BUNU TADAN TARİFİNİ İSTİYOR😍10 dk da DONDURMA KURABİYE TARİFİ👌
MALZEMELER
200 gr tereyağı veya margarin
1 çay bardağından bir parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
Yarım su bardağı nişasta
2,5 veya 3 su bardağı un (dikkatli ekleyin yumuşak bir hamur olacak)
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 pk vanilya
1,5 yemek kaşığı kakao (1 kaşıkta olabilir)
Kullandığım su bardağı 200 ml
Çay bardağı 100 ml
Fırın pişirme derecesi 180 derece…..
Kurabiye tarifleri,




“✅BUNU TADAN TARİFİNİ İSTİYOR😍10 dk da DONDURMA KURABİYE TARİFİ👌” üzerine 47 yorum
Hemen deneyecegim
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar ❤
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar, fırında kaç dakika kalacak şimdiden teşekkürler 🎉🎉🎉
Şener hanım ellerinize sağlık mutlaka deneyeceğim❤❤
Şu Kaşık yoksa normal yuvarlak iyi olur mu u acaba
Emegine sağlik arkadaşim afiyet olsun
Kakaolu helva zannettim 😊
Ellerine saglik güzel oldu
Deneyeceğim
Kaç dakika pişecek , Teşekkür ederim
👏😘
Evet tereyag pahali organlarimiz daha pahali yedegi yok margarin asla kullanmayin biz yastskileri bitiren margarin oldu millet koylerde bile tereyagini itip ma4garin kjllandi.Hic yapamiyorsam yemem olur bitet
❤❤❤🎉🎉🎉
Ne kadar sürede bayatlar saklama kabına koyup muhafaza edebilirmiyim
Sıvı yağ ile yapılır mı
Çok kolay ve güzel. Mutlaka deniycem. Elinize, emeğinize sağlık 🎉. Teşekkürler….
Merhabalar kolay gelsin 🎉 mükemmel bir tarif oldu
Harika 👍 ellerinize sağlık mutlaka deneyeceğim
Fırında kac dk pişti
Çok güzel görünüyor denicem insaAllah
🎉
Şu an fırında , kaç dakika kalacak peki?? Elinize sağlık bu arada❤❤❤
🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Kac derecede pişecek
😮
Teşekkür ederim
Ellerinize emeğinize sağlıken kısa zamanda denemek istiyorum.Bu arada çok güzel görünüyorlar 😋👍🌹
Bu kurabiye benim cokyaptigim bir kurabiye ama ben nişastasını daha az koyuyorum fazla nişastayı sevmiyoruz.Firin kaģıdijiz yoksa tepsiyi yaglamaya gerek yok şekerli hamurvtepsiye fazla yapışmaz tepsiye biraz un serpin o da yeterli oluyor.Sizinde ellerinize sağlık afiyetle yiyin
.
Ellerinize sağlık harika olmuş ❤😊
Merhaba, kaç derecede ne kadar sürede pişirmek gerekiyor acaba
Çok güzel guzukuyo ellerine sağlık ❤
❤
👌🏼
Ellerine sağlik canim…😊 180°c firinda kaç dakika? Alt tağrifde yazmiyor videoda da duymadim?
Cok güzel
çox gözəl olmuş əlinə sağlıq❤
İzlemeden beğiniyorum ablacım 👌👌💖💖😘😘
Tam dondurma şeklinde olmuş kurabiye ablam💓💕💞💗
O siyah eldiven hoş olmamış
Maşallah❤🎉
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Dondurma kasigi yoksaneyle sekil verilir acaba tskler
Sorumun cevabinı gordum biri daha sormuş tskler
Bugün ben sizin tarifinizi yaptım gerçekten kıyır kıyır muhteşem harika bir kurabiye oldu Emeğinize sağlık❤
Şahane 👌
En kisa Zaman da inşAllahh yapacağım. 😊
Çok güzel oldu ellerinize sağlık deneyeceğim ben de ❤
Bugün yaptım ve harika oldu