Yazın tadını balkonda çıkarmak isteyenlere:
Hazır dondurmaları unutturacak kadar kolay ve lezzetli: ev yapımı şeftalili, yoğurtlu dondurma! 🍑🍦Kaşıklamaya doyamayacaksınız, bizden söylemesi! 😍
@icim Yoğurt katkılarıyla!
4 şeftali, 400 g
4 çorba kaşığı yoğurt, 200 g
3 çorba kaşığı bal
1 çorba kaşığı file badem
Fesleğen yaprakları
* 4 şeftalinin kabuklarını soyup çekirdeğinden ayırın. Mutfak robotuna şeftalileri, 4 çorba kaşığı yoğurdu ve 3 çorba kaşığı balı ekleyip püre olana kadar iyice çekin.
* Yumuşak buz kalıplarına doldurup dondurun.
* Donan karışımı son defa mutfak robotundan çekip dondurma kıvamına getirin. Robotta çektikçe kıvamı yumuşayacak ancak çok çekerseniz eriyebilir.
* Dondurma kaşığıyla top yapın. Servis ederken üzerine birer tutam file badem ve fesleğen yaprağı serpiştirip afiyetle yiyin.
#İcimYogurt #dondurmatarifi #şeftalilidondurma #evyapımıdondurma #homemadeicecream
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
https://www.youtube.com/channel/UCO3MaQR-Vh6cgBZRlD44jWg/join
►Kanalımıza abone olmak için: http://bit.ly/RefikaninYemekOkulu
►İngilizce Kanalımız: https://youtube.com/c/refika
►Uluslararası Alışverişler İçin Etsy Sayfamız: https://etsy.me/32ShQwL
► Our Etsy Store for International Purchases: https://etsy.me/32ShQwL
Mutfağımızda ve Yemek Okulu’muzda neler oluyor daha yakından takip etmek için;
►Facebook: https://www.facebook.com/refikaninmutfagi/
►Instagram: https://www.instagram.com/refikabirgul/
►Twitter: https://twitter.com/refikabirgul
►Websitesi: https://www.refikaninmutfagi.com
►Mutfağımızda kullandığımız el emeği, göz nuru güzellikler için de: https://goo.gl/0aKsMW




“Şeftalili Dondurma 😍 Sadece 3 Malzemeyle 🍦Kaşıklamaya Doyamayacaksınız! Ev Yapımı Dondurma Tarifi” üzerine 43 yorum
Minunat. Multumesc. ❤❤
Balkonu olmayanlar de yapabilir mi efenimn❤😊
Sorbe desek daha doğru değil mi?
Refikaaaa bakır kızılı yap saçları, bu renk olmadı 😁💋 sevgiler.
Refoşummmm saçlarının rengine bayıldım çok yakışmış❤🤗
Bu sene denedim bir gece önceden az şeker ile kayisiyi dolapta bekletip blender yapıp meyve suyu veya marmelat gibi yenebiliyor kızarmış ekmek lor üstüne güzel oluyor 😊
😊❤ Merhaba yogurt yerine crema yada süt kullana bilirmiyiz? yogutlu sevmiyorum. 😮
Eskiden nekadar cok bakardım, eskiden..
Reklam olmasa daha iyi olurdu
O yoğurtlar zehir gibi insanın midesi bulanıyor
Refika Hanım şu anda birçok yoğurtta streptococcus bakterisinden tutun da bizlere zararı olan birçok bakteriye kadar bakteri var. Ve bu bakteriler bağırsaklara yerleşince virüslere onlar da işte toplumda yaygınlaşan kanserlere sebep oluyorlar. Artık tariflerinizden hayvansal süt ürünlerini çıkarsanız mı acaba? Süt ve süt ürünleri en çok kullanan ülke Türkiye'dir. En fazla hastalık da Türkiye'dedir. Kemiklere faydalı diye senelerdir süt tozu verdikleri millette kemik erimesi oldu. Lütfen bitkisel sütlere yönelin ve teşvik edin. Badem yoğurtdu hasta etmez ama hayvansal yoğurt vücutta mantarları tetikleyip saç kıran alopesi areata bile yapabilir. Rica ediyorum bu sistemsel zararlı tariflere bir son verin artık!
Bu mevsimde şeftali olmaz geçmiş olsun
Ev yoğurdu olmalıydı.
Çok tatlısın. Başörtü sana yakışır
Mojito nasıl yapılır?
Yogurt yerine krema koyabilirmiyiz
Refika Abla bizim balkonumuz yok😢
Dokusu o kadar güzel görünüyor ki ☺️
Sponsor
Ülkede hazır yoğurt boykotu var da bizim mi haberimiz yok bunlar nasıl yorumlar
❤
Niye İÇİM yoğurdu.Yoğurttan başka herşeye benziyor,böyle boktan şeylerin reklamını yapıp verdiğiniz o güzel tarifin içine etmeyin.Herşey para değil.
Ellerine sağlık
Çok sekersiniz ya maşallah
Harika bir tarif
İçim boykottur. Eğer çocukların veyahut kadınların açlıktan, bombadan, yetersiz hijyen ve sağlıktan ölmesi seni rahatsız etmiyorsa utan. Eğer utanmıyor isen millete reklam yapma bari. Ayrıca içimin alternatifi var SÜTAŞ. yazıklar olsun ülke sizin gibileri izliyor
❤
hazır yoğurtla işim olmaz, evde yapıyoruz…. hazır yourtlar zararlı
Muz ile yapsak nedersiniz?🌹
Yoğurt ekşimsi bir tat vermiyor mu ?
size yakıştıramadım doğal dondurma tarifinde fabrikasyon yoğurt doğal deyil işin içinde reklam ve maddi kazanç var
Ellerine sağlık🎉❤❤❤çok güzel.
Normal dondurmanın tadını tutmuyor
arıları şekerle beslemediklerine ikna ettin mi kendini 😂
Yoğurt yerine başka ne koyabiliriz
Hehe 15 bin liralık dondurma makinesine muhtaç değilmişiz. Sağol refikacığım❤
Ülker ürünlerini satın almıyorum. Size afiyet olsun. Tariflerinizi de izlemeye gerek kalmadı.
meyve ve balla yapılan tariflere şekersiz demesek mi acaba? rafine şekersiz ile şekersiz arasındaki farkı anlasak mı caba?
Ama sen çok kötüsün Refikaaa şimdi yapılmaz ki bu markete gidiyorum ben malzemeleri almaya…ellerine sağlık
İçim yoğurt olsa olurmu
balkon yok, şeftali ortalama kalitede olanı kilosu 100 lira ve en büyük paramız 200 lira olduğu da düşünülürse; en büyük paramızla 2 kilo şeftali alacak yoksullukta – satın alma gücünde olup bir de hakiki bal bulmak camide rakı şişesi bulmak gibi imkansız olduğu için bizim için hayal olan tarif.
❤❤❤çok iyi ❤
Ben süzme yoğurt ile yapıp biraz da krem şanti koyuyorum nefisssss