Annem patlıcanları çiğden yapardı hepsini çiğden koyardı et koymazdı kocaman kocaman Taşköprü sarımsakları da koyardı içine bolcana ve kısık ateşte pişirirdi tadından yenmezdi ete gerek bile duymazdık
Ahh..yavrucuk bu gibi yemekler zengin yemeği oldu artık .parça et 800 tl.biber 125tl.kırmuzı biber 150tl.patyıcan 100tl.hele sıvı yağ kızartmaya korkuyor insan kullanmaya. Allah yardımcımız olsun kimse fiyat artışının önüne geçmiyor.Ne bulursak onu yiyoruz kuzum.Emeklinin hali içler acısı onun için yapana yiyene afiyet olsun.
“Anne yemeği lezzetinde #shorts” üzerine 23 yorum
Nuş olsun! Bir az yağ çox olmuş, məncə Ama gözəl yemekdir. Badımcan yeməklərini çox sevirəm.
Kızardımadi ki
Elinize sağlık Emeğinize sağlık yemeğiniz çok güzel görünüyor muhteşem Afiyetler olsun mutlu pazarlar Allaha emanet🌸
Ellerinize sağlık, ete su girdiği zaman sert olur
Tas kebab olmuş
Hatay
Ellerine sağlık çok güzel olmuş geri dönüp tekrar etme 😊
Ankaradan izliyorum kolay gelsin ellerine sağlık
Eilnzə sağliq güzəl olmuş ❤ Azərbaycan msdan. İzədim
Elinize sağlık ,patlicanları küp doğrasak dahaı iyi olur sanırım
😋
Annem patlıcanları çiğden yapardı hepsini çiğden koyardı et koymazdı kocaman kocaman Taşköprü sarımsakları da koyardı içine bolcana ve kısık ateşte pişirirdi tadından yenmezdi ete gerek bile duymazdık
Emeğinize sağlık lakin çok yağlı olmadımı 🤔
Off şu yemek yenmez mi sebze çok severiz
Çiğden yapıncada çok güzel oluyor bide toprak güveçte yapin efsane
Ahh..yavrucuk bu gibi yemekler zengin yemeği oldu artık .parça et 800 tl.biber 125tl.kırmuzı biber 150tl.patyıcan 100tl.hele sıvı yağ kızartmaya korkuyor insan kullanmaya. Allah yardımcımız olsun kimse fiyat artışının önüne geçmiyor.Ne bulursak onu yiyoruz kuzum.Emeklinin hali içler acısı onun için yapana yiyene afiyet olsun.
🎉🎉🎉🎉
❤❤❤
Kzarmadki
Lecker 😋 😊
Etlere bak her birii kafam kadar. ..et kim onu almak kim..
, 💕💕
Ellerinize sağlık