





🥩🍅🥔 Pratik ve lezzetli etli patates yemeği tarifi! Bu videoda kuşbaşı doğranmış etleri tavada pişirerek nefis bir yemek hazırladım. Etlerin üzerine 3 yemek kaşığı tereyağı

🧆 Pratik Nohut Yemeği Tarifi Bugün sizlerle bol sebzeli, doyurucu ve çok lezzetli bir nohut yemeği tarifi paylaşıyorum. Evde kolayca hazırlayabileceğiniz bu tarif hem ekonomik

Bölümün devamı 2. Partta➡️Malzemeler: 200-400 gr Ekşi maya(Elinizde fazla ekşi maya yoksa 200 gr yeterlidir.1 su bardağı yani) 5 su bardağı su(200 ml) 10 su

Arnavut ciğeri için gerekli malzemeler 700 gram dana ciğeri 1 çay bardağı süt 1 çay bardağı madem suyu 1 su bardağı un 2 cay kaşığı
“Kilislerin sahiplendiği “Antep Tavası” #yemektarifleri #tarif #pratiktarifler #sebzeyemekleri #yemek” üzerine 18 yorum
İlk
Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor, bereketli olsun 🥰😇🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿✨💫🌟☀️✨👍
Kolay gelsin ablam❤
Vallahi ilk gözüme çarpan o kırmızı beyaz sebettin çok güzel çok temiz ve eline sağlık yemekte çok guzel
Kilis lerim sahiplendiği yazısını kaldırınız teyze has Kilis tavası bu antap tavası degil
Bu Hatay mutfağının dünyaca meşhur tepsi kebabıdır..Tek fark biz dibine patates koymayız.
Hatay mı Antep mi Kilis mi ? Hangisine ait 😅
7 göbek Antep'liyim teyzecim Kilis'lileri kızdırma bence onların bu tava çünkü Allah için doğru konuşmak lazım
Ha kilis ha antep aynı eskiden antebe bağlıydı Allah allah
این سیب زمینی ها سرطان زا وغیر قالب خوردن هستن مریض میشین
Aynen kilis nerde antep nerde. Biri Antartika digeri taa uçta arada çok fark var… Antarktika ayıp etmiş
Aslen kilis liyim 11 yıldan beri antepte oturuyorum anteplilerin kilis tavasını yaptıklarını görmedim hep bana sorarlar kilis tavası nasıl oluyor nasıl yapılır diye bize yaparmısın derler zaten tam anlamıyla yapamıyor yapmaya çalışıyor 😂😂😂😂😂😂
Çok trajikomik bir paylaşım olmuş. Emine Göğüş mutfak müzesinde "Özbek pilavını, su böreğini" Antep yemeği olarak sergileyen şehrin yemeklerini paylaşan sıradan bir YouTube hesabı, coğrafi işaretle Kilis ilimize ait olduğu teyitlenen yemeğimize Kilisliler sahiplenmiş diyor. Çok eğlendim doğrusu 😅 Bence kimsenin memleket hassasiyetine dokunmayıp, bam teline basmayıp da bu işi yapmaya devam edebilirdinizi, ama siz çirkinleşmeyi tercih etmişsiniz. Ben de şimdi abonelikten çıkmayı tercih ediyorum.
Ben de doğma büyüme antepliyim 35 yıldan fazla oldu İstanbul'da yaşıyorum bunun adı Kilis tava Hala da yaparım
Adıyaman köftesinide sahiplendi Antepliler, Urfanın biberinide sahiplendiler, hatyaın meşhur künefesinide sahiplendiler.
Domatesleri biberleri eti çıkarmadan hazırlasaymış fırın boşa yanmazdı
Bir kaç gün önce Kilis Tava diyor sonra Antep tava diye paylaşım yapıyor bende antepliyim bu Kilis Tava
Bu tava herkesin tavası herkes yapıyor ☺️
Değişik versiyonlar var ☺️👍☺️