Mahallenizde eski bir fırın varsa bu kurabiyelerin tadını da kokusunu da bilirsiniz. O bol hindistan cevizli, nostaljik kurabiyelerin yapımı bu işte kadar kolay. (Bilmeyenler için not: yumurta kokmuyor 🙂 )
2,5 bardak hindistan cevizi
3 yumurta akı
3/4 bardak şeker
Çikolata
Antep fıstığı (üzeri için)
Yumurta aklarını tamamen köpük oluncaya kadar 3-4dk çırpın. İçine şekeri ekleyip çırpmaya devam edin. Kaşıktan düşmeyecek hale geldiğinde hindistan cevizini ekleyin ve spatula yardımıyla karıştırın. Bir yemek kaşığı yardımıyla ceviz büyüklüğünde parçalar alın ve yağlı fırın tepsisine koyun. Dilerseniz sıkma torbasıyla da yapabilirsiniz. 180 derece fırında 15-20 dk pişirin. Çikolatayı benmari usulü eritin. Çıkan kurabiyeler ılınınca çikolataya batırın ve üzerine fıstık dökün. Afiyet olsun.
Yoksa sen hala Onedio Yemek YouTube kanalına abone olmadın mı?
http://bit.ly/OnedioYemekTube
Hatta YouTube kanalımıza abone olmakla yetinmeyip, üstüne bir de sitemizi ziyaret edip, video bölümünde zevkine göre binlerce video bulabilirsin:
https://onedio.com/videolar
En yeni yemek videolarını ve tariflerini Onedio Yemek Facebook hesabından da takip edebilirsin:
https://facebook.com/onedioyemek
e [Music] [Music] [Music] [Music] [Music] ow ow ow ow
KAYNAK




“Çikolatalı Koko Kurabiye Tarifi” üzerine 30 yorum
Offf daha iyisini hörmedimm
Videodaki koydugu Mazemelerle , Tarifdeki verdigi Mazemelerin miktari biribirine uymuyor. Ben yaptim Hamur gibin oldu ve tadi cok Sekerli! Bütün Mazemeler Cöpe giti Malesef !
Tüm malzemeleri karıştırdıktan sonra,15-20' dak. buzlukta bekletin.
Sonrasında tepsiye kaşık yada elinizle şekil vererek yuvarlayın.Bunu kek hamuru fırına vermeden içine top top yapıp atarsanız kek arasında süper oluyor.
cemre nasıl kudurttu ama dilarayı ahahahahahahshs
wow süper tarif un yok yag yok
Ben denedim herkes bayıldı tadı harika ama çok şekerli geldi bana 3/4 yerine bence yarım bardak koyulmalı şekeri, hindistan cevizi zaten aroması yüksek bi tat şeker çok baskılıyor ağır oluyor. Ama deneyin hem pratik hem leziz
İğrenc oldu full şeker tadı, yapacaksınız az şeker atın kesinlikle full şeker yiyorsunuz gibi, direk çöpe attım
Eline sağlık Ayşegül hanım portakal suyu olmazsa sorun olur mu daha önce 2kere yaptim cok beğenildi simdi tekrar yapmak istedim ama portakal yok..kabuklari rendeleyip dondurucuya koymuştum
Malzemelerde yazılsaydı keşke
Arkadaşlar sakın yapmayın berbat oldu hepsi dagildi tarifteki ckolataya batitgiye kaşıkla koyduğu aynı değil berbat pişman oldum.
😐
Harika yapılacaklar listemde ❤
Seker koymasak uzerine cikolata olsa olur mu acaba
Denedim tam tuttu🎉
görür görmez denedik. fırında biraz fazla tutmuşuz korktuk ama içi dolgulu dışı çıtır harika bir kıvam tutmuş 🫠 çikolata da eklenince müthiş bi lezzet şöleni oldu tavsiyedirr 😍
Denedim cok guzel oldu ekstra bir kaşık un ekledim ben
Tepsiye koyulanla pişmişler aynı değilki pişenler sıkma şeklinde
Çok kötü 😡
Gece gece kalktım yapmaya inş güzel olur
Olmadı benmki bezenn hindistan cevizi hali oldu. Sizin ak biras daha sıvı öylemi olmalydı acaba benmki kar gibi oldu katı
Rezalet hepsini doktum
Karısına ihanet ediyor katısı boşanıcam deyincede kızımızı düşünelim diyor erkeklerin aileden anladığı işte bu.
Çok sekerlı oldu diyen kardeşler kadın 3/4 bardak yazmış olabılır ama kasık yazması Laz'm di o yüzden sızın çok sekerlı oldu demısısmız bence
Tepsiye koyduğu döktüğü hamur ile sonradan çikolataya bandırdığı kurabiye aynı değil çikolataya bandırdığı hazır satılan ve şekli hepsi aynı olan kurabiye kendi yaptığı kaşıkla döktüğü için böyle üstü spiral gibi durmuyordu dümdüzdü dikkat edin ondan tutmamış tarifleriniz
Bu tarif tutmaz onlarda tutturamamış zaten satın almışlar bize tarif diye kakalamaya çalışıyorlar
Manzeme nerde yazıyor ben göremedim de demek istiyorum
Merhaba bu tariften kaç adet kurabiye çikiyo, tesekur ederim 🌹
Pratik ve lezzetli görünüyor bunu denemeliyim 😊
Su bardağı mı
Pardon ama biz müneccim miyix hangi boyut bardak olduğunu nereden anlayabiliriz Ne bileyim ben su bardağına çay bardağı mı