@chefferhatbora sosyal medyada görüp kendisiyle paylaştığınız ilginç cheesecake tarifini deniyor 🍌🍫🤤Bakalım gerçekten lezzetli mi ? 🧐

@chefferhatbora sosyal medyada görüp kendisiyle paylaştığınız ilginç cheesecake tarifini deniyor 🍌🍫🤤Bakalım gerçekten lezzetli mi ? 🧐





🍋 Limonlu Tarifler Serisi başladı! İlk tarifimiz, limon kabuğunda hazırlanan ferah ve ipeksi dokulu limon kreması. Sadece birkaç malzemeyle hazırlanan, yaz aylarında bayılacağınız hafif ve

Merhaba! 🌿 Bugünkü vlogda önce doğanın tadını çıkarıyoruz. Yürüyüş sırasında karşıma çıkan rengârenk çiçekleri ve huzur veren manzaraları sizlerle paylaşıyorum. Ardından eve dönüp hem pratik

🥑 Kahvaltılık Avokado Tarifi | Pratik ve Lezzetli Kahvaltılık #shorts #avokado #kahvaltı #meze #kahvaltılıktarif #sağlıklıyemek #pratiktarif #yemektarifleri #avacado #avacados #fit #kolaytarifler #pratiktarifler #pratik #tarif #pişi

“Sumaklı soğan dolması yapan var mı? 😍 Bu lezzeti denemeyen çok şey kaçırıyor! Yapanlar yorum atsın 👇” “Tariflerimin detayları ve günlük paylaşımlar için Instagram’da buluşalım:
“Bu Video Sizden Geldi 🤩 Biz De Denedik! 😎 #yemekcom #muzlu #cheesecake” üzerine 22 yorum
Yurtdışındaki yoğurtlar bizdekiler gibi ekşi değil tatlı krema gibi bir tadı oluyor
Pekmez veya bal olabilir çikolata yerine
Adam gibi şef neyse o kendide yapsa begenmese begenmez😊
İçine bal iyi gider sizce
meyveli yoğurt kullansak olur mu ki?
Teşekkürler ❤
Yaaa dürüst yorumunuz için teşekkürler🎉 muzdan olmuyor oooolmuyor😢
Bence yoğurt yerine labne koysak gider gibi ya da krema
Şef demon slayer da odun yiyor Tanjiro aynısını yapar mısın 😊
Pismis muzlu hicbir tarif gormedim ki lezzetli olsun
acaba yourt değilde labne konsa nasıl olurdu
Peynirledener misin abi
kralsin abi
Bunların yoğurdu şekerli
cok sisko oldu yoye yiye, kalüten gitmez insallah
Abi yapıp yapıp yeme kilo alcan
Şefim bir sevgili olmuş 50 bin tl evde yapsak kaça patlar(14 şubat)
Sporcu tatlısı gibi bir nevi şefim
içine biraz vanilin, hurma, bal eklersek bence olur
Yoğurttansa labne, protein quark ya da lor peyniri kullanılabilir. İçerisine ben olsam biraz pekmez ya da bal eklerdim.
Sos tavamızda yok 😢
35 dakika fırında durması yeterli diyeiblir miyiz? Şefim gene beni kurtardı tatlı krizlerinden. hazırlanması kolay yemesi olay