????SADECE 1 YUMURTA İLE ✅FIRIN YOK✅MİKSERSİZ✅ TAVADA SICAK SOSLU ISLAK KEK TARİFİ❗️
Hem ekonomik hem çok kezzetli nefis bir ıslak kek tarifi yaptım gerçekten denemenizi tavsiye ediyorum ❤️
YORUM VE BEĞENİ BIRAKIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM????
TAVADA SICAK SOSLU ISLAK KEK TARİFİ
MALZEMELER
1 yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı süt
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı un
2 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Sosu için
1 su bardağı süt
Yarım çay bardağı şeker
1 yemek kaşığı kakao
Kullandığım su bardağı 200 ml
Kullandığım çay bardağı 125 ml
❗️ KULLANDIĞINIZ TAVA MUTLAKA KALIN TABANLI OLMALI. ÇELİK TENCERE TABANI GİBİ OLMALI İNCE OLURSA ALT TABANI YANABİLİR. Eğer bu şekilde bir tavanız yoksa çelik tencerede deneyebilirsiniz
Tavanın tabanını yağlamayı unutmayın! ❗️
#kek #kektarifleri #ıslakkek #kolaytarifler #nefisyemektarifleri #pratikyemektarifleri #recipe #rezept #rezept #azmalzemelitarifler #pratiktarifler #tatlıtarifleri #food
kanalımdan Bugün de hepinize Merhaba arkadaşlar bugün sizlere çok kolay bir ıslak kek tarifi ile geldim sadece bir yumurta ile yapacağız ve fırın açmayacaksınız ocağın üzerinde fırında pişmişten 10 kat daha lezzetli çok güzel bir ıslak kek yapacağız sözü çok uzatmadan nasıl yapmışım hemen tarife başlıyorum bir yumurta ve 1 çay bardağı toz şekeri kaseme alıyorum gördüğünüz gibi mikserde kullanmayacağız bu Kekte oldukça kolay herkesin yapabilmesi için bu şekilde malzemeler kullanıyorum gördüğünüz gibi iyice elimizle çırptık krema kıvamına geldi yarım çay bardağı kadar sıvı yağ ekliyorum kullandığım çay bardağı 125 ml 1 çay bardağı da süt ekliyorum yine Çırpıcı ile şöyle yumurtaları söndürmeden hafifçe karıştırıyorum şeker ve yumurtayı iyi çırpmaya Özen gösterin el çırpıcısıyla 2 dakika boyunca çırpınar Arkadaşlar bir su bardağı sadece 1 su bardağı da un kullanıyorum kullandığım su bardağı 200 mililitrelik su bardağı Şimdi şöyle 2 yemek kaşığı dolu dolu da kakao kullanacağım bir paket kabartma tozu 1 paket de vanilya kullanacağım gerçekten çok ekonomik çok lezzetli bir kek oluyor çocuklarınızın canı istediğinde şipşak yapabilirsiniz üstelik çok kısa sürede pişiyor Arkadaşlar birazdan da Göstereceğim Şimdi şöyle 26 santimetre çapındaki tabanı birazcık kalın yalnız yapışmaz tavamı birazcık katı yağ ile tereyağı veya margarin kullanabilirsiniz birazcık katı yağ ile tabanını yağlıyorum ve kek harcını güzelce içerisine boşaltıyorum Tamam dediğim gibi 26 santimetre çapında ve tabanı biraz kalın bir tava çok ince alüminyum tabanlı gibi değil Biraz döküm gibi bu tarz bir tavada rahatlıkla pişirebilirsiniz ama tavanızın tabanı çok ince ise tek kat saç gibi bir tava ise iyi sonuç almazsınız arkadaşlar kekin tabanı yanar tavanın tabanının kalın olması önemli Şimdi ocağımızın en büyük gözünü en kısık ayarı alıyoruz üzerine bir kapak kapatıyoruz Yaklaşık 15 dakika sonra kekimiz bu şekilde pişmiş oluyor Hatta 12 dakika sonra bir kontrol edin 15 dakikayı bile bulmuyor tam bakın elimize yapışmıyorsa üst kısmı koyulaşmışsa kekimiz pişmiş demektir hemen şöyle kürdan batırıyorum kürdanımız temiz çıkıyor kekimizi kenara alıyorum ve dökeceğim sosunu hazırlamaya geçiyorum 1 su bardağı sütü tavaya alıyorum yarım çay bardağı toz şeker bir yemek kaşığı kakao da ekleyip içerisinde güzelce çırpıp sosumu kaynamaya bırakıyorum çok fazla kaynamayacak Kaynar kaynamaz bu şekilde başlar başlamaz ocaktan alacağız ve hala sıcak olan kekimizin üzerine dökmeye gideceğiz kekimizin her yerini gelecek şekilde Şöyle çatallayalım ki sosunu güzel çeksin Biz sosumuzu pişirirken kekimizin de ilk sıcaklığı geçmiş oldu ılık hale geldi sıcak sosumuzu Kekin üzerine gezdirelim çok çabuk çekecek Bütün her yeri sostan faydalanmış olacak arkadaşlar benim ıslak kekimi deneyen arkadaşlar bilirler gerçekten dünyanın en iyi ıslak keklerinden bir tanesidir bu tarifte Aynen öyle daha az ölçülü daha pratik olanı Şimdi şöyle hemen hamur kesici ile kestim üzerini birazcık fıstıkla süslüyorum Tamam çizilmesin diye bıçak kullanmadım Şimdi sizin de içiniz rahat etsin diye hemen şöyle kenar kısmından kekin orta kısmını açmaya çalışacağım kenardakini alıp o kadar pamuk dokulu o kadar güzel böyle sünger gibi böyle kabak lifleri satılıyor ya arası böyle süngerimsi aynen o şekilde pofuduk pofuduk bir kek oluyor denediğinizde hayran kalacağınız lezzetine bayılacağınız Garanti bir tarif arkadaşlar hem de Dediğim gibi az ölçüyle bu şekilde yapıp tüketebilirsiniz fırın açmadan son derece ekonomik bir tarif bakın hala dumanın üzerinde tütüyor Ama ben sabırsız olduğum için güneş geçmesin diye hemen size finalini göstermek istiyorum şöyle servis tabağına alıyorum şöyle çatallayacağım bakın sosun tamamen çekti bakın dokusuna inanılmaz güzel arkadaşlar browni lezzetinde çok lezzetli bir kek mutlaka deneyin diyorum Umarım faydalı bir video olmuştur merakla yorumlarınızı bekliyorum bana destek yani destek vermek isterseniz yorum ve beğeni bırakabilirsiniz desteklerinizi ihtiyacım var çok teşekkür ediyorum izlediğiniz için de yepyeni tariflerde tekrar görüşmek üzere bugünlük de benden bu kadar arkadaşlar sağlıkla kalın hoşça kalın
KAYNAK




“FIRIN YOK ✋????15 dk da hazır????SADECE 1 YUMURTA İLE????TAVADA SICAK SOSLU ISLAK KEK TARİFİ❗️” üzerine 36 yorum
Gerçekten çok güzel oldu bence deneyin arkadaşlr ben bayıldım..❤❤
sürekli ıııı demeyip çok fazla abartı kelime kullanmasanız olurmu…
Unsuz olur mu acaba?
????
Granit tencerede yaparsak nolur
Bende yaptïm 16
❤
Keserken dağılıyor fazlaca kareli alamadım neden öyle oldu acaba yoksa tadı çok güzel
Tavam 32 santim ölçüyü aynımı yapmaliyim
????
4 yumurtalı ve diğer ölçüleride arttırdım. 30 cm civarında grtanit döküm tencerede yaptım iki kapartma tozu ilave ettim. Kürdan kalınlığında kabardı. Tencereye yağlı kağıt serdim. Ölçü lezzeti tam yerinde. Ellerinize sağlık harika olmuş
Simdi bende gidip yapicam insllah guzel sonuc alırım ????
Köye tasindik ay hic bir seyim yok evde, ben de deneyio videosunu atacagim sizin linkiniiz de paylaşacağım. İnsallah guzel olur.❤
Çoookk güzel oldu teşekkürler ????
Ay ben denedim yaktım yaaaaaaa????
Çok güzel bir tarif.
❤❤❤????????????????????????????????????????????????????????????????????
Denedim çok güzel oldu yapması toplam 20dakika yemesi 5dakika.çocuklar bayıldı ve vatsaptan durum yaptım tavsiye ettim herkese. Elinize sağlık
Abla benimki yandı niye böyle oldu altınıda en düsük seviyede acmistim????
Granik Tavanın Altına zeytin yağı sursek sorun olur mu
PİŞTİKTEN SONRA
Ben bir pakette sütaş hazır puding döküyorum üstüne MÜTHİŞ OLUYOR
Şimdi yaptım hiç de güzel olmadı
Denedim harika oldu.
Teşekkür ederim.
Ellerinize sağlık
Altı biraz yandı ve normal kek gibi olmadı ben sevemedim????
Süt yerine su koysam olurmu ?
Gerçekten harika oldu ama ben Çelik tavada yaptığım için sanırım hafif yandı
Un u unutmuşum ağlıyorummmm
Hiç ümidim yoktu mükemmel oldu şu an canlı canlı yazıyorum tek fark 2 yumurta koydum damak tadınıza göre şeyler de eklenir harikulade çok teşekkürler
Abone oldum tarifi şu an yaptım mükemmel
Biraz önce yaptım bundan sonra fırında kesinlikle browni yapmam tarif için teşekkürler. En kısık ateşte 17 dk.filan tuttum. Karavandayız burda yaptım çok iyi oldu
Tarifi az önce denedik çok güzel oldu fırın kullanamayanlar için de harika bir alternatif elinize sağlık ❤????????
Ben yaptım altı yanıp üstü olmadı niye acaba
❤
Kaç dakika pisecegini niye yazmadiniz eksik iş yapmışsın doğru düzgün yukleseniz neoui olur .
Şimdi denedım 15 dakıkada harıka pişti sadece sosta bıraz yavanlık var bıraz daha yogun olabılır cıkolata eklenırse mük???????? olur.Bu kadar kısa surede daha ne olsun tesekkürler tarıf için ????
Abla 13 yaşımdayım tatlı yemek yapmayı seviyorum tavada kekide deneyeyim dedim ve mikemmel oldu sağol❤