🥐 Milföyden Boşnak Mantısı: Kat Kat Lezzet, Sıfır Efor! 🥟
Elde hamur açan biri olarak söylüyorum; o meşhur Boşnak mantısının kat kat dokusunu en iyi taklit eden şey kesinlikle milföy! 😍 Üstelik fırından çıktığındaki o çıtırtı ve tereyağı kokusu… Mutlaka kaydetmeli ve denemelisiniz! 👇
✨ Püf Noktaları ve Hazırlanışı:
1. İç Harcı: Bol kıyma, rendelenmiş soğan ve karabiber. İçini asla boş bırakmayın, lezzetin sırrı o bol harçta!
2. Şekil Verme: Her milföy karesini dörde bölüyoruz. Harcı koyduktan sonra videodaki gibi kapatıp, pürüzsüz kısmı üste gelecek şekilde tepsiye diziyoruz.
3. Pişirme Sırrı: Üzerine eritilmiş tereyağı gezdirip 180°C fırında nar gibi kızarana kadar pişiriyoruz. Sabırlı olun; yavaş pişmeli ki milföy katları çiçek gibi açılsın, içi de tam pissin. Az kızarırsa o gerçek mantı lezzetini yakalayamazsınız!
4. Final: Ben kuzine sobada pişirdim, tadı bambaşka oldu! Sıcakken üzerine bol sarımsaklı yoğurt ve kızdırılmış kırmızı biberli tereyağı… 🤤
🔥 Malzemeler:
• 1 paket milföy hamuru
• İç harcı için: Kıymalı, soğanlı, karabiberli klasik karışım
• Üzerine: Eritilmiş tereyağı
• Sos: Sarımsaklı yoğurt ve pul biberli tereyağı
⏳ Zamanınız size kalsın ama lezzet sofranızda devleşsin! Deneyenleri yorumlara bekliyorum. 👇✨
#boşnakmantısı #milföylütarifler #pratiktarifler #mantı #akşamyemeği #reelsvideo #mutfaksırları #kuzinekeyfi




“Tüm Lezzetler Zahmetli Olmak zorunda değil💫” üzerine 22 yorum
Abla bence sen çok zor işlere alışık olduğun için bu sana kolay geldi yemek yapamayan birine sorsan bunu bile yapamaz 😂
Söylemekten yoruldum milföylerde domuz yağı var nasıl kullanıyorsunuz haram kardeşim
💚🤍
Tabi hamur açıp mantı yapmaktan daha zahmetli olmuş ben de açtığım mantıyı daha nasıl zorlaştırabilirim diye düşünüyordum iyi fikir oldu 😂
Sobada pişen yemekler çok güzel oluyo
Yiyenlere şifa afiyet olsun
Milföy benim midemi çok rahatsız ediyor sebebi ne olabilir acaba
Milföy ilk çıktıgında harika bir hamur sanmıştım para verip almam şimdi beyaz zehir
Çok iyi❤
Çok gúzel ve lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık. ❤❤🎉
Farklı bir deneyim, ağır ateşte veya ısıda pişince içindeki et zaten pişer.😊
Harika olmuş kardeşim
Dimi ya kapitalizmin ekmeğine yağ sürmek varken neden sağlıklı gıdalar tüketelim 🤷
O yaktiginiz oduna hürmeten bu başlığı atmasaydiniz keşke.
Harika güzel bir tarif teşekkür ederiz canım sağ ol❤
Şu bakır güğümün daha büyüğünu nakış yapsın diye Trabzon Bedesten de ki bakırcıya verdim verırken misal 20 kilo artık unutum tam olarak neydi kilosu hazır dedi gittim al almaya çok ağır olan güğüme bir hafiflik gelmiş ki bilemezsiniz, olayı sonradan fark ettik güğümün altını kesti aldı ciddi bir bakır caldı yerıne çok ince bir levha yapiştirdi haram olsun, zehir olsun, ahirette de alacağım hakkımı öyle çok şikayet var oradan neden barınıyor bilmiyorum
Bu da zahmetli 🤧
Buna niye mantı denirki?
Mantı falan değil, mantı şekli verilmiş kolböreği
Milföy asla yemeyin
Kızımın en sevdiği
Soba çok güzel
Milföy zaten fazla yağlı bir hamur değil mi? Pişirirken de piştikten sonra da yagladiniz. Çok oldu cok
Sobaya üstündeki bakır güğümme bayıldım💐
Tuğba hanım şaşırdım hazır milfçy kullnmanıza sizin gibi bir ustaya hiç yakıştırmadım❤