Bu nefis yemek tarifleri ile pratik ve leziz bir poğaça tarifi hazırladık. Sadece 1 bardak nişasta ile piştiği anda biten pamuk gibi yumuşacık poğaça tarifi, peynirli poğaça severlerin vazgeçilmezi olacak. Bu yumuşak poğaça tarifi, hamur işi severlerin kolayca yapabileceği bir tarif olarak dikkat çekiyor. Nefis tarifler arasında yer alan bu poğaça tarifi, ağızda eriyen ve pamuk gibi bir dokuya sahip. Bu pratik atıştırmalık tarifi, gözleme tarifi ve diğer hamur işleri severlerin de ilgisini çekecek. Pratik tarifler arasında yer alan bu poğaça yapımı, kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebiliyor. Bu lezzetli atıştırmalık, taze poğaça severlerin de favori tarifleri arasında yer alacak. Bu kolay poğaça tarifi, bir bardak nişasta ile hazırlanıyor ve sonuç trulya benzer bir turtalar ve poğaçalar tarifi gibi oluyor. Bu poğaça tarifi, nefis ve pratik bir şekilde hazırlanabiliyor ve herkesin kolayca yapabileceği bir tarif olarak dikkat çekiyor.
malzemeler
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı ılık süt
1 yemek kaşığı şeker
1 paket kuru maya
1 su bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı yoğurt
1 su bardağı nişasta
5 su bardağı un
1 tatlı kaşığından az fazla tuz
not : hamur kıvamını çok yumuşak olmalı😉
iç harcı olarak beyaz peynir kullandım
1 su bardağı kavrulmuş simitleri susum
1 yemek kaşığı pekmez
Yarım su bardağı su




“SADECE 1 BARDAK NİŞASTA İLE PİŞTİĞİ ANDA BİTEN PAMUK GİBİ YUMUŞACIK POĞAÇA TARİFİ” üzerine 25 yorum
Kolay gelsin canım eline emeyıne sağlık cok güzel oldu afıyet şifa olsun👏👏👏❤️❤️❤️🧿🧿🧿
Eline sağlık afiyet olsun 🎉😊
Ellerine sağlık ❤Rica etsem malzeme listesini ayrıca yazarmisiniz.❤
Un hangi marka kullaniyorsunuz
Ellerine sağlık canım 😊
Ellerine saglik 😊❤
Harika bir poça ellerine saglık insaAllah yarın yapacam
Ellerine sağlık ❤🎉
Harika olmuş ellerine sağlık
❤❤❤❤❤❤
Ellerine saglik nisasta giren her gamur pasta gercekten yumusak oluyor
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ellerine sağlık 🥰
Keşke tatifini yazsaydın hemşerim
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş fakat malzeme listesini göremedim
Sade nışastamı kattın yoksa undamı kattın
Sade de olur
Emeğinize sağlık ❤
Malzemeleri yazarsanız çok memnun olurum.
Elerinize sağlık bugün yaptım çok güzel oldu
Maşallah ♥️ selamlar ♥️
Sıvı yağlı olması da güzel
Tarifi bulamıyorum 🤔🌹
Ellerine sağlık canım nişasta olunca mı daha büyümüş şaka olmuş mutlaka deneyeceğim Konya'dan sevgiler❤❤
☺️🌹🌹