dayı tarım makinaları bitirdim bütün ilaçlamaları falan bilirim üzerindeki pestisitleri emsin diye sirkeli suya koymak yeterli olsaydı bunca bitkinin meyvenin ilaçları olmazdı sirkeli su dökerdin tertemiz olurdu o kadar inanarak boş konuşuyorsun ki o tipinde o gözlüğünde kaşların anlatıyor zaten ne kadar totondan uydurduğunu
Şu agziniz kapali sekilde konusun ya. Maskesiz hikaye anlatiyorsun bık bık bık butun tukurugun nefesin ekmegin malzemenin ustunde. Sirkeli suda agzini beklet sen.
Sandvic boyle birsey degil bence ya. Sizi arayacagim ve ekmek durumunu ogrenecegim varsa gidecegim. Bu bence sandvicin ruhuna aykiri. Acikirsin ve dersin ki o surda guzel sandviç yapan bir yer var oradan bir sandvic yiyeyim bari. Gidersin ekmek yoksa donersin. Ama ekmek olsun ya birde mumkunse.Neden ekmek olmaz ki sandviççide.
Sirkeli su pestisite etki etmez, daha doğrusu sudan bir farkı olmaz. Pestisitin yüzeyde kalanı çok önemli değil, basit bir yıkamayla gider, asıl olay içine işleyende. Onu arıtabilecek bir şey yok maalesef. Ha mikroplar için bir miktar faydalı tabii sirke ama öyle çok da değil.
Bir hafta önce eşimle gidip denedik sloppy joe ve caprise denedik biz böyle bir şey yemedik yani o kadar güzeldi ki parasına değen bir daha giderken asla tereddüt etmeyeceğimiz bi lezzet her gün olsa her gün yerim
🍲 Haşlamalık Etle Nefis Salçalı Dana Eti Yemeği Tarifi Bugün haşlamalık dana etiyle yumuşacık, lezzet dolu bir ana yemek hazırlıyorum. Az malzemeyle yapılan bu salçalı
“Ekmek ma italiano🇮🇹👨🍳 #food #delicious #yemek #sandvic #focaccia” üzerine 34 yorum
Konuştuğu kadar iş yapmadı
dayı tarım makinaları bitirdim bütün ilaçlamaları falan bilirim üzerindeki pestisitleri emsin diye sirkeli suya koymak yeterli olsaydı bunca bitkinin meyvenin ilaçları olmazdı sirkeli su dökerdin tertemiz olurdu o kadar inanarak boş konuşuyorsun ki o tipinde o gözlüğünde kaşların anlatıyor zaten ne kadar totondan uydurduğunu
Italians do not use mayo in that sandwich 😂
Reçel ve roka mı?
Çok boş kime yok
Aq dukyan patlamis. Halen 10 kisi diyor
kocaman ekmege surdugu recele bak amk ben o recelı kucuk tost ekmegıne surup yıyorum ak
Lannn köpeğe versen köpek yemez. İstersen dene
Çok boş bi sandviç oldu bence…
Ölmüş rokalar be abi
Güzele benziyor tek hoşuma gitmeyen yeşilliğin kendini salmış olması. Hayırlı kazançları olsun
Şu agziniz kapali sekilde konusun ya. Maskesiz hikaye anlatiyorsun bık bık bık butun tukurugun nefesin ekmegin malzemenin ustunde. Sirkeli suda agzini beklet sen.
Focaccio “ mu ?) 12 yıllık Bakerchefim böyle focaccio görmedim😂
Sandvic boyle birsey degil bence ya. Sizi arayacagim ve ekmek durumunu ogrenecegim varsa gidecegim. Bu bence sandvicin ruhuna aykiri. Acikirsin ve dersin ki o surda guzel sandviç yapan bir yer var oradan bir sandvic yiyeyim bari. Gidersin ekmek yoksa donersin. Ama ekmek olsun ya birde mumkunse.Neden ekmek olmaz ki sandviççide.
Almanya da seçim şansınız sınırlı dir ülkemdeki çeşitliliğe bakarsan en son gelir senden sandviç yerim
Pestisiti sirkeyle arındırın koca yürekli sandviç adam. Gümrük kapısına gitti temizler temizler gönderirsin 😂
Sirkeli su pestisite etki etmez, daha doğrusu sudan bir farkı olmaz. Pestisitin yüzeyde kalanı çok önemli değil, basit bir yıkamayla gider, asıl olay içine işleyende. Onu arıtabilecek bir şey yok maalesef. Ha mikroplar için bir miktar faydalı tabii sirke ama öyle çok da değil.
Obez olma garanti uemek
Övme dayı övme itici oluyosun. Ben yerim seversem geri gelirim zaten. Mal kendini satar zaten.
Osuruk bir video daha sosyal medyayı bırakıcam bunlar yüzünden
Ekmeğin hiç bir numarasi yok . Mayasız hamur işte
Focaccia'nin içi Kars gravyerinden hallice olması lazım aw salak dört gözlüsü
Bir hafta önce eşimle gidip denedik sloppy joe ve caprise denedik biz böyle bir şey yemedik yani o kadar güzeldi ki parasına değen bir daha giderken asla tereddüt etmeyeceğimiz bi lezzet her gün olsa her gün yerim
Bune aga
Zengin sandivici bize açma lazım poğaça lazımmm tereyağlı simit lazımmm
Sakın gitmeyin arkadaşlar evde yaptım en en en az 10 kat daha ucuz doldandıroco bunlar
Ya ne ekmekmiş aq
Çok kolpa
Karbonat daha tesirli yeşillik yıkamak için.
Sandviçciye gelirken ekmek var mı diye mi arayacağız
Sirkeli suda pestisit gitmez
Evde lavaş ekmeğinin arasına domates biber peyniri döşe bunun ürününden daha lezzetli olur🤠
Sirkeli suda pestisit gitmez karbonatlı suda bekletmeniz lazım.
pestisit sirkeyle değil karbonatla gider