Buzluğa koyduğum biberlerle dolmayı yaptım.Biber bitmeden fikir olur dedim ben beş altı yıldır hep yapıyorum. İnanın taptaze kalıyor. Önce tertemiz yıkıyorum biberleri çok az yani bir on dakika kadar sirkeli suda bekletiyorum. Daha sonra yine yıkıyorum ve kuruluyorum.Sonra biberlerin çekirdeklerini çıkartıp dolmalık hazırlıyorum ve biberleri saklama poşetine alıp havasını aldıktan sonra düğüm atıp poşetin uç kısımlarını kesip dondurcunun çekmecesine diziyorum. Kışın hem elimizin altında pratik bir yemek çeşidi hem de daha lezzetli bir biber dolması yiyiyoruz.Umarım beğenirsiniz.Sizler de denersiniz.
Kolay gelsin
Afiyet bal şifa olsun ????????
Dışarıda gelen Çocuk sesleri daha’da bir lezzet katmış dolmalarıma ????????????
Not : Dolmaların içini hazırladıktan sonra buzluktan çıkaralım biberlerimizi yoksa erir ben eritmeden buzunu dolduruyorum . Eğer buzunu çözer de Yaparsanız tatsız tuzsuz bir şey olur ve dolmanız hoş olmaz emeğinize boşa gider. İnanın çarçabuk doldurduğunuz zaman ve hemen ocağa alıp pişirdiğiniz zaman muhteşem tazesinden farksız oluyor. Bu önerimi dikkate almanızı tavsiye ederim çok rica.
Kanalıma Abone olmayı ve videolarımı beğenmeyi unutmayınız çok rica şimdiden çok Teşekkürler❤️????
#keșfet #keşfetteyim #keşfetteyiz #i̇stanbul #yemekteyiz #yemektarifleri
KAYNAK



