Sessiz bir günde kahveyle birlikte…Ne fazla tatlı, ne fazla ekşi.✨🫠
Tam kıvamında, yumuşacık ve dengeli bir cheesecake.💜🍰
Cheesecake Dolgusu:🍰
400 g labne peyniri
½ su bardağı (100 ml) krema (%35 yağlı)
½ su bardağı (100 g) şeker
2 yumurta
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı dolu nişasta
Meyveli karışım:🍇
500 g mürdüm eriği
⅓ su bardağından az şeker
1,5 yemek kaşığı nişasta + 3 yemek kaşığı su
Bisküvili Taban (Petibör veya Burçak ile)
250 g petibör veya Burçak bisküvi
100 g eritilmiş tereyağı
Tart Hamuru:
1+2/3 su bardağı un
125 g tereyağ
1 yumurta + 1 yumurta sarısı
1/3 su bardağı toz şeker
1 tutam tuz
#plum #cheesecake
İnternetteki tüm cheesecake tarifleri sanki kafa işletiyormuşçasına bol malzemeli. Hepsinin içinde 1 kilo peynir, 4 yumurta, litreyile krema derken çoğu zaman insan yapmaya başlamadan vazgeçiyor. Bugün size videodaki gibi cömert dilimlerle sekiz kişiyi tıka basa tatlıya doyuracak az malzemeli, nefis bir cheesecake tarifi veriyorum. Ben çok basit bir tart hamuru yaparak işe başlıyorum ama üşenirseniz ister burçak ister PYB kullanın. Alt katına dökmek için meyvelle bir harç hazırlıyorum. Elma veya daha farklı ekşi bir meyve kullanabilirsin. Meyvelerin üzerine dökmek için ise iki yumurtalı az peynirli ama çok lezzetli bir cheesek harcı hazırlıyorum. En üstte ise tart hamurundan kalan dolapta beklettiğim hamuru rendeliyorum. Piştikten sonra bir gece buzdolabında bekletiyorum. Ertesi gün tatlım hazır. İnanın çok lezzetli olacak. Deneyenler benimle yorumlarını paylaşsın. Herkese şimdiden afiyet olsun. Yeah.
KAYNAK




“2 yumurtalı az peynirli çok lezzetli✨ Mürdüm erikli cheesecake🍰💜 #cheesecake #autumnrecipes” üzerine 33 yorum
tart bu cheesecake degil ayrica pudra sekeri nedir abla
Açık tarif alabilir miyim? Elinize sağlık, insanlar tart kek olayına niye takılmış anlamadım, şahane görünüyor, adına kim ne derse desin
full hamur oldi aw
Abla ölçüleri oranlayıp azaltabilirsin ya hani 😀
Buna cheesecake demeyelim bu yeni bir boyut bence tart değil ama elinize sağlık bunu da yapmaya üşenirim ben o kesin hahahahh ❤
Erikle yakışacağını düşünmüyorum açıkçası
Türkiyenin en büyük zincir çikolata kafelerinden birinin genel merkezinin mutfağında çalışıyorum. Brownieleri cheesecakeleri ne kadar az malzeme kullanarak yaptığımızı görseniz aklınız yerinizden gider😂. Brownieye 4 malzeme falan giriyor mesela. Kafe pastalarının lezzetli olma sebebi bulamaç gibi içinin malzeme dolu olmaması, malzemelerin pahalı kaliteli ürünler olması ve pastalara giren şanti kremaların marketten aldığınız gibi değil özel mixler olmasıdır.
Biz ekip olarak tarifinizi ve anlatım şeklinizi çok beğendik🙌🏻 Kanalınıza da göz atınca abone olmadan duramadık. Bu güzel tarifler için teşekkürler!😻
Abla bu cheesecake değil
dostum öbür tarifleri oranlarını değiştirmeden istediğin şekilde ayarlayabilirsin ve aynı sonucu elde edetsib. Matematik denen bir şey var. Örneğin 2 l sut 1L yağ kullanacagina 200 ml süt ve 100 ml yağ kullanabilirsin.
yorumları taradım sorularıma cevap var mı diye ama eleştiriden başka bir şey yok maalesef :)) Yağmur hanım Rica etsem bilgi verir misiniz: 1) kalıp kaç cm? 2) kaç derecede ne kadar sürede pişer? Teşekkür ederim harika bir tarif deneyeceğim .
İçimden geçenler
Yarın ki tatlı menum belli oldu❤
Ablacım bu cheesecake değil ki😂
Super olmus elinize saglik lutfen yoruma ekleyin🎉🎉🎉🎉🎉🎉😂😂😂😂😂❤❤❤❤
Cok guzel gorunuyor
Abla tarifi yazılı şeklinde yazarmısın
🎉
Cheesecake turta
Ben de yeşil elmalı yaptım fırında😊
Cok guzel gorunuyor. Samimi ve becerikli. Begendim. ❤ belki denerim 😊
#ozgurfilistin
Cheesecake harcının malzemesinin az olmasının sebebi cheesecake in yarısını meyve ile doldurmuş olman. Bu yaptığın cheesecake değil pastamsı tartımsı bir şey
peynir yerine ne kullabiliriz
Sen de bir sürü labne kullandın, 1 2 yumurta, 100 gr krema eksik diye çok mu ekonomik oldu? Onların ekonomisini tart hamuruyla ve kilo kilo erikle doldurdun zaten 😂
Zaten dışarda yediğimiz her şeyin için sahte malzemelerle dolu. Süt yok, krema yok, peynir yok. Endüstriyel gıdalarla dolu. En azından evde yaparken mis gibi peynirini kremasını doya doya sağlıklı ve gerçek anlamda lezzetli yemeye hakkın yok mu arkadaşım?
geçen gün bu tarifi denedik tart hamuru yerine pratik olması için burçak kullandık ve meyve olarak ahududu kullandık aynı starbucksın ahududulu cheesecakei gibi oldu çok beğendik tarif için teşekkürler❤
Erikli tabak çok şekermiş nereden aldınız?
Muhallebisi pişirilmiyor mu
Son derece başarısız
Tart bu
Çikolatalı cheesecake ❌ meyveli cheesecake 💯
Bu da pahali😂😂😂Bence her sey cok pahali zaten ne yaparsan yap