Lavaştan çi börek olur mu? Hem de öyle kolay olur ki…😍 muhakkak deneyin!
90 g kıyma
120 g soğan, 1 adet küçük
3 tane lavaş
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
Yaklaşık 1 çorba kaşığı un
Su, ıslatmak için
Ayçiçek yağı, kızartmak için
• Küçük bir kâse içinde 90 g kıyma, 120 g rendelenmiş soğanı, 1’er çay kaşığı tuz ve karabiberi güzelce karıştırın.
• Lavaşı tezgâha alın ve bir yüzünü her yerine gelecek şekilde su ile ıslatın. Diğer yüzünün sadece kenarlarını ıslatın. Hazırladığınız harcı 3 eşit parçaya ayırın. Bir parçasını lavaşın alt kısmına koyup kenarlara çok gelmeyecek, yarım ay şekilde yayın. Lavaşın boşta kalan kısmını üzerine kapatın ve kenarlarından bastırın. Sonra nazikçe bastırarak içindeki havasını alın. Kenarlarının açılmaması için el dikişi ile sağlamlaştırın. Kalan iki lavaş için de aynı işlemi, uygulayın.
• Daha çıtır olmaları için kızartmadan önce her birinin iki yüzüne de hafifçe un serpin. Isınan tavaya, tavanın dibini kaplayacak kadar Ayçiçek yağı koyun. Yağ henüz soğukken 2 lavaşı dikkatlice tavaya yerleştirin ve ocağın altını kısın. Kısık ateşte iki yüzü de güzelce kızarana kadar 5-6 dakika çevirerek pişirin.
• Altın sarısı rengi alan lavaştan çi börekleri tavadan alın. Hızlıca hazırlayabileceğiniz, lezzetiyle orijinalini aratmayacak lavaştan çi börek emirinize amade!
#çibörek




“Lavaştan Çıtır Çıtır Pratik Çi Börek 🥟 Hamur Açmak Yok! Lavaştan Çi Börek Tarifi” üzerine 44 yorum
Bende yapiyorum ama katladiktan sonra zigzag pizza kesici ile kesiyorum sadece ve asiri sisiyor piserken. Bence birde oyle deneyin
Ah güzel.
❤❤❤❤❤❤🎉
🎉❤🎉❤🎉❤🎉❤
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
sirf yağ
Sen bir numaramsin can şef verdiğin incelikler herşeyi gerçek yemeğe donusturuyor
Et qutabı oldu çiy börek😂
@refikaninmutfagi #refikan,nmutfagi Harika bir kadınsın, çekirdekten bile yemek yapıyorsun, ben de size yemek yapabilsem keşke…
Elde açmak hem kolay hendek lezzet bombası
🤢🤮 Olmaz Ablam Olmaz
Bunun ismi "çebureki". Azerbaycan "qutab"ı yağda kızartılmıyor.
Hazir yufkadan olmazmi acaba
Refikanın zeytin yağların sahte çıkmıştı insanlara olan güvenim bir tık daha fazla kırıldı teşekkürler
Çi börek püf böreği gibi olmaz gerçek çig börek ince açılmış yufkadan kızartılarak üst üste tencereye konur üstü kapatılır yumuşak ve sulu olarak yenir.
Hazır lavaş la olmuyor sevmiyorum tattlı tatlı tatsız tuzsuz elle açılmış yerlerden alınmalı
Nasıl popüler anlamıyorum o kadar gereksiz o kadar lezzetsiz. Hamuru içine bir şey koymadan yağda kızarsan bundan daha lezzetli olur
Onasil kiyma bem beyaz😮😮🤭😳
iyice üşengeç yaptınız insanları..
Aklimdan geçiyordu ki bu video karşima çikti denemene gerek kal.adan anladim ki oluyormuş demekki yapabiliriz super
puf noktasi sogani rende degil dograyin…karabiberi daha bol koyun altini biraz kisin
Ben çoktandır böyle yapıyorum. İçine değişik iç de koyuyorum çok lezzetli oluyor ıspanaklıpeynirli,patatesli soğanlı vs.
Hamur ile yapsanız sanki dahacabuk ve daha az yorulurdunuz bence bir yufkayı açınız ve bir kapakile kes doldur içharcı afifet olsun koruyucu içermez❤
Amerika'da yaşıyorum, tortilla ekmekleri içine evdeki herhangi eriyen peynirden koyup microdalga da 15 saniyede quesadilla da yapiyoruz evde hazır bir şey olmayınca acil durumlarda, denemek isterseniz önceden hazirlanmis tavuklada çok güzel oluyor .şimdiden afiyet olsun
Her şeyin cılkını çılarttınız o ne öyle
lays reklamina devam mi?
Refikanin sahte zeytinyaglari unutulmus anlasilan😮😮
Aa qutabdıki bu.
Tortilla ile yaptığınız için biraz tatlı olmuş, gerçek lavaşla yapmalıydınız ve içindeki harcı önceden biraz ateşte mühürlemeniz iyi olurdu..
Çebureki
Azerbaycan qutabi etli de olur goyertilide
Şu an karnım çok tok amayine de çok lezzetli görünüyor, mutlaka deneyeceğim
Azerbaycanda bunu saç üstünde çig etden ve çiğ hamurdan yaparız. Muhteşem lezzetli
Tortilla yı tatlı olduğu için fazla sevemiyorum
Görüntü cok kötüydü
Tembel işi olmuş tortilla ekmeğin şekerimsi tadı olduğu için hiç sevmem güzel olacağını zannetmiyorum
Şu kiymaya sogan eklenmez yaaa
Hamur daha iyi olurdu bence kabartma tozu varsa beklemeden sıpşak yapılır.. lavaştan daha lezzetli olur
Azərbaycan kutabı, həm çiy həm lavaşdan hazırlamaq olar, sadəcə yağda qızartmırıq. Sonra yağlayırıq. Siz Ukraina çabureki edirsiniz.
Hamur yoğurup iki yumak yapaydın iyiydi
O şıkır şıkır yağ olmasa yemek yapamayacaksınız
Bir mutfaga benmi yakistiramiyorum bu bayani sanki yoldan gecerken ugramis gibi geliyor hicbir tarifimi tutmaz .bir tuhaf
Refikacigim yaparda olmazmi ellerine sağlık guzel kizim
Lavaştan olmaaaaz
Hayatta kullanmam