Selamünaleyküm kıymetli takipçilerim. Eee, sürekli birkaç kişi var. Özellikle şu yaptığım ekmeğin tarifini istiyor. Çok kolay. Şimdi şöyle buğday unu alıyoruz. Beyaz un işte böyle. İki tane bundan ben karışık yapıyorum bunu. Esmer siyahla karıştırıyorum bunu. Bu kendi yaptığımız un buğday unu. Şu da marketten aldığımız. İki tane bundan, iki tane bundan karıştırıyoruz. Şöyle biraz fazla olsunlar. Şöyle yarı yarıya yapıyoruz onları. Esmer seviyorsanız esmeri fazla koyun. Şöyle. Ölçünü koyduk. Şimdi şu kadar aldık. Göz kararı tuzumuzu koyuyoruz. Ondan sonra kuru maya şöyle biraz fazla koyayım. Ekmek yok. Saat 12’ye öğle yemeğini yetişsin ekmek. Ha şimdi hemen karıştıralım. Ilık suyla beraber. Kaşıkla beraber yoğuralım. Şimdi ılık suyumuzu yaptık. Şöyle mayayı biraz karıştıralım. Sıcak su direkt temas edip de yakmasın mayayı. Şöyle. Bismillahirrahmanirrahim. Şimdi biz kaşıkla yoğuruyoruz. Şimdi bazılarınız tepside niye gelmesini beklemiyorsunuz diyorsunuz ya. Biz öyle yapmıyoruz. Zaten burada mayalanıyor geliyor. Zaten tepsi şu anda fırında. Fırını yağlayıp, tepsiyi yağlayıp atıyoruz fırına. Pişiriyoruz onları yani. Ben şimdi onların göz kararı. Şimdi piş pişirmeleri zaten daha önce görmüştünüz. Hamurumuz böyle. İyice yoğuracağız. Çok sulu olmayacak yani böyle akışkan olmayacak yani. Normal hamur olacak. Ne çok katı ne çok su. Çok katı olursa biraz zor olur tepsiye koyması. Yani biz elle koymuyoruz ya. Kaşıkla koyuyoruz ya. O yüzden çok da sulu olması. Evet. Ah yoğurduk onu. Şimdi gelmesini bekleyeceğiz. Tamam. Şimdi burada gelmesini bekleyelim. Şunun da örtüyü at üstünü erken gelsin. Ekmekleri yaptık. Şöyle esmer buğday unundan dilmiştik. 10 numara. Şöyle soğuk olanı kırayım. Böyle şöyle. H
KAYNAK




“Köy ekmeği yapımı kimler boye yapıyor ..?? #food #köy #yemektarifleri #cooking #chef #öneçıkar” üzerine 23 yorum
Aleyküm selam abimmm❤Afiyet olsun❤
Mpravo pedim.❤😊
Afiyetle yiyin
Bızde yaparız çörek derız Nevşehir de ama tepsiyi her seferde yağlarız daha kızarık ve lezzetli oluyor aynısı bızdede yağlı sade çörek derız çok özlüyorum yurtdışında yaşıyorum köye gıdınce yapacam tadı bır başkadır hele çay zeytin peynir le süper olur 👍👍👍👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Sıze afiyet olsun kardeşim 👍👍👍👏👏👏🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Afiyet bal şeker şifalar olsun yiyenlere
Hayat sorumluluk verdikce insan büyür sen maşallah her taşin altina elini sokup kendini gelistirmissin karadenizde zordur senin gibi uşak görmek Maşallah kardeşim .Belgesellerde izliyordum seni ordan takibe aldım takipteyim.😊
Afiyet olsun kardeşim 🙋🏻
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
بِسْمِ اللّٰهِ، مَا شَاءَ اللّٰهُ، لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللّٰه، اَللّٰهُمَّ بَارِكْ فِيهِ وَعَلَيْهِ، وَلَا تَضُرَّهُ أَبَدًا مَا أَبْقَيْتَهُ، آمِينَ.
Ellerine sağlık afiyetler bereketler olsun Soner Hocam🤲
Şifa olsun
Allah razı olsun sizlerden
Çok güzel oldu ekmek ler güzel pişmiş ekmek
Ellerine sagik
Muhteşem ellerine sağlık Türkiye ye sizin gibi çalışkan insan lazım
Sizin gibi saygılı insanları görmeye,tabiri caizse "oh be böyle insanlar hâlâ var" demeye çok ihtiyacımız var,Allah gönlünüze göre versin
Toprağım kolay gelsın yolun açık olsun Allah'a emanet
MASAALLAH tertemiz
Çok güzel ellerine sağlık afiyet olsun çok temiz ev gönlümüz açıldı
Bende pisiriyorum pamuk gibi oluyor sizinde ellerinize sağlık 😊
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Bu faydalı bilgileri bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz