nurcanli_tarifler
DÖNER 📌
Döner için : 📌
📌1 ,400 gram bonfile
📌3 yemek kaşığı sıvı yağ
📌3 yemek kaşığı yoğurt
📌1 adet soğan rendesi
📌2 diş sarmısak rendesi
📌Yarım tatlı kaşığı kekik,2 tatlı kaşığı kırmızı toz biber, 2 çay kaşığı kimyon
,1 tatlı kaşığı pul biber,1 tatlı kaşığı köri, 2 tatlı kaşığı sirke ,1 çay kaşığı karabiber ( damak tadınıza göre azaltıp çoğaltabilirsiniz)
Hazılanışı:📌
Et hariç tüm malzemeler büyük bir kaseye alınır karıştırılır yıkayıp uzun şeritler halinde kestiğimiz etler sosa eklenir hamanlanır 1 saat buzdolabının alt rafında bekletilir daha sonra streç filme uzun şeritler hailnde yerleştirilir sıkıca sarılır difrize atılır dondurulur en az 1 gün beklemeli ..
Döner için etler dondurucudan çıkarılır 15 dk kadar oda ısısında bekletilir bıçak ile incecik kıyılır tavaya yarım çay bardağından biraz fazla sıvı yağ eklenir yağ kızınca etler eklenir ara ara karıştırarak güzelce kavrulur tuz eklenir arzuya göre baharatlar eklenir .
Ekmek için malzemeler📌
📌1,5 su barfağı ılık su
📌1 yemek kaşığı silme instant maya
📌2 yemek kaşığı zeytinyağ
📌1,5 tatlı kaşığı şeker
📌1 tatlı kaşığı dolusu tuz
📌3,5 4 su bardağına yakın un ( 3 bardaktan sonra mutlaka kontrollü ekleyelim)
Su şeker maya yoğurma kabına alıp karıştıralım aktifleşsin 5 dk yeterli .
Unu yavaş yavaş ekleyip yumuşak pürüzsüz bir hamur yoğuralım avucumuza zeytinyağ alıp hamuru toparlayalım mayalanmaya bırakalım.
Mayalanan hamuru tezgaha alıp havasını alalım katlama tekniğiyle tek bir beze hazırlayalım 4 eşit bezeye bölelim.
Bezelerin üzerini poşetle kapatıp 10 dk dinlendirelim.
Dinlenmiş bezeleri tek tek kenar kısımlarını çok ezmeden açalım zeytinyağ sürüp kapatalım tepsiye dizelim poşetle kapatıp 25 dk tepsi mayası verelim üzerine zeytinyağ sürüp önceden ısınmış 250 derece fırının alttan ikinci rafında pişirelim.
Ekmeğe sürmek için
Ketçap , mayonez, barbekü sos ,sarımsaklı mayonez bir kasede karıştıralım.
Videodaki gibi kıvırcık ,maydonoz ,domates, soğan ,çedar peyniri ile hazırlayalım. Afiyet olsun👩🍳




“Acil zamanlarda kurtarıcı Şu ekmeği bolca yapıp dondurucuya atın o kadar hafifki aşırı lezzetli👌” üzerine 40 yorum
Yorumlarınız sayesinde o altınları altın ekleyecek 😂😂😂amaç etkileşim
Eline saglık ❤
Ya Allah aşkına şu siyah eldivenleri görünce insanın yiyesi gelmiyo mide bulandırıcı siyah mavi nedir bunlar arkadaş elini temiz yıka tırnakların olmasın yeterli bune sanki temizlik yapıyor
Hanımefendinin kıyafeti veya bileziklerini yorumlara bakmadan önce fark etmemiştim bile. Herkes kendi evinde istediği gibi yemeklerini hazırlayıp tüketebilir. Tarif çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.
Pizza baciata ricetta
Yabancıların yaptığı tariflerin altında yorumlarda sadece " güzel olmuş , eline sağlık " yazarlar .
Detaylara burunlarını sokmazlar .
Varın kültür seviyemizi siz düşünün.
Ya sırf linç yiyeceğini düşünerek evde kendinizin yiyeceği yemekler için eldiven takmayın ya el lezzeti avuç içinde ki bakterilerden geçer
Anladık altının var (tarif için sağolll)
Ellerinize sağlık☺️
Ajdar bilezik bu tarif için kac tane olcak Altin Pahalalşti yok diyenlerin kolu doldu
1. İnsanlar birşeyi kötüleyecekse engelleyemezsiniz. Biz birilerinin hakkında kötü olunca herşeyi söylüyoruz peki ne hakla? Bileziği varmış olsun rabbim birine bin katsın da peki kime ne? O bilezikler kötü yorum yapanların kolunda olsaydı söyleyecekleri çok şey olurdu! Benim param benim malım millete dert derdiniz dimi? Yargı yapmadan kötü konuşmadan önce empati yapın. Bende bir kadınım bana öğretene dua ederim sadece. Kıskanmam haset etmem Allah öylelerini affetmiyor çünki. Kalbiniz temiz olsun haset etmeyin kötü söz söylemeyin. Ekmek yapmış ablamız elleri dert görmesin ❤ daha çorba yapmayan insanlar var şu devirde. Kusur kapatmadan gece gibi olmak bazılarına çok uzak maalesef. Biz milletçe empati yapamadığımız için birşeye sahip olamıyoruz böyleleri olmasında.
Yemek tarifi değilde altin gösterme olmuş
Gösteriş
Fikir guzel
Anaaaaaaa 🙈
Ne güzel olmuş emeğinize sağlık 🤲
Tamam bizde denemeyis….o zaman
Bıktık tarif verirken altınların gösterilmesi den bu ne ya
Ellerine sağlık çok güzel bir tarif denemek istiyorum sandeviç ekmeğide güzel olmuş😋gerisi beni ilgilendirmiyor
Tamam asla denemeyeceğim
Nefis yemek tariflerindeki bazlamayla tarifler neredeyse aynı ve ölçüler daha net
ordan bakın benim gibi karıştırıyorsanız ölçüleri
Anladık Bir sürü bileziğiniz var altınlarınız var😂😂😂😂
Yorumlar haset dolu
Gozunuz neleri goruyor, valla ben fark etmedim, hazirladigina baktim sadece, ama masallah sizlerde yemek bir yana, kiybet bir yana. Bu durum cok uzucu
Hamur hamur hamur. Obez olduk iyice…Altmış beş kilodayken doktor obez tedavisi verdi sonra diyetisyene yolladı. Diyetisyeni mi sevmedim bilmiyorum şimdi seksen kiloyum😊
Bacım hangi evde böyle süslü mutfakta hamur yapıyoruz keşke gelinliğini giyseydin😂
Sese takılan bir ben miyim?😂
Zaten bunu yapmaya üşenirim ne gerek var 😪
Cekim kuyumcuda olmus sanirim😂😂😂
Denemedim. Hiç güzele benzemiyor. Tutmaz da zaten. Kesin lezzetli de değil.
Abla iki Burmalı yollasana bana göz hakkı 😅😅
Abla yemek yapmıyor. Mal beyanı yapıyor. İlkokul terk ev hanımları yorumun altına doluşmasın evinde istediği gibi takılır diye. Her şeyin bir adabı var. Gerçi, çok meraklılar millete din iman adap edep öğretmeye de kendi edepsizlikleri gözlerine batmıyor ne hikmetse
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉❤❤
Bu konuşmalar ne böyle, içeriği mahfetmişsin!
Abla madem denemiyelim nıye paylasıyon😂😂😂
Bende diyorum niye benim yaptığım hamur işleri böyle güzel olmuyor. Amanın bilezikler eksik.
Kendileri yiyecek altınlardan size ne…
Ya ARKADAŞ Herkesin giyiminden kime ne ?Ne giyinmiş Buluz NASIL NE TAKMIŞ Beni hiç mi hiç ilgilendirmez O çok özel bir şey öyle hoşuna gitmiş öyle giyinmiş❤O anda ilham gelmiş ve YAPMIŞVE DE Harikaaaa bir fikir
Lütfen Hamurun Malzemelerini yazarmısınız
Direk gecin bakmayin bile
😂😂😂😂 serhleri oxuyandan sonra bilezikleri ve geyimin qollarini gordum😂
Demeli insan neye bacmaq isdeyirse onuda gorur geldiyim netice budu