Hiçbir yere elim boş gitmeyi sevmem. Mutla bi kek falan yaparım. Bu kek de aşşşırı iyi oldu. Dilimleyip götürdüm , çünkü tadına baktığım için dilimlemem lazımdı😂😂😂

Kullandığım malzemeler
🎈3 yumurta
🎈1 bardak şeker
🎈2/3 bardak süt
🎈1 bardak sıvıyağ
🎈2 tepeleme kaşık Labne peyniri
🎈2 paket kabartma tozu
🎈2 paket vanilya
🎈3 bardak un
🎈2 dolu kaşık kakao
🎈kakaoyu açmak için yarım çay bardağı kadar süt
Önceden ısıtılmış fırında 160 derecede pişirdim. Kürdan kontrolüyle pişirmeyi tamamladım
Afiyetle❤️❤️❤️
Görünen markalar için reklam ya da işbirliği yoktur. Hepsini kendim aldım😉

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“ÖZGÜLCOŞAR💯 misafirliğe elim boş gitmeyi hiç sevmem #pratiktarifler #tarif #yemektarifleri #recipe” üzerine 44 yorum

  1. Özgülüm böyle cevher doluyken bana kuru bir kekle gelsen herhalde gönül koyardım sana😅 çünkü muhtemelen bana geliyorsun diye "Şimdi bu kadının önüne ne çıkarsam ona az kalır" deyip pastaneden bir usta tutup, bütün birikimimi malzemelere yatırıp önüne düğün pastası falan çıkarırdım😅

Yorum yapın