Malzemeler

Tabanı için

1.5 paket Burçak bisküvi
4yemek kaşığı eritilmiş tereyağ
2 yemek kaşığı kakao

Kreması için
5 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket krema
1 paket vanilin
400gr labne

Ganaj için
1 paket krema
2 yemek kaşığı Antep fıstığı kreması

Yapılışı

Bisküvi kakao ve erittiğimiz tereyağını güzelce milserden geçirip kalıbın tabanına bardak yardımı ile yayıyoruz. Ardından pudra şekeri ve kremayı güzelce mikserden geçirip vanilin labneyi ekledikten sonra spatula ile köpüksü kıvamı kaybetmemeye çalışarak karıştırıyoruz. Karıştırdığımız bu kremayı bisküvi tabanın üzerine ekleyip bir gece dolapta bekletiyoruz. Diğer gün dolaptan aldıktan sonra ganajı hazırlayıp üzerine döküyoruz. Üstünü süslemek için ben toz Antep fıstığı kullandım siz isterseniz farklı malzemeler de kullanabilirsiniz afiyet olsun 🌻
Antep fıstığı kremalı bol lezzetli cheesecake. Öncelikle burçak bisküvilerimizin üzerine kakaoyu ve eritilmiş tereyağını alıyorum. Güzelce blenderdan çekiyorum. Ben kalp şeklinde olan kalıbımı kullandım. Kalıba yerleştirdikten sonra bardakla güzelce düzleştirdim. Öncelikle pudra şekeri ve kremayı güzelce blenderdan çekiyorum. Daha sonra karışımın içerisine vanilin ve labneyi ekliyorum ve özellikle spatulayla karıştırıyorum ki kıvamı bozulmasın. Bu tatlının birinci püf noktası kesinlikle bir spatulayla karıştırmak ki kıvamı bozulmasın. Daha sonra bisküvilerimin üzerine kremamı alıyorum ve bir gece buzdolabında bekletiyorum. Diğer gün dolaptan aldığım pastanın üzerine hazırlamış olduğum antep fıstıklı ganajı ekliyorum. Ben üzerini süslemek için antep fıstığı tozu kullandım. Afiyet olsun.

KAYNAK

Tarifi Paylaş

Yorum yapın

Benzer Tarifler