KAYNAK

Tarifi Paylaş

“Ekmek ma italiano🇮🇹👨‍🍳 #food #delicious #yemek #sandvic #focaccia” üzerine 34 yorum

  1. dayı tarım makinaları bitirdim bütün ilaçlamaları falan bilirim üzerindeki pestisitleri emsin diye sirkeli suya koymak yeterli olsaydı bunca bitkinin meyvenin ilaçları olmazdı sirkeli su dökerdin tertemiz olurdu o kadar inanarak boş konuşuyorsun ki o tipinde o gözlüğünde kaşların anlatıyor zaten ne kadar totondan uydurduğunu

  2. Sandvic boyle birsey degil bence ya. Sizi arayacagim ve ekmek durumunu ogrenecegim varsa gidecegim. Bu bence sandvicin ruhuna aykiri. Acikirsin ve dersin ki o surda guzel sandviç yapan bir yer var oradan bir sandvic yiyeyim bari. Gidersin ekmek yoksa donersin. Ama ekmek olsun ya birde mumkunse.Neden ekmek olmaz ki sandviççide.

  3. Sirkeli su pestisite etki etmez, daha doğrusu sudan bir farkı olmaz. Pestisitin yüzeyde kalanı çok önemli değil, basit bir yıkamayla gider, asıl olay içine işleyende. Onu arıtabilecek bir şey yok maalesef. Ha mikroplar için bir miktar faydalı tabii sirke ama öyle çok da değil.

Yorum yapın

Benzer Tarifler