Tarif
125 gr tereyağını eritip içerisine 3 kare çikolata(2 adet bitter, 1 adet sütlü çikolata)
3 yumurtayı çırpıp içerisine 1 çay bardağı şeker ekliyoruz kremamsı kıvama gelincede 1 su bardağı un, bir paket vanilya ve bir yemek kaşığı kakoyu ekleyip spatula ile karıştırıyoruz. Sonrasında istediğin meyveyi ekleyip 180 derece fırında 20/25 dk kontrollü pişirelim. Afiyet olsun . 😍😍




““Çok Pratik Bir Lokmada Aşık Eden Brownie – Fırından Çıkınca Bitiyor!”👩🏻🍳 #brownie #pratiktatlı” üzerine 6 yorum
Mükemmel tarif ellerine sağlık ❤🎉
Enfes görünüyor ellerinize sağlık ❤
Hemen denemek istiyorummmm
Harika bir tariff hemen deniyorum 🥳🫠
Ellerine emeğine sağlık canım
Muhteşem tarif hemen denedim🥰🥰