Bugün sizlere fırın açmaya gerek kalmadan yapabileceğiniz nefis bir pişmeyen cheesecake tarifi paylaşıyorum 😍
✔️ Bisküvili taban
✔️ Yumuşacık kreması
✔️ Çilekli sosuyla tam bir lezzet şöleni
Bu tarif hem kolay tatlı tarifi arayanlar için harika bir seçenek, hem de misafir sofralarında göz dolduracak kadar şık.
Üstelik yapması çok pratik, sadece buzdolabında bekletmeniz yeterli 👌
👉 Siz hangi sosu tercih edersiniz, çilek mi yoksa vişne mi? 🍓🍒
Tarifi deneyince yorumlarda paylaşmayı unutmayın!
#pişmeyencheesecake #cheesecaketarifi #tatlıtarifi #kolaytatlı #pratiktarif #yemektarifleri #shorts #youtubeshorts #foodie
Bugün size fırın açtırmadan yapılan en pratik tatlıyı göstereceğim. Pişmeyen cheeseecake. Bisküvileri rondodan geçirip tereyağıyla karıştırıyoruz. Kalıba bastırıp buzdolabında dinlendiriyoruz. Labne, krema, şeker ve vanilini çırpıp pürüzsüz kremamızı hazırlıyoruz. Üzerine döküyoruz. Spatulağıyla düzeltiyoruz. Çilekleri şeker ve nişastayla pişiriyoruz. Kaynatıp soğutuyoruz. Sosu döküp eşitçe yağıyoruz. En az 4 saat tercihen bir gece dinlendiriyoruz. Sonunda kalıptan çıkarıp çileklerle süslüyoruz. Afiyet olsun. H
KAYNAK



