Uzun zaman çalışmaların sonucunda bir şeftali tatlısı keşfettim. Kırmızı tatlı diyebiliriz buna. Öncelikle yumurtaları ve şekeri güzelce karıştırdıktan sonra unumu eleyerek döktüm. Ondan sonra çeşitli vanilin, karbonat, kabartma tozu, hamur mayası hepsini birlikte karıştırdım ve kırmızı gıda boyasıyla birlikte böyle kırmızı bir renk elde ettim. Sonra tekrar hamur yoğuru gibi yoğurmaya başladım. Burası çok keyifli arkadaşlar. Çocuklarınıza bunu yaptırabilirsiniz. Gerçekten elime bulanıyor ayıramıyorum. Öyle sıvıyorum, böyle sıvıyorum. Eldiven yırtıldı bir yandan. Hem keyif alıyorum hem sinir oluyorum falan. Ama hamurla oynamak inanılmaz keyifli. Hamurun açılışını görüyor musunuz? Bakın elimle böyle yumuşacık. Elim hamura temas ettikçe inanılmaz terapi gibi oluyor. Sizlere de tavsiye ederim. Sanat terapisi dedikleri bu olsa gerek. Ondan sonra şeftalelerimi güzelce haşladıktan sonra pişirdim. Rondodan geçirdim ve böylelikle içerisini doldurdum. Yani bir şeftali köftesi yaptım diyebilirim. Aslında kalıbım olsaydı tam bir şeftali rengi verecektim. Neyse fırına koyuyorum. Fırında yandı ya. yanmasaydı keşke.
KAYNAK




“Kırmızı Şeftali Tatlısı Nasıl Yapılır? #yemektarifi #sabitdogan” üzerine 7 yorum
Olsun yaaa😂😂😂😂
🤣🤣🤣 yanıksı bir tatlı
😂abi çok komiksin🎉😂😂😂❤
Eline sağlık.
👍
Ahaha daha çok kömür tatlısı gibi olmuş yanınca 😂😂
😂😂😂😂😂yandı ya😂😂😂😂