Ezogelin Çorbası Tarifi.🍜
⚠️ Bu muhteşem tarifi denemek için mutlaka kaydedin.
Malzemeler;
• 1 yemek kaşığı tereyağ
• 1 adet soğan
• 1 diş sarımsak
• 1 su bardağı mercimek
• 1 yemek kaşığı pirinç
• 1 yemek kaşığı bulgur
• 1 yemek kaşığı biber salçası
• 1.5 çay kaşığı tuz
• 1.5 çay kaşığı pulbiber
• 2 çay kaşığı nane
• 2 lt su
Yapılışı;
Tenceremize 1 yemek kaşığı tereyağ alıp eritip üzerine minik minik doğradığımız soğanlarımızı ve 1 diş sarımsağımızı ilave edip, kavuralım.
Diğer taraftan bir kaba 1 su bardağı mercimek, 1 yemek kaşığı pirinç ve 1 yemek kaşığı bulgurumuzu alıp, güzelce yıkayalım.
Kavrulan soğanlarımızın üzerine salçamızı ve baharatlarımızı ilave edip kavurup, yıkadığımız mercimek, bulgur, ve pirinçlerimizi ilave edelim.
Kısa bir süre kavurduktan sonra son olarak 2 lt su ilave edip orta ateşte yarım saat pişirelim.
Çorbamız hazır, afiyet olsun. Bu gibi tariflerden haberdar olmak için sayfamı takip etmeyi unutmayın.
tenceremizi de erittiğimiz tereyağımızın üzerine minik minik doğradığımız soğanlarımızı ve bir diş sarımsağımızı ilave edip güzelce kavuralım Diğer yandan mercimek bulgur ve pirincimizi bir kaba alıp güzelce yıkayalım tenceremize salça ve baharatlarımızı ilave edip yıkadığımız malzemelerimizi üzerine dökelim Kısa bir süre kavurduktan sonra 2 litre su ilave edip tenceremizin kapağını kapatıp yarım saat pişirelim Ezogelin çorbamız hazır bu gibi tariflerden haberdar olmak için sayfamı takip etmeyi unutmayın
KAYNAK




“Miss gibi ezogelin çorbası.❤️ #tarif #yemek #çorba #nefisyemektarifleri #nefis #shorts #keşfet” üzerine 24 yorum
Maşallah hay senin bu ne güzel tarifini Sevsinler emi🥰🥰💖👌
Sofraların vazgeçilmezi , ellerinize sağlık ❤😍🙏🏻
Ellerinize sağlık nefis görünüyor.💗
En sevdiğim çorba bayılırım👍👍👍😊🙋
Afiyet olsun cnm 👍🏻😋🧿🌺
Un yok
degil mi
Bugün yaptım sabah
😊😊
Ellerinize sağlık
Elinize sağlık 👍😋👌
Emegize sağlık ve açıklama bölümüne malzemeleri yazdığınız için teşekkür ederim sevgiler ❤
Az önce yaptım harika oldu😊ellerinize sağlık
Sicak su mu yoksa soguk su mu koyuluyor
Su sicakmimolucak
Abla cok sağol 19 yaşındayım üni ogrencisiyim bi apartmanda oturuyorum corbayı. yaparken aldim ocaktan sogumasini bekliyorum tabi ocakta acik o sırada sonra bi tava koydum yanan ocağın ustune unutup baktimki butun ev duman olmus sitenin yangın alarmi çalmış itfaye geldi yonetici 2 komsum ve 4 itfaiyeci oturduk corba içtik 😂
Nanesiz ezogelin ?
Kaç kişilik oluyor
Şimdi yapıyorum bakalım nasıl olacak 🖐🏿😊😊
Blender dan geçirsek olur mu?
Ne adım ezo
Bugün ezogelin yaptım
Evet arkadaşlar ben de ezogelin çorbası yaptım
Mercimek corbasina benzedi
Blender dan geçmeden de olur