Hiçbir yere elim boş gitmeyi sevmem. Mutla bi kek falan yaparım. Bu kek de aşşşırı iyi oldu. Dilimleyip götürdüm , çünkü tadına baktığım için dilimlemem lazımdı😂😂😂
Kullandığım malzemeler
🎈3 yumurta
🎈1 bardak şeker
🎈2/3 bardak süt
🎈1 bardak sıvıyağ
🎈2 tepeleme kaşık Labne peyniri
🎈2 paket kabartma tozu
🎈2 paket vanilya
🎈3 bardak un
🎈2 dolu kaşık kakao
🎈kakaoyu açmak için yarım çay bardağı kadar süt
Önceden ısıtılmış fırında 160 derecede pişirdim. Kürdan kontrolüyle pişirmeyi tamamladım
Afiyetle❤️❤️❤️
Görünen markalar için reklam ya da işbirliği yoktur. Hepsini kendim aldım😉




“ÖZGÜLCOŞAR💯 misafirliğe elim boş gitmeyi hiç sevmem #pratiktarifler #tarif #yemektarifleri #recipe” üzerine 44 yorum
Kuru maddeler elenmeden koyuldu bu nasıl kek? 😮
Berbat bir sey yaptiniz bu isi anlayanlara birakin kendinizi rezil etmeyin ekranlara cikmak icin
Kızlarım bayıldı, teşekkürler 🤗
Su koymak bu kadar zormuydu acaba 😂
1 paket kabartma tozu 500 gr un için, 2 paket kabartma tozuna ihtiyaç yok aslında. 3 yumurtaya max 3 bardak un girer biraz kuru oluyor 3.5 bardak unla. Süt yoksa yoğurt kullanabilirsiniz çok güzel oluyor yoğurtlu kek ❤
Çok dogalsin bayildim
Samimi videoları seviyorum olduğu gibi ne güzel ❤
Misafirliğe gidecek keke parmak sokulması peki 🤮🤮
O parmak nerelere değdi acaba tam keke girmeden önce
Çiğ keke bence hepimiz bayılıyoruz😂😂😂
Ben süt tam bir bardak çıkmayınca suyla tamamlıyorum sonra kekin üstüne koyuyorum kek nereden bilecek sütün su katılmamış olduğunu 😅😅 zaten içtiğimiz market sütleri su gibi
Süt yoksa yoğurt koyarım ayrıca hediye götüreceğim keki kesmem bütün götürürüm
2 paket kabartma tozu bu oranlara acemi işi olmuş :/
Çok şükür kazasız belasız bitti elinize sağlık
Ununuzu koyduğunuz kavanoz nereden acaba?
Klasik bir kek tarifini herkes biliyor, neden verdin ki…
Süt olmayınca ya su ya da yoğurt eklerim
Kek yapmak kolayda onu kalıptan çıkarana kadar inan ki hatim indiriyorum 😅
Süt az geldiği içinMi labne konuldu orayı çözemedim süt olsaydı labne konulmuyorMu
Kabartma tozlatı zaten kimyasal niye iki tane koyuyorsunuz biraz karbonat ekleyin birde kabartma tozu olmaz mı
Fırın kabınız kac cm lık
Keki ziyarete giderken midenizde mi götüreceksiniz?
Çok iyi
Her gelen bi parmak attı keke 🤢
Hamur çok katı oldu ayrıca su katabilirdin
Kek çok güzel olmuş
Enerjınız o kadar güzel geçti ki hemen abone oldum❤❤❤
Malzemelere bakmadan mı karar veriyruz?
Ata sporu kervan yolda düzülür yani 🙂
Belini kiracan bacim, ne egildin öyle.
Özgülüm böyle cevher doluyken bana kuru bir kekle gelsen herhalde gönül koyardım sana😅 çünkü muhtemelen bana geliyorsun diye "Şimdi bu kadının önüne ne çıkarsam ona az kalır" deyip pastaneden bir usta tutup, bütün birikimimi malzemelere yatırıp önüne düğün pastası falan çıkarırdım😅
Çok koydun unu kakaolu hamur aşırı katı oldu benim fırınımda olsa taş gibi çıkardı neyse sonuç iyi
İkı kabartma tozu fazla
E bu dümdüz kek😅
Yogurtanda yapsam sütünde ben su koyuyorum ve çok güzel pufuduk oluyor
Kabartma tozu çok fazla. Bir paket kabartma tozu. Bir kilo un için. ??
Kitaplığına bayıldım .😊
sizin tarifleriniz çok samimi ve sıcak geliyor bana. hani derler ya anne eli değmiş gibi. emeğinize sağlık
Süt olmayınca portakal suyu
Eline sağlık afiyet olsun ama biraz hamuru katı oldu biraz daha akışkan yapsaydın harika kabarirdi naçizane fikrim
Çok koyu kıvamı kek değil ekmek oldu
Unu eleyerek koyarım topak yapmaz ve her bardaktan sonra çırparım
kutunun içine az su koyup çalkalayın 1 bardağı tamamlardı içindeki kalmış süt.
Süt yerine ılık suyla yapıyorum keki süper oluyor tavsiye ederim
Keki götürecektin neden kesip yedin
Ben de böyleyim 😊 bana beceriksiz diyorlar 😂
Ama bence başarılısınız 🙌🏻