@yaseminchef pişi hamurunu bu kez sarımsaklı ekmeğe dönüştürüyor! !😍
Dışı çıtır, içi yumuşacık pişi hamuru; fırında yumuşayan sarımsaklar ve eski kaşar! Ortaya paylaşması zor, kokusuyla iştah açan bir lezzet çıkıyor, mutlaka denemeli!😋
👉 ”Ben bunu yaparım!” diyorsan kaydetmeyi unutma!😋
📝Pişi Hamurundan Sarımsaklı Ekmek
Hazırlık Süresi: 30 dakika
Pişirme Süresi: 25 dakika
Malzemeler:
1 su bardağı ılık su
1/2 yemek kaşığı toz şeker
1/2 paket kuru maya
2,5 su bardağı un (aldığı kadar)
1 çay kaşığı tuz
Sarımsak Harcı İçin:
10 diş sarımsak
3 dal taze kekik
1 çay bardağı zeytinyağı
1 su bardağı rendelenmiş eski kaşar peyniri
Yapılışı:
1. Bir kasede ılık su, toz şeker ve mayayı karıştırın.
2. Unu ve tuzu da ilave edip yoğurmaya başlayın ve yumuşak kıvamlı bir hamur elde edin.
3. Streç ile üzerini kapatıp 45 dakika mayalanmaya bırakın.
4. Fırına girebilen bir kaba soyulmuş sarımsak, zeytinyağı ve taze kekiği ekleyip 190 derece ısınmış fırında 25 dakika pişirin.
5. Fırından çıkıp ilk sıcaklığı geçtikten sonra sarımsakları ezin. Üzerine eski kaşar peynirini ekleyip karıştırın.
6. Pişi hamuruna tek parça halinde elinizde şekil verin. Tavada kızgın yağda arkalı önlü altın sarısı rengini alana kadar kızartın.
7. Pişen pişinin üzerine hazırladığınız sarımsaklı harcı yayıp peynir eridikten sonra dilimleyerek servis edin. Afiyet olsun!




“🧄Sarımsaklı Ekmeğe Seviye Atlattık! Pişi Hamurundan Sarımsaklı Peynirli Ekmek😋🤌” üzerine 46 yorum
Gereksiz aşırı yağlı
Aşırı yağ oldu ıyyy midem kalktı remen o yağ görüntüsünden
Bakarken yağdan boğazım yandı…
İzlerken kolesterol hastası oldum
Kanal bozdu aga yaa
Daha büyük olsa sorun olurmu
Güzel ama çok ağır yağırlı olmaz mı
Çok yagli
Bence çiğ sarımsakla daha güzel oluyor
👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Nefes alıpta hayattan bihaber olmak mümkün değil. Bile isteye sırf cebiniz dolsun diye cocacola reklamı yaptınız üstüne bide yorumları kapattınız. Ülkecek aç açıkta kalsak kimbilir neler edersiniz.
Yağ üstüne çok yağlı bir pişi oldu bana göre sade pişi daha güzel yine de emeğinize sağlık seven yesin tabiki afiyet olsun,Saygıyla…
Yok, bu olacak is degil, butun kalbinle hamur isini sevmeme ragmen
Lángos…. Budapeşte 😊
Bişe sölecem
amma kızmak yok.
Kocaa ağzınla şap şap yiyip langır langır içiyon bacım
Allah'a bikez olsun teşekkür ediyon mu?
Abdest alıp temizlenip namaz kıl oruç da tut
Allah'a karşı gelmenin cezası cehennemde yakılmaktır okadar
Şefim bu tarifi ekşi mayalı düzgün bir hamurla yapsak daha iyi olur. Bu yağ banyosuna dönmüş üstüne bide miğdeyi yakar, şu tariflere biraz çeki düzen lütfen.
Onun yerine pişi daha hafifletici labne tarzı bi şeyle sunulsa daha lezzetli olurdu böyle çok yağlı oldu
❤❤❤❤❤
Ya dudak dolgusuyla birşeyleri yiyen kadınları görünce bir benim mi midem kalkıyor. Cidden iğrendim artık dudaklarını şişirtmiş kadınları birşey yerken görmekten. Konuşurken o kadar göze batmıyor ama birşeyi böyle dudağı dışa ittire ittire yiyince aşırı kötü bir görüntü kirliliği oluyor.
Direkt yağı şişesinden içebiliriz,daha kolay😅
Kalp damar hastalıkları
😋👏🏻✨️🥳
Bunları yapa yapa milleti obez, şeker hastası, tansiyon hastası, kolesterol hastası ettiler arkadaş. İnsanlar ztn yürümekten bile aciz olmuş, çalışmak ve yemekten başka bir şey bilmiyor kimse. Hareket yok, spor yok, yapa yiye yapa yiye iyice geleceği kayıp bir millete dönüştük.
Yasemin şef çok da başarılı değil bence. Bu nedir yağdan geçilmiyor
Çok yağlı. Bu kadar yağ ile lezzetli olmuştur ama bana göre değil
Isim annesi olmak isterim."yağlamaç"
Çok yağlı, ben yemem ❤
Güzel olmuştur ona diyeceğim yok ama pişi zaten yağlı sos daha da yağlı. İçim bayıldı düşünürken
Çok yağlı oldu.yagda kizarmayan hamur üzerinde daha iyi olur
Kuru maya niye kuru? Suya koymadan kullanabilirsiniz diye. Direk unun içine koyun!!
Aşırı yağlı
Ne bu derin Kardiyoloji örgütünden emir mi geldi milletin damarları mı tıkayacaksınız
Şefim yok izlemem😢😢
Çok ağır oldu
Pişi zaten yağlı üstüne yine bolca yağlı sarımsak koymuşsunuz bana göre olmamış
Ellerinize sağlık. Şefim çok yağlı olmadı mı? Yağ olmuş kaç para, lütfen ama 😂
Sağlıklı tarifler lütfen. Ramazan da geliyoor
Çok güzel çok
Şef bi iPhone 17 pro max olmuş en az 168,999 tl evde yapsak kaça patlar?
gözlerin normal değil bence bir doktora gitmelisin
Ramazanda çat kapı olsun her gün ❤❤❤❤
kalori bombası yaaaaaaaa 🙁
Taze kekiği bu mevsimde nasıl bulacağız 😅😅
Ya yasemin sefim ben seni yerim sirf senin mutlulugunu gormek icin izliyorum❤
Ama Yasemin Şefin pişisi yağ çekmemiş aşırı yağlı görünmüyor bence . Farklı bir pişi tarifini denemiştim şefimin, o da yağ çekmemişti 🩷
1 milyon kalori olmasa güzel