Gerçek esnaf lokantası usulü kuru fasulye yapmanın sırları. Suyu ayrı düşmeyen, fasulyeleri dağılmayan o meşhur kıvamı yakalamak için un ve kaya tuzu tekniğini öğrenin.
Daha fazla mutfak sırrı için abone olmayı unutmayın!
00:00 — Lokanta fasulyesi sırrı
00:15 — Kaya tuzu ile ıslatma tekniği
00:25 — İpeksi kıvam için un kavurma
00:41 — Kaynar suyun önemi
00:52 — Kırk dakikalık dinlendirme




“Lokanta usulü kuru fasulye sırrı ve püf noktaları #kurufasulye #yemektarifleri #aşçılık” üzerine 32 yorum
Şimdiki her marka hazır SALÇA salçadan başka herşeye benziyor, 1* Çabuk küfleniyor,< üstüne yağ koysan dahi>
2* Tadında bozuk domates tadı var yemeğin lezzetini bozuyor.
Kısaca SALÇA özeldir, yapabiliyorsan evde kendi salçanı yap.
FORM DEGIL SEKIL TURKCENI DIKIM
Elın sahlık. Kolay gelsın8
Ben önce pişiririm salçalı soğanı sonradan koyuyorum
Reçel gibi olmuş adı üstünde yapay zeka 😂
En güzel fasulye ordu akkuş akşamdan ıslanmaya bıle gerek yok üstelik çok lezzetli,
Bayilirim Fasulyeye
Şeker fasulyesi dağılmaz incecik kabuklu dur
El lezzeti önemli bence
Fasulyeyi bilememde amcadan korktum ben
Teşekkürler ellerine sağlık 👍
Akşamdan maden suyuyla ıslamalıymış kabuğunu pişirirken kabuğunu atmazmış
👍👍👍
Tarifler güzel, çekimler çok güzel. Ellerinize sağlık
Usta et kavurmayıda gösterirmisin
Eline sağlık usta
Matematik mi 🤣🤣🤣🤣🤣
Karbonhidratı bir de un mu eklenir ya Allah aşkına bu aşçı nerede okumuş
Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Çevremde hiç kimseyi fasulyenin içine un koyduğunu görmedim, bende koymam .çokta güzel oluyor
Ben yapay zeka sandım adam canlımı inanmam
Teşekkür ederim.
Lokantadaki fasulye dogru durust pişmiyor ki. Bir de un koyuyorlar..
Uydurma yın un girmez
Hiç biri doğru değil.
Nasıl da yiyorsunuz o kuru fasulyeyi vallahi tam fakir hele et de koymuyorsunuz yiyorsunuz ya ben şok oluyorum gördüğüm en fakir yemeği
85yillar İzmir Çankaya'da pıt pazarı Adil müftü oğlu nün lokantası ne zaman gitsem kuru fasülye yerdim muazzam bir lezzet birgün kendisine sordum ben buraya her geldiğimde kuru fasülye yedim kuruyu severim ama senin kurunun tatı bir başka sormam dan subhelenme ben yedek parcıyım dedim evlat bende İzmir lokancılar başkanı Adil müftü oğlu dedi ben suyuna ayak suyunu kaynatıp koyuyorum dedi ve bütün et vebakliyatı gendim bildiğim yerlerden alırım demişti sağ ise Allah saglık versin Eğer ölduyse Rabbim rahmet eylesin
bu ne biçim video. bu kim
Un atılıyor
una gerek yok ki..fasulye kıvamında pişince zaten koyu kıvamını alıyor…!
Bu faydalı bilgileri bizimle paylaştığıniz için çok teşekkür ederim 🌹
Ne sırmış be