#turkishfoods #eat #foods #dinner
Malzeme listesi
Hamur için
2 su bardağı un
2 buçuk su bardağı su
Silme bir tatlı kaşığı tuz
2 yemek kaşığı sıvı yağ
/
İç dolgu
Elinde bulunan peynir
1 tutam maydonoz
1 tutam dere otu
2 yemek kaşığı sıvı yağ/ tere yağ varsa daha güzel olur
vlog, günlük vlog, keşfet, gezi, yemek, eğlence, lifestyle, günlük rutin, youtube, video, popüler, yemek tarifleri, pratik bilgiler, nasıl yapılır, vlog çekimi, günlük yaşam, seyahat, tarifler, kolay tarifler, bilgilendirici, trendle
#SteakHouseVibes
#SlowRoast
#MeatLover
#GroundBeefSpecial
#FallOffTheBone
#GardenFresh
#RoastedVeggies
#SeasonalGreens
#VeggiesOnly
#MeatlessMonday
#HiddenVeggies
#RainbowPlate
#30MinuteMeals
#OnePanDinner
#MealPrep
#5Ingredients
#WeeknightDinner
#AirFryerRecipes
#HighProtein
#LowCarb
#MustTry




“AKITMA TARİFİ ! GÖZÜ KAPALI YAPIN Hamur açma YOK yoğurma YOK 💯” üzerine 48 yorum
Ellerine sağlık şefim
Ellerin dert görmesin bayıldım yarın kahvaltıya sabırsızlanıyorum lütfen buna benzer tariflerle bizi doyurmaya devam
Ahmet bey,hamurunuz krep tarifi gibi kıvamı,deneyeceğim.
Harika görünüyor.
Ellerine sağlık .
İyiki varsınız….
Yemek yapmak zor iş…
Ellerinize emeğinize sağlık.
👏👏👏👏👏
Elinize sağlık🎉
Sefim yine sov yapmis
su krepleri bu sekilde bir turlu pisiremiyorum kafayi yicem
ELline sağlık ustam da peynirin fiyatından haberin yok herhalde.??
Ona narda qoyun əla olacaq
Teşekkür ederim.
Ellerine sağlık
Ellerine sağlık
👍👍👍👏👏👏❤️❤️❤️
Maydanoz yok evde ama beyaz kaşar peyniri var yarın deneyim bi 😮
Çok iyi yaa..bunu deneyeceğim..
Şefim elinize sağlık tşk ederim.👌🙏
Eline emeğine sağlık üstad
Ahmed ustam çok güzel oldu ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık bende yapıcam mis gibi oldu
👏👏👏👏
Şefim sağ olasın .
Ellerine sağlık ustam
Kim yapar?!….Ahmet şef yapar …👏
Elinize sağlık
Elinize saglik ❤
❤❤❤❤❤😊😊😊❤❤❤❤❤
Sütle yumurta koymuyor muyuz?
Elinize sağlık şefim.
Eline sağlık şefim💚
Kapanış süper olmuş … Takipteyiz. Edirne
Ahmet şefim bence size Nobel ödülü vermeli ellerine sağlık muhteşem❤
Hamurun içi pişti mi ki .😮piştikten nefis olmuştur emeğiniz için teşekkürler Ahmet şef
Tavanizin markası nedir benim yaptığım yapışıyor
Yaptığınız ölçüyle kaç adet çıktı Ahmeti usta ?
Afiyet olsun
Emeğine sağlık şefim
Ne diyor, ye beni ye beni diyor.
Gercekden ahmet sefimiz odülü hak eden mesleginde tek bir numara insam bence
Ellerinize sağlık. Nefis oldu❤
hamur içi çiğ kalıyor tam pişmiyor dış kısımlar pişiyo içi cıvık hamur kalıyor
Allah razı olsun bir Püf nokta verdi tava sıcak olunca krep Düzgün şekilde yayılmıyor Hemen katılaşmaya başlıyor
Sabah baktım kerep tarifini gördüm eşim çok sever hemen yaptım çok güzel oldu.🎉 ellerinize sağlık.yogurt yumurta ile cirptim
Yaptım bu sabah şefim ♥️ bundan sonra marketten kolaylık olsun diye aldığım lavaşı asla almayacağım
İnternet ve Ahmet usta olmasa, sadece sağlıksız beslenme ile öteki tarafa erken gidecez valla. Allah senden razı olsun Ahmet usta.
Australia dan kucaklar dolusu sevgiler.
Thanks
👀👍👍👍
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
Bilgilerini cömertçe paylaşan yüce gönüllü abimiz Allah razı olsun ✨