıllardır yaptığım tarif bugün aklıma yeniden yaptım mükemmel oldu ama ben esmer şeker kullanmıyorum ve yine çok lezzet
Ev ölçüsü yok mu.
Şekeri çoooook az yiyn biri olarak çikolatası ve şekeri çok fazla geldi. Fırına koyunca aşırı derecede eridiler. Hepsi birleştiler tadı inşallah güzel olur o kadar tereyağı kullandım. Şekeri ve çikolatayı azaltmama rağmen hala çok pişmanım çok koyduğum için oysa subwayde yemiştim bunu vr hiç şekerli gibi değildi yaa
Yaptığım en başarısız kurabiye abi ya
Aşırı şekerli ya bu şeker oranının yarısı bile koyulabiliri tereğı da biraz azaltabiliriz bence birdahakine öyle denicem
Bu video 7 yıl önceye ait olamaz ya
aşırı yağlı oldu un miktarı çok az oldu doğru ölçü vermemişsiniz!
Yıllardır bu tarifi yapıyorum harika
Cok yayilmis ben böyle istemiyorum hada iyisini isdiyorum tarif
en sevdiğim tarif hep yapıyorum 🙂
denendi, süper bir tarif ellerinize sağlık
Hareketleriniz aynı Refikayla , kim kimden aldı 😅
Yav arkadaş gittin cookieye kabartma tozu vanilin vs koydurtuyorsun bu kek mi? Bildiğim tarifi yapsaydık keşke saçma sapan bir şey yaptırdın o kadar sinirliyim ki sana