YALANCI KADAYIF TATLISI
Malzemeler
4 yumurta
1 paket vanilya
1 çay bardağı şeker
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Şerbeti için;
1 su bardağı şeker
3-5 su bardağı su
Kreması için;
150 gr tereyağı
1 su bardağı un
1 litre süt
1 paket vanilya
2 paket krem şanti
1 su bardağı süt
üzerini damak zevkine göre süsleyebilirsiniz
#haccugunmutfagi
Nefis yemek tarifleri. lezzetli yemekler .lezzet.leziz.
nefis pratik tarifler . kolay tarifler . yum. delicious.
yummy. Türk yemekleri. chisken. recipe .cooking. pasta.recipes .cake.recipe tatlı .tarifi .sütlü. tatlı.ekmek.kadayıfı. şerbetli.tatlı .tarifi
#asmr #delicious #new #tasty #food




“📣LÜTFEN BU TATLIYI HEMEN YAPIN‼️BAYILACAKSINIZ😋GERÇEKTEN NEFİS OLDU👌 EKMEK KADAYIFI TARİFİ” üzerine 24 yorum
Çok güzel oldu denemek lazım ellerine sağlık ❤
Çok güzel Can'ım çekti ellerine sağlık😘😊❤
Eline sağlık güzel görünüyor en kısa zamanda yapacağım inşallah takipteyim sizi almanyadan sevgiler saygılar sunuyorum hatice hanım bu arada hayırlı cumalar dilerim size
Elinize emeğinize sağlık çok şeker kullandınız
Bu ekmek kadayıfı çoooooooookkkkkkk lezzetli oldu bence. Ellerinize sağlık Hatice hanım.
👍👏😋
شكرا جزيلت لك عزيزتي على تقاسمك معنا أروع وصفاتك بارك الله عملك ❤❤🎉
Gerçekten çok güzel oldu yani tatlı çok sevmem ama bu tatlıdan kocaman bir dilim yerim ❤❤❤
Emegine saglik ablacim Tatliniz harika görümüyo mašeAllah ❤ablacim emek veren gönlünüze hüzün degmesin rabbim agzinizn tadiyla yemeyi nasip etsin ❤ abla hayirli akšamlar
Ellerine sağlık haticecim Muhteşem oldu afiyet olsun yiyenlere hayırlı akşamlar dilerim ❤
Hepiside çok güzel haticecim ❤👏👏👏🧿
Güzel oldu elinize sağlık
Eline sağlık 👍👍👍
Ohhh miss afiyet şifa olsun sizlere Hatice abla ellerine sağlik💐
Tarifi yazarmısınız lütfen
Kuş sesi için teşekkürler 🌹🌹🌹🌹emeğinize sağlik🌹🌹🌹🌹🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
Merhabalar canım yine muhteşem yine muhteşem harika bir tatlı bu aralar size fazla yorum yapadım biraz yoğunluğum var o yüzden ama kakiptesin tabiki bütün paylaşımlarına bakıyorum canım öpüyorum kolay gelsin
👍
Tarifini.neden.yazmiyorsun.
Sanki ilk tarif keki yeterince soslu değil gibi
Elinize sağlık çok güzel görünüyor en kısa zamanda yapıcam inşallah ❤❤❤🎉
Bu tatlı sonbahara yakışır, ellerinize emeğinize sağlık Hatice hanım
Elinize saglik 😊
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş