San Sebastian Cheesecake yapıyoruz çünkü neden olmasın? 🌝 Bazı yerlerde Basque diye de bilinir.
Malzemeler
15 cm Kalıp için;
400 g Sade Krem peynir (Labne de olur ama sade krem peynir önceliğiniz olsun)
100 g Şeker
3 Yumurta (Orta Boy)
200 ml Krema
10 g Un (Gluten hassasiyetiniz varsa aynı oranda mısır nişastası)
1/2 Çubuk Vanilya (Opsiyonel)
Dileyen çubuk vanilya yerine vanilya özü de kullanabilir
Bir tutam tuz (şekerle birlikte ekledim)
25 cm Kalıp için;
1110 g Krem Peynir
300 gr Şeker
7 Yumurta
500 ml Krema
35 g Un
1 Çubuk Vanilya
Ben 15 cm kalıpta pişirdiğim cheesecake’i 19 dakika pişirdim, 19 dakikada üzeri tamamen kızardı. 25 cm’lik kalıpta bu sürede üzeri tamamen kızarsa da içi tam pişmemiş olabilir. Bu yüzden 210 derecede 25-30 dk kontrollü pişirmeniz gerekir. Eğer üzeri çok çabuk kızardıysa dereceyi düşebilir ya da en üst rafına başka bir fırın tepsisi koyarak doğrudan ısıya maruz kalmasını engelleyebilirsiniz.




“San Sebastian Cheesecake (Basque) / AŞIRI KOLAY!” üzerine 35 yorum
hangi marka krem peynir kullandiniz
25cm lik kapta 7 yumurta yerine 5 kullansak olur mu kek yumurta koksun istemiyorum
Videolar daha uzun olsa seviniriz, muhabbetiniz ve verdiğiniz bilgiler muhteşem ötesi
En gereksiz yiyecek 😂😂😂
Neyi neden yaptığını söylemen gerçekten çok güzel eline sağlık
Öyle düşünüyodum ama yaparım gibi geldi şimdi hocam 😂 teşekkürler
amaçsızca videolarını izleyip lıke atıyorum ….
Maṣallah ṣefim❤😊
Macronutrients bilgisi alabilir miyiz? Ayrica whey eklenebilir mi sefim? Eline saglik 🎉
Elinize sağlık.
Fansız fırında okurum acaba . Ayrıca fırında hangi göze koymak lazım orta mı?
Kaytan bıyıklarından sen suçlusun
Inşaallah yapa bilirim coçuklar cok istiyor teşekkürler 😊
hangi mikrofonu kullanıyorsunuz acaba?
uzun videolari seviyoruz devami gelsin
Bu tarz bir kalıbı nereden bulabiliriz? 26 cm çaplı ya da altı boş olan kalıplar karşıma çıktı hep
Hypeladım.
Hocam sabah yapsam akşam yiyebilir miyim
Off çok iyi😢😋
Şefim evde labne peynirini nasıl yapabiliriz lütfen paylaşırmosınız😊
Seçim videolar süper çok sey öğreniyoruz arada bir geleneksel lezzetlerden de video gelse daha da güzel olur
çok severek takip ediyorum her zaman destekçinizim 🫶
Yemek yapmak benim için rahatlama seansı. Gerçekten kafa dağıtmak ve de sinirleri yatıştırmak için birebir.
şefim lütfen yemek tarifleri videoları da atınnn ellerinize sağlıkk 😍
Peki ya 20 cm kalıplar 😂
Donut ve cinnamon roll tarifi gelir miiiii 🥹🥹🥹💜💗
Çok güzel bir anlatım 👏👏👏👏….
daha çok uzun video çekinnn, shortlardan daha çok sevdim <333
Ben niye izliyorum ki , yumurta dışında hiçbir şey yapamam
abi fine dining hakkında ne düsünüyorsun? oraya yonlenmek isteyenlere ne önerirsin
Sadık şefim yemek yapmayı öğrettiginiz video serisinin devamı gelsin lütfen
Böyle basit tariflerin devamını bekliyorum şefim
yakın vakitte aile evinden ayrılcam 10 yaşımdan beri yemek yapıyorum ama belli başlı. Şimdiden başlayalım da misafir gelince ayıp olmasın
güzel video şef
muhallebiyi nasıl renklendirebiliriz doğal yollardan
İlk 10 saniye doğru şefim❤ teşekkür ederim ellerinize sağlık❤❤❤