“Çok heyecanlı ilk sahurumuz❤️ #sahur #iftar #ramazan #yemek #yemektarifi” üzerine 38 yorum
Maşallah sana evlat, Allah kabul etsin orucunu, bu dönemde gençlerde bir Ateistlik furyası var ama aklın yolu bir , bu becerikli yakışıklı oğlan kendi kendine olmadı ya tövbe❤
Mert seni yürekten tebrik ediyorum. Hem çok efendi bir gençsin, hem çok güzel yemekler yapıyorsun, senden biz deneyimli ev hanımları anneler feyiz alıyoruz. Hem de Ramazan ayını değerlendiriyorsun aferin sana, Allah kabul etsin oruçlarını ibadetlerini…
Seni geçen yıl Ramazanlikta tanıdım ilk. Bir yıl olmuş. Zaman çok hızlı. Tek fark bu yıl seni hastaneden ve oruç tutmadan takip ediyorum. Dua eder dua beklerim herkesten
Bizler senin hazirladigin o ozenle sofrayi hazirlamiyorum muz peynir az ekmek yumurta cay…ailen seninle gurur duyarlardir eminim…hayirli Ramazanlar sahurlar..😊
Allah'ım bir videona daha yorum yapmıştım böyle ama ,yaşıtız büyük ihtimalle fakat benim de yeni doğmuş bi çocuğum var❤sürekli karşıma çıktığında içimden aynı cümleler geçiyor.." maşallah, inşallah benim yavrumda böyle hayırlı bir evlat olur"🥹
Bi tencerede su kaynatıp ocaktan aldıktan sonra bal kavanozun içine koyun ve birkaç saat bekleyin balınız bozulmadan çözülecektir. Ama balı kaynatmayın sakın 😂
Maşallah sana evlat, Allah kabul etsin orucunu, bu dönemde gençlerde bir Ateistlik furyası var ama aklın yolu bir , bu becerikli yakışıklı oğlan kendi kendine olmadı ya tövbe❤
Turşu susatır dikkat
Mert seni yürekten tebrik ediyorum. Hem çok efendi bir gençsin, hem çok güzel yemekler yapıyorsun, senden biz deneyimli ev hanımları anneler feyiz alıyoruz. Hem de Ramazan ayını değerlendiriyorsun aferin sana, Allah kabul etsin oruçlarını ibadetlerini…
Yaa ne kadar da benziyoruz tek degilmisim reçel hiç yemem kahvaltida kornişon turşu cookk severim 😂😂 hayırlı ramazanlar 🌸
Ayyy geldi en sevdiğim seri
Maşallah
Hayırlı ramazanlar olsun inşaallah
Bir tutam tuz, yumurtayı çatlatmayacaktır
❤❤❤
Hayırlı Ramazanlar Abi Ve Maşallah 🤲☺️
Maşaallah sana güzel kardeşim Allah yolunu açık etsin ❤
Seni geçen yıl Ramazanlikta tanıdım ilk. Bir yıl olmuş. Zaman çok hızlı. Tek fark bu yıl seni hastaneden ve oruç tutmadan takip ediyorum. Dua eder dua beklerim herkesten
❤🎉🎉🎉🎉😊
Kral yanlis anlama gay misin
Mertcigim oğlum yumurtaları kaynar suya koyarken sivri değilde yuvarlak yerlerinden iğne ile hafifçe delersen çatlamıyor .Bir Anne tavsiyesi Hayırlı Ramazanlar
Başladı benim program
Rabbim senin gibi gençlerin sayısını arttırsın inşaallah🤲 yumurtaya bi kaç damla sirke damlatıp öyle kaynatırsan çatlamıyor bir abla tavsiyesi
Ramazan deyince de Mert 🎉🌷🌸😎
Seni sahur videolarınla tanıdık yine seriye devam ✨🤗
Allah kabul etsin
Babanlar o çayı içtiler mi
, işçi arılar gibisin vallahi imreniyorum sana mert
Bizler senin hazirladigin o ozenle sofrayi hazirlamiyorum muz peynir az ekmek yumurta cay…ailen seninle gurur duyarlardir eminim…hayirli Ramazanlar sahurlar..😊
Abi balın kristalleşmiş onu çözmek için bı kaba kaynar su köy sonra kavanozu ona köy balda oluşan kristaller erir
Allah kabul etsinde ellerin karbon fiber kaplı mı nasıl yumurtaları direk soyabiliyorsun elin yanmadan
Kristalize olmus bal hakiki katkisiz baldir.sizin bal katkisiz dogal bal afiyet olsun
Balın şekerlernmiş sıcak suda kaynat
Mertten nereden sipariş veriliyor hemen başvuracağım😮 Maşallah evladım anneye babaya hizmet sana daha çok güzel günlerin kapısını açacak.
Saçların çok güzel ben de istiyorum bu gürlüğü😭
Oh eline sağlık mertcim❤😊
Yumurtaya sirke ve tuz eklersen çatlasa bile suya dağılmaz kanka haberin olsun
En sevdiğim seriii geldiiiiiii🎉🎉🎉🎉♥️
Allah'ım bir videona daha yorum yapmıştım böyle ama ,yaşıtız büyük ihtimalle fakat benim de yeni doğmuş bi çocuğum var❤sürekli karşıma çıktığında içimden aynı cümleler geçiyor.." maşallah, inşallah benim yavrumda böyle hayırlı bir evlat olur"🥹
Bi tencerede su kaynatıp ocaktan aldıktan sonra bal kavanozun içine koyun ve birkaç saat bekleyin balınız bozulmadan çözülecektir. Ama balı kaynatmayın sakın 😂
MaşaAllah 😍
ABİ BALI DOLABA KOYMA ODA SICAKLIĞINDA KALSIN KRİSTALLEŞMİŞ
Çok güzel bir ses tonun var evladım;mutfakta çok yeteneklisin ama bu özel sesi de değerlendirmelisin bence👏🏻🤲🏻🥰💐.
Kral cocuk❤❤❤❤