emir elidemir tarifi
Tava brown. Tek tava. Tek tava. Duble çikolata. Duble çikolata. Browni tarifi. Browni tarifi. Fırın kullanmadan yapabileceğin fırınım var. En iyi tatlı ama en iyi diyor. Deneyelim. Bu ilginç tarifi tavada yapmaya başlıyoruz. Evet tava brownie tavada yapmaya başlıyoruz. Sanırım mı göz kararı tutturmaya çalışacağım. Un. Un. Kakao. Kakao. Kabartma tozu. Kabartma tozu. Yumurta. Yumurta. Ben iki tane koyacağım proteinli olsun. Süt ve süt. Şeker ve şeker. Hepsini karıştır. Hepsini minnoş çırpıcıyla karıştır. Kıvam böyle olunca hazır. Sanırım kıvamı hazır. Eritilmiş tereyağı. Tereyağımızı eritelim. Erid. Dökelim. Biraz daha karıştır. Biraz daha karıştıralım. Ve 15 dakika orta ateşte ocağın altını açalım. 15 dakika orta ateşte kapak olmadığı için kabak koyuyorum. Bir t çikolata. Bir t çikolata olmadığı için sütlü çikolata. O da olmazsa diye fındık ezmesi ve kremayı iki dakika karıştır. Kremayla ya da olmazsa sütle karıştıralım. Sosun da tamam. Ee bu tavada yandı abiciğim. Oldu mu? Pişti mi bu? Yok. Ortası çiğ ama bu yandı. Yandı bu. Tamam. Ortasındaki çiğ kısmları attım. Kurtarıyorum şu anda. Üzerine dök ve şuna bak. Üzerine yaptığımız çikolata sosunu dökelim ve şuna bak. Çok iyi duruyor. Hadi bir dilim alalım. Bronimizi çıkarttık. Birazcık biraz dibi tuttu ama gel alalım ve puanlayalım. Hım. Göz karar kıvamlar aslında beklenen daha güzel. Dibi tuttuğu için ağır bir yanıt tadı var. Ben bu tarifi beğenmedim. Bu kadar yaptınız. Bence fırın atın çok daha güzel olsun. Tavayı saymazsak bu tarife puanım 10 üzerinden 8.8. 8. Tavamlı çöp oldu.
KAYNAK




“Duble 💯 Çikolatalı Tava Brownie 🍫🔥 #shorts #tatlı #yemektarifleri #fityemek” üzerine 27 yorum
Abi naslilsin
Sabit
Üçüncü yorum galiba
Abi normal tava degil teflon olcakti
Abiii niyee videonun üstüne çeneni koyuyonn😭🤏🏻
5 yorum like atin 2030 bakacam ❤❤❤
Abi gözlerin iyi mi? Nesi var?
İiio
Abi buaralar her malzemen var sasırıyom
❤❤❤
Bir gün bu malzemeler tam olsa şaşarım 😅
Abi yanış tava ve 2 yumurta koydun
abi malzeman olmamasını anlarımda kapağın nasıl yok amk
Hiç malzemeleri tam yaptığını görmedik😂
Sen yapma şu tarifleri yemeklerden soğudum
Izgarada yapsaydın abi
bu mavi tabak her şeye yarıyor
Maşallah napıp ne edip tarifin içinden geçmişsin
Çünkü çelik tava da yapmışsın abi yapışması çok normal
abi beğenemedim diyip niye 8 veriyorsun 3-4-5-6 varken
Abi lütfen kör olma
Doubleyi dubai diye okuyan kardeşim yalnız değilsin.
Sabah okula gideceğim diyenler
, ⚡
Ülker boykottttt arkasını çevirerek saklayabilceğini mi sandın bizi mi kandırıyorsun ne kadar bilinçsizsiniz
Adamın herşeyi var yanlış olsun diye 2 yumurta koydu 😀
Bu adamın mutfağından su bile içilmez
Abi çikolatam yokta köfte kullansam ılurmu bide gözüne noldu