Bir hata. Bu bir hata. Benim gençliğime mal olsan gelmezse bir 20 yıl daha bekleriz. Aferin. Hamurda, çamurda, bayramda, seyanda, milletin düğününde işte ben 20 sene seni böyle bekledim. Bu gelin tacıyok. Bir şey olduk mu? Hala aklım onda kimle evlendi acaba?
KAYNAK




“#pratiktarifler #tarif #pratiktatlitarifleri #trileçetarifi #trileçe #trilece #tatlitarifi #tatlı” üzerine 6 yorum
Üşenirim ben ya gece gece 🥲
O kek çok iyi çıktı ben olsam kankamı çağırırdım bu şans bi daha gelmez
Tarıfi bızede söyleseniz bızde yaplm
Kek misafire yapılmadığını anlayınca güzel çıktı
Ama eğer o misafire yapılsaydı şimdi ye kadar iş işten geçmiş olurdu
*Herkes