🌿 Ispanaklı Gözleme (4 Kişilik)
🥣 Hamuru İçin:
• 4 su bardağı un
• 1 tatlı kaşığı tuz
• Yarım çay kaşığı çok az maya
• 1,5 – 2 su bardağı ılık su (kontrollü)
🥬 İç Harcı İçin:
• 1 bağ ıspanak
• 200 g lor peyniri
• 1 çay kaşığı tuz (lorun tuzuna göre ayarlayın)
• Yarım çay kaşığı karabiber
• 1 çay kaşığı kırmızı pul biber
• 2–3 yemek kaşığı sıvı yağ
⸻
👩🍳 Yapılışı:
1. Hamur için unu yoğurma kabına alın, tuz ve mayayı ekleyin.
2. Ilık suyu yavaş yavaş ekleyerek yumuşak ama ele yapışmayan bir hamur yoğurun.
3. Hamurun üzerini örtüp 20–30 dakika dinlendirin.
4. Bu sırada ıspanakları yıkayıp ince ince doğrayın.
5. Ispanak, lor peyniri, tuz, karabiber, pul biber ve sıvı yağı bir kapta güzelce karıştırın.
6. Dinlenen hamuru 8 eşit bezeye ayırın.
7. Bezeleri unlayarak ince olacak şekilde açın.
8. İç harcı yarısına yayın, diğer yarısını üzerine kapatıp kenarlarını bastırın.
9. Isıtılmış yapışmaz tavada, kısık-orta ateşte iki tarafını da çevirerek pişirin.
10. İsterseniz piştikten sonra üzerine çok az tereyağı sürebilirsiniz.




“Bugün yemekte “Ispanaklı Gözleme”var🥰, sıcak sıcak mis gibi😋” üzerine 38 yorum
Tarif açıklamada
Instagram sayfamada beklerim.
😊➡️ @fatma__akin
Slm maşşaAllAh ❤🌹🇹🇷
Beğenerek.izliyorum.allah.muabbet.guzellik.versin.masallah.nazar.deymesin.sizlere
Bereketli olsun.
Abla ne kadar da güzelsin
Keşke Türkiye de yaşiyan bayanlar hepsi bu deyerli abla nın yarışı olsayken Türkiye de kadın sürünü biterdi bu ülkede Allah ondan razı olsun
Vallahi bunu yaptım akşama zamanında yemek olarak yenmezmis illa sulu yemek ister şimdi arasında bulsun hiç yapmiyorum yiyeceksen git Hisar dan al ye diyorum haketti 😊
Kesin kastamonulu 😊
Maşallah maşallah çok güzel sin gelin hanım gelsen benim gelinim ol kocanda oğlum olsun vitrine koyup seyredeyim sizi eşinde tatlı dilli maşallah Rabbim kem gözlerden korusun muhabbetiniz daim olsun inşallah
Seni doğuran anneyi merak ettim ellerinden öpmek lazım helal anneyee
Azərbaycanda bu yeməyə qutab deyilir. Ellerinize sağlıq
Masallah suphanallah kızıma Rabbım nazarlardan korusun yüzü güzel yavrum bahtında güzel olsun
Gozleme dedigin adi ustunde ustune sivi yag surmeseniz iyi olur onun yerine ya tereyag yada cigleme surun yani krema efsane oluyo allah var guzel pisirmissiniz sivi yag olmasa daha iyiydi afiyet olsun
kollay gelsin önllünüzün şıklıgı miiisgibi olmuş🧿🧿🧿🧿🧿🧿
Bizdə kətə deyilər
Afiyet şeker olsun Allah mutluluğunuzu sağlığınızı Birlik beraberliğimizi daim etsin inşallah
Mashallah
Günaydın hayırlı sabahlar ellerinize sağlık afiyetler olsun
Ya çok güzel canım çekti😢😢
♥️🌹♥️🌹♥️
Güzel aile de yetişmiş maşallah subanallah
Ispanak Çiğden mi konacak
Kollarinda her tarafi supurdu
❤🎉
Abla çok güzelsin tariflerinde muhteşem
Oy oy fatma yengem yine döktürüyorsun..eline sağlık…
Kuzum sivaslimisin benuetdim de 😂
Başörtünde çok yakışmış maşallah
Elinize sağlık MaşaAllah
Allah mutlu etsin sizi ablada çok marifetli ama
Maşallah ellerinize sağlık çok güzel olmuş ❤❤❤
Masalah hanım kiza
Maşallah
Maşallah ellerinize sağlık
Bu ablanın eşi hiç yaslanmaz
Annem geldi aklıma ellerıne sağlık ablam yemıs kadar olduk
Ellerinize aglik ,pisirdiginiz saci nerden bulabiliriz
On parmağında on marifet tebrikler çokta hijyenik gözüküyor