Sizin yüzünüzden biz erkekler çok zahmetin altına girmek zorunda kalıyoruz, yapmayın şöyle şeyler, çıtayı çokta yükseklere çıkarmayın, Bizden beklentiler de artıyor böyle hem cins mi olur olm
Hep yaptığım bir tatlı, genelde 3 yumurta sarısı 2 tam yumurta gibi yumurta sarısının fazla olduğu ölçüleri kullanıyorum. Isıttığım sütün içine de %35 yağlı krema da ekliyorum, daha kremamsı bir dokusu oluyor.
“Krem Karamel Tarifi | Tam Ölçülü ve Püf Noktalı 🌝” üzerine 34 yorum
Tarifin uzun ve detaylı anlatımı ölçülerle birlikte kanalda 🌝
Mastırayazdıralımşuoğlanı
Sizin yüzünüzden biz erkekler çok zahmetin altına girmek zorunda kalıyoruz, yapmayın şöyle şeyler, çıtayı çokta yükseklere çıkarmayın, Bizden beklentiler de artıyor böyle hem cins mi olur olm
Ne yaptığını değil ne anlattığını dinlemek için izliyorum.
Öyle biri giriş yaptı ki, hiç boşuna uğraşmayın o zaman diyecek sandım. Terminatöre dönüşmüşsün şef izlemeyeli. Tekerine taş değmesin.
Vanilya şurubu eklesek olur muuuu lütfen cevappp
Hep yaptığım bir tatlı, genelde 3 yumurta sarısı 2 tam yumurta gibi yumurta sarısının fazla olduğu ölçüleri kullanıyorum. Isıttığım sütün içine de %35 yağlı krema da ekliyorum, daha kremamsı bir dokusu oluyor.
Aklıma direkt minho geldi sjsjsjsjsjsj
İlk defa duyuyorum ama güzel üslûbunuzdan kaynaklı canım çekti.
O kadar şekeri ben yılda tuketmiyorum manyakmisiniz😂😂
abi sushi tarifi gelirmi?
AKLIMA LEE KNOW GELDİ😭
ŞFYLMZ
Me
Bu adam her video da dahada büyüyor…
Kral eline sağlık ama bu hali bile çok uğraştirir gibi duruyo😅
Hepsi var bir inancım yok!
Gerçekten uzun zamandır yemek istiyordum ve sizin tarifinizi yaptım şimdi tadına baktım harika gerçekten teşekkürler ❤
Adam adam , yemiyor bize yediriyor allahsız ocağımız sönecek senin tariflerin yüzünden ❤❤❤❤ ellerine dağlık şefim
adam gibi adam
Bu pişirme kapları demir olanlar ne diye geçiyor o materyal
Yumurta kokusuna tahammülümüz de olmayabilir
Abi bunu yurt odasinda nasil yapariz peki
Ön kolların aşırı iyi duruyor
Ben izlemekle yetiniyorum
Yarım saatlik tatlının 2 saatindeyim 😊😊
Şefim yumurtaları nasıl tembihliyorduk? Ben o dersi kaçırmışım
Niye 399 diyorsun 400 desene ne fark var
Yumurta ılık sütte illa kokar ben yapsam kokar sizi bilmem 😂😂😂
Abi yanlış anlama ama seni mavi dilek cinine benzetiyom😅
Nedense karameli hiç sevemedim
reyisim. kaslar bi arttı ha. kulunçlar falan. kaçmaz reyiz bizden adamsın
Ya da ilk defa duydunuz
Almak daha mantıklı geldi 😂