#turkishfoods #eat #foods #dinner
Kahvaltılık akıtma tarifi
https://www.instagram.com/ahmetsefyoutube/
Liste
3 buçuk su bardağı ılık su
1 paket istinat maya
3 su bardağı un
1 tatlı kaşığı tuz
#turkishfoods #eat #foods #dinner
Kahvaltılık akıtma tarifi
https://www.instagram.com/ahmetsefyoutube/
Liste
3 buçuk su bardağı ılık su
1 paket istinat maya
3 su bardağı un
1 tatlı kaşığı tuz





Sevgili Takipçilerim siz daha üşengecini hazırlıyor musunuz yorumlarda buluşalım 💖 #pratikyemektarifleri KAYNAK

Kaydetmeyi,beğenmeyi ve takip etmeyi unutma ❣️ . 🌾 Bitlis Ahlat’ın Meşhur Lezzeti: SIKMA KÖFTE! 🌾 . Bugün mutfağımda buram buram yöresellik kokan, yapımı pratik ama

🔥 En komik anlar, en iyi yayın kesitleri ve viral klipler burada! Rraenee ve diğer yayıncılardan en eğlenceli anları kaçırmamak için kanala abone olmayı unutma.

Merhaba, Kanalıma hoşgeldiniz.Kanalımda birbirinden nefis, harika, lezzetli, pasta, börek, hamur işi, kek, sulu yemek, ana yemek, gün hazırlığı, çay saati tarifleri, tatlılar, tuzlular, çorbalar, yemekler,
“SADECE UN SU ! Bu böreği Çocuklarnıza mutlaka yapın hamur açmadan yoğurmadan ❗️akıtma tarifi” üzerine 47 yorum
Süper oldu harikasın
Eline sağlık şefim güzel oldu
Şefim, normal krepten farkı nedir? Mayanın görevi ne burda?
Elinize sağlık şefim.
❤
Uzaktan suşi gibi görünüyor
Eline sağlık Ahmet şefim. Güzel bir hindi tarifin var mıdır merakla videolarını bekliyorum 🎉
Ellerine Emeklerine Sağlık Şefim. Dışarıda her şey pahalı…. Evdeki malzemelerle ; türlü tatlardaki ziyafet, bu şekilde, evde de mümkün. Teşekkürler…. 🍀
Ellerine sağlık şefim
Baba gibi baba "Şu kenarlarını ben yerim" Ahmet şef abicim tarif harika oldu hem pratik hem keyfimize göre neli istersek yapabileceğimiz bir tarif. Ellerinize sağlık çok teşekkür ederim 🙏💐
Ellerinize sağlık şefim
Şefim çikolatalı olana bütün muz sarınca şahane oluyor. Ben sık sık oğluma krep yaparım çikolatalı ama içinde muz istemiyor. Yumurta yemeyen oğlum için tek yumurtadan yapıyorum az malzemeyle iki tane krep çıkıyor. Tek krep çıkarsam yumurta tadı yoğun oluyor sevmiyor. Diğerini de kendime kaşarlı kuru maydonozlu yapıyorum. İlk önce tek tarafı az pişirip hemen diğer tarafı çeviriyorum. İç malzemesini koyup ikiye D şeklinde katılıyorum. Çevire çevire iyice pişiriyorum tabi ki de tereyağı sürünce gözleme tadında oluyor. Çocuğu yumurta yemeyenlere fikir olsun.😊
Absolutely delicious! Wonderful presentation! 🍽💖✨
Ellerinize sağlık.
Biz Balkan göçmenleri buna akıtma deriz. Börek bizim için farklı bir şeydir.
Ellerine sağlık Ahmet şefim 🙏👏❤️💚🧡🇹🇷🇹🇷
Şefim benim bildiğim mayanin üzerine tuz konmaz
Maya fazla koydunuz bir çay kaşığı yeterli maya sağlıklı değil kimyasal kaykılı
❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉
Yemek😂
Krebin sulu mayalı hâli..sukrebi
Dayı çok fakirlik övgüsü yapıyorsun,yok tadı aynı et gibi yok fakir bilmem nesi niye ????? Zengin bir ülkeyiz hırsız çok desene
Tam buğday unuylada olur mu
Şefim Fransa'da Araplar birazdan irmik koyuyorlar yarısına da süt koyuyorlar muhteşem oluyor aynen dediğiniz gibi tek taraflı pişiriyorlar
Ellerine sağlık şefim
Şefimiz harikalar yaratlyo
😊❤
Ahmet şefimiz.Çok güzel oldu.Hem hafif hem kolay hem de lezzetli.Ellerinize sağlık.
Elinize sağlık
Ne yaparsan yap sunumun Ahmet Şef gibi olsun, eline sağlık Şefim.😊😊😊
Ahmet Şef elinize sağlık çok güzel olmuş tarifleriniz. Yalnız kıymalı içi nasıl hazırladınız sadece kıyma gibi değil sanki onu da anlatır mısınız, lütfen? Teşekkürler…
Çorum'da buna cizlak denir ve çok güzel olur ellerinize emeğinize sağlık şefim
Elinize sağlık 👏
Elinize ,emeğinize, nefesimize sağlık şefim.
❤
🎉
Mutlaka deneyeceğim şefim ramazanda ne güzel gider
Ahmet sef yapar ❤❤
buna trakyada cizleme denir elinize sağlık. bal,reçel,peynirle yenir.yanlız bira daha koyu ve kalın yapılır.daha güzel olur.
Elinize sağlık
Lavaş değil mi bu?
Tereyaģ çok olmuş. Hiç gerek yok. Onsuzda çok güzel oluyor. Ben ne maya, nede tereyaģı koyuyorum, yinede nefis oluyor.
❤
Mayaya şeker konmazmı tuz mayayı bozar
Ellerıne saglık sefım çok güzel bır akıtma oldu afıyet olsun yapacagım bende 😊😅😊🎉
Ellerine sağlık şefim Ramazan öncesi iyi oldu sahurda da yaparız inşallah
Adana sıkma olmuş elinize sağlık
Harika oldu şefim eline sağlık