🌿BALON BAZLAMA🌿
Malzemeler;
**3,5 su bardağı oda sıcaklığında su
**1 tatlı kaşığı tuz
**Yarım tatlı kaşığı toz şeker
**1 paket instant maya
**Un (yumuşak bir hamur olana kadar ekleyelim ilk etapta 5 su bardağı un ile başlayıp kontrollü ekleme yapalım lütfen.
HAZIRLANIŞI;
5 su bardağı un ve mayayı karıştıralım. Su, tuz ve şekeri ekleyip yoğuralım.
Yumuşak hafif ele yapışan bir kıvama gelene kadar un ekleyelim.
Hamuru iyi yoğurmak önemli güzel olması için.
Üzerini streçleyip 1 saat mayalandıralım.
1 saatin sonunda hafif unlu tezgaha hamuru alıp bezelere bölelim. Dilediğiniz boyutta yapabilirsiniz.
Bezelerin üzerini örtüp 15 dakika dinlendirelim.
Bezelerin hepsini küçük küçük açalım ve 10 dakika dinlendirelim.
Orta ateşte sık sık çevirerek pişirelim.
Bez üzerine alalım ki buhar yapmasın.
Tüm bazlamalar için aynı işlemleri tekrarlayalım.
Dilerseniz dondurucuya kaldırabilirsiniz çıkardığınızda yine yumuşacık olacaklardır.
AFİYET OLSUN…




““Balon Bazlama” yapıyorum. Tarif açıklamada yazıyor👍🏻😍🥰🫓#bazlama #ekmek” üzerine 48 yorum
Ellerinize sağlık müthiş görünüyor hepsini yiyesim var😊 elbiseleriniz benim de dikkatimi çekiyor en çokta temiz duruşu
Beğenerek takip ediyorum takdir ediyorum sizi elinize emeğinize sağlık 🌹
Ocağın altı nasıl olmalı acaba?
Ellerinize sağlık çok güzel oldu.
Mayalı hamur ile mi yaptın arkadan gelen çocuk sesleri çok hoş❤
Ellerinize saglik fatma hanim afiyet olsun cok guzel oldular bazlamalari elinizlemi actiniz yoksa merdaneylemi orasi gorunmuyor😊😋
Çok tatlısın maşallah ellerine sağlık afiyet olsun ❤
❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉seviliyorsunuz
Ellerine emeğine sağlık🎉🎉
Ablam yine doktüyon enişte hamur işini yiyeyiye bazlama gibi olmuştur❤
Tarif nerde
Mayayı ne kadar koydunuz yazmamışsınız ellerinize sağlık bende yapmak istiyorum ❤
Kadı n nasıl edepli edeplimaslla
fırındada olurmu abla selamünaleyküm
Kolay gelsin Fatma hatun
MasaAllah berekallah ellerinize sağlık çok güzel kabardı benim bazlamalarim hiç kabarmiyor neden acaba 👏👏👏👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tarifinde verseniz sevinirim 👏👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹
Merhabalar
Ayni sizin yaptiginiz boyutta olsun istersem bezeleri hangi buyuklukte almam gerekir?
Mandalina buyuklugumu?
bileklerini siyirma kapat kardesim tesetturlusun
Bereketli olsun!!
Kısık ateşte mi pişiriyorsunuz?
Insallah paylaştığınız için kem gözler degmez . Rabbim huzurunuzu daim eylesin
Fatma hanım 😊taş kadayıfta yapar mısınız
O yaptıklarından kendin yemiyormusun❤
Singeda pislik kadın bık ma kuze tata
Ya eşiniz ironi yapınca daha güzel oluyordu yine eskisi gibi eşiniz sizden yapmanızı istesin oşekilde izlemeyi daha çok sevdik ❤
Ne kadar hanımefendi birisi ❤ yaptığınız işlerden önce sizi duruşunuz , giyim kuşamınızdan ötürü tebrik ederim…❤❤
Ablacım eşarbının onu nasıl bukadar guzel duruyo❤
Abla kıyafetlerini nerden aldığını söylemen lazım bizde alalım ya lutfennn
Oh kokusu geldi misss…
Böyle insanlara imreniyorum, maalesef benim yemek yapmaya , çocuk bakmaya ,misafir ağırlamaya sabrım yok. Elinize sağlık, yolunuz açık olsun
A tunikmi yigdin bundan benim yok
Çok yaşa ABLAM ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Emeğine sağlık kardeşim
Anadan olur buzaga keklige kurarlar tuza yetime önemli maşallah bazlama güzel
Ellerimize sağlık
Maşallahhu berakallahu 🎉
Yine takım muazam nerden aldığınızı hatırlıyormusnuz acaba yada kumaşı ne
Kol tesettürünüze dikkat etseniz ne kadar iyi edersiniz sizin için ahirette iyi olur❤❤❤
Maşaallah seni izlem çok güzel ellerine saglık
Abla tarif yazmıyor misun
Ablacim selamünaleyküm ben meryem dikkatimi cektide ablam el bileklerin gorunuyor ondan uyarmak istedim 😊😊😊😊
Allah sağlığınıza, huzurunuza,mutluluğunuza sarar vermesin,maşallah o tatlı çocuk sesleri ile herşeyiniz çoğalsın inşallah
Hamuruna ne kattiniz bi zahmet. Bilgi verirseniz dua edeim
❤ Tarifi yazbilirmisiniz❤
Muhteşem siniz hem kıyafetiniz tarzınız hem marifetiniz alkışa değer 👌👏👏👏👏
Abartı
Abes olabilir belki ama esarbiniz çok güzel 🥰 elinize sağlık
Kesin Konyalı 😍😍😍
Tunigi nereden aldın abla