El açması börek
Malzemeler:
hamur için
3 su bardağı un(bardak ölçüsü 200 ml)
tuz
sıvıyağ
aldığı kadar su
iç harcı için
yarım kilo ıspanak
1 soğan
100 gr kıyma
zeytinyağı
tuz
pulbiber
açmak için un
ara katlar için sıvıyağ
Yapılışı:
Öncelikle iç harcı hazırlıyorum.Kıyma ve soğanı kavurdum.Ispanağı ekledim.Zeytinyağı,tuz ekledim.Ocağı kapattıktan sonra pulbiber ekledim.Soğumaya bıraktım.
Hamuru kulak memesi yumuşaklığında yoğurdum.7 beze yaptım.Bezeleri un ve oklavayla açtım.Tepsiyi yağladım.4 alta 3 üste yufka koydum.İç harcı koyduğum kat dışında bütün katları yağladım.Üzerine de yağ sürdüm.Önceden ısınmış 180 derece altüst ayarda nar gibi pişirdim.Çıtır çıtır bir börek oldu yapıp deneyenlere afiyet olsun.
#börek #börektarifleri #börektarifi #hamurişi




“El Açması Börek #keşfet” üzerine 14 yorum
El açması börek tarifi
Malzemeler:
hamur için
3 su bardağı un(bardak ölçüsü 200 ml)
tuz
sıvıyağ
aldığı kadar su
iç harcı için
yarım kilo ıspanak
1 soğan
100 gr kıyma
zeytinyağı
tuz
pulbiber
açmak için un
ara katlar için sıvıyağ
Yapılışı:
Öncelikle iç harcı hazırlıyorum.Kıyma ve soğanı kavurdum.Ispanağı ekledim.Zeytinyağı,tuz ekledim.Ocağı kapattıktan sonra pulbiber ekledim.Soğumaya bıraktım.
Hamuru kulak memesi yumuşaklığında yoğurdum.7 beze yaptım.Bezeleri un ve oklavayla açtım.Tepsiyi yağladım.4 alta 3 üste yufka koydum.İç harcı koyduğum kat dışında bütün katları yağladım.Üzerine de yağ sürdüm.Önceden ısınmış 180 derece altüst ayarda nar gibi pişirdim.Çıtır çıtır bir börek oldu yapıp deneyenlere afiyet olsun.
Ellerine emeğine sağlık canım ❤
Afiyet olsun 🎉
❤❤❤
Ellerine sağlık aysel hanım
Mük olmuş
Ellerine sağlık cnm bnmm ❤
Çay saati nefis size afiyet olsun kizim
Yaaa çok hoşuma gidiyor sesiniz. Gülerek dinledim
El açması börek 🌯🌯 çok lezzetli görünüyor eline sağlık ablacım 🤌🤌
Ya sesin güzelliği
Günaydın Aysel Sultanım ellerinden öperim ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun olmayanlara Rabbim nasip etsin İnşallah dışsese çok Selam söyleyin Allah'a emanet olun
İşte budur..El açması harika börek ve yanında Ayran.. Kayıtlara ziyafet diye geçsin 👏👏🌺🥹😋😉😃🌺👏👏
El Acmasi börek bir baska güzel oluyor ellerinize saglik afiyet olsun canim 🎉❤
Nasıl bir konuşma o embesil gibi..