“Selamlar herkese, maalesef talihsiz bir kaza sonucu parmağımı kırdım ve şu an tedavi süreci (tel takılması) içerisindeyim 😔 eski videoları atıyorum Mutfağı ve sizlerle yeni tarifler paylaşmayı çok özlesem de, sağlığım için bir süre dinlenmem ve iyileşmem gerekiyor 🩹🩺 En kısa sürede, tüm enerjimle ve birbirinden lezzetli tariflerle aranıza döneceğim 👩🍳🔥 Anlayışınız ve güzel dilekleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim. Kendinize çok iyi bakın! ❤️”#GeçmişOlsun 🙏 #SağlıkMolası ✨ #Bilgilendirme 📢 #MutfakGünlükleri 🍳 #YeniVideoYakında ⏳ #KısaBirAra 🩹 #YemekTarifleri 👩🍳 #Mutfağım ❤️ #SağlıkOlsun 🍀




“#GeçmişOlsun#SağlıkMolası#Bilgilendirme#yemektarifi#YeniVideoYakında#KısaBirAra#Mutfağım#SağlıkOlsun” üzerine 17 yorum
Sağlık sorunlarından dolayı video paylaşmıyorum en yakın zamanda inşallah tekrar sizlerleyim 😊
Tm
Çok geçmiş olsun cnm 😢
Neden atmadığın beli oldu
Ne zaman taktın teli
Ya çok geçmiş olsun 🙏🏻
Nasıl oldu
Rabbim şifalar versin inşallah
Geçmiş olsun
İnşallah en kısa sürede tekrar sağlığına kavuşursun 😢
😢😢😢
Geçmiş olsun cnm
Rabbim bir daha yaşatmasın
İnşallah tekrar dönersin buralara
Geçmiş olsun 😊 canım benim ❤
Çok geçmiş olsun cnm
Nasılsın şimdi