Hem gözünüzü hem damağınızı şenlendirecek enfes bir tatlıyla geldim!
Antep fıstığı kaplamasının altında çıtır kadayıf ve akışkan çikolata… Her ısırıkta mutluluk garanti!
Bu tarifte neler var?
• Antep fıstığından dış kaplama
• Tereyağında kavrulmuş kadayıf
• Erimiş çikolata dolgusu
• Bolca fıstık kırığı
Deneyen herkesin bayıldığı bu tarif:
• Şekersiz fıstık ezmesiyle sağlıklı
• Pişirme gerektirmez
• Sadece birkaç malzemeyle hazırlanır
Kanalıma abone olmayı ve yorumlarda nasıl bulduğunuzu paylaşmayı unutmayın!
Bu tariften tam 22 adet Dubai bomba kurabiye çıkıyor.
Antep Fıstıklı Çıtır Kadayıflı Bol Çikolatalı Dubai Bomba Tarifi
Malzemeler
1 çay bardağı ılık su
Yarım çay bardağı sıvı yağ
2,5 su bardağı un
1 paket vanilya
3 dolu yemek kaşığı antepfıstığı tozu
1 tatlı kaşığı toz şeker
İç harcı için
Pirinç Antep fıstık
Sürülebilir çikolata (Her kurabiyeye 1 tatlı kaşığı)
5 Yemek kaşığı antep fıstığı kreması
6 yemek kaşığı çıtır kadayıf
1 yemek kaşığı tereyağı
———————————–
Not: Su bardağı ölçüsü : 200ml
Çay bardağı ölçüsü :125ml
#tatlısanatı #nefisyemektarifleri #keşfet #trend #cookies #kurabiyetarifi
►Youtube Kanalıma Ücretsiz Abone Olabilirsiniz 👇
https://www.youtube.com/tatlisanati/?sub_confirmation=1
►Instagram Sayfam:
https://www.instagram.com/tatli.sanati/?hl=tr




“BÖYLESİ GÖRÜLMEDİ 😍 Dışı Antep Fıstık, İçi Çikolata ve Çıtır Kadayıf Bombası!” üzerine 22 yorum
Tesekkürler 👍👀👍❤🙃
çok güzel bir kurabiye oldu bu
Delicious cookies❤
Elinize sağlık çok güzel tarifler
Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş Takipteyim ❤
Hayırlı akşamlar bereketli olsun afiyetle 🎉🎉🎉
❤❤ellerini sağlık çok güzel olmuş size bir şey soracağım cevizli yapsak olur mu teşekkür ederim ❤❤
çok güzel görünüyor ellerine sağlık
Merheba arkadaşım eline saglik afiyet olsun😊
SLM çok güzel video olmuş emeğine yüreğine sağlık ❤
Eline sağlık çok güzel bir tarif ❤❤
Ellerine sağlık, harika görünüyor! 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👏🏻
Ellerinize emeğinize sağlık afiyetler olsun 😊
Ellerinize sağlık🎉
👏👌👌👌
Harika emeğinize sağlık 🌺kremanın ölçüsü…Tavaya koyarken görmedim.Belirtirseniz sevinirim.
Ellerinize emeğinize sağlık şahane görünüyor afiyet olsun😋😋💕💕👌👌
Elinize sağlık çok lezzetli görünüyor 🎉☺️
Merhaba arkadaşım Ellerinize emeğinize sağlık afiyetle tüketin inşallah lezzetli görünüyor 👍☕️
Maliyeti çok yüksek 😢
Degisik bir kurabiye ellerinize saglik bir sey sorsam tel kadayif olmadiginda tel sehriye kavrularakda olsa kullanilablir mi tesekkurler
Tam benlik bir tarif ellerine sağlık muhteşem 👍