@metecarkci elinde ekmeklerle geldi, “Acıktım” dedi.😁
Şefimiz @chefferhatbora dolabı açtı, ne varsa masaya koydu.
Kıyma, biraz peynir, yumurta ve yeşillikler… ve ortaya çıktı nefis bir kıymalı ekmek üstü sandviç.🤩 Bazen en iyi tarifler planlı değil, o anın içinden çıkar.🫠
Siz de evdeki malzemelerle çeşitlendirin, kendi zevkinize göre yorumlayın.
📝 Kıymalı Ekmek Üstü (4 kişilik)
Hazırlama Süresi 15 dakika
Pişirme Süresi 15 dakika
Malzemeler
2 adet ekmek
250 gram kıyma
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
2 adet yumurta
4 yemek kaşığı domates rendesi
1 tutam tuz
1 tutam karabiber
1 tutam toz kırmızı biber
1 tutam kekik
Salata için;
Domates
Marul yaprakları
Maydanoz
Limon
1. Fırını 200 derecede alt üst fanlı olarak ısınmaya bırakın.
2. Bir kasede kıyma, kaşar peyniri, yumurta, domates rendesi, tuz ve baharatları karıştırıp cıvık bir harç hazırlayın.
3. Ekmekleri ortadan ikiye kesip yağlı kağıt serilmiş tepsiye yerleştirin. Harcı ekmeklerin üzerine ince bir katman halinde sürün ve fırınlayın.
4. Ekmeklerin üzeri kızarıp kaşar peynirleri eriyince sevdiğiniz taze yeşillikler, domates ve limon da ekleyip sandviçi kapatıp servis edin. Afiyet olsun.
#kıyma #ekmeküstü #pratiktarifler #dolaptanevarsa




“2 Ekmek+Dolapta Ne Varsa = OLAY LEZZET 🔥😱” üzerine 48 yorum
Biz yapsak Yanar lan o ekmek
Çiğ kıyma ekmepe koyulması sıkıntı çğ koymak yani
Çok kuru
Arkadaşlar birebir dediği gibi yaptım ama sonuç güzel olmadı. Lezzetli değil ve kuru. Bunu yapmak yerine kıymayı tavada pişirin salçayla ve ekmek banın çok daha pratik ve lezzetli olur
İyi olmaz, yap tostunu geç yaw
Karıştırırken elle karıştırıp el lezzetini geçir yada tahta kaşık kullan metal olmaz
Kötü
Ben onun üstüne lahmacunun içini yapıyorum şahane oluyor
Konyanın yöresel yemeği etliekmeğine benzemiş
Kıymaya rendelenmiş soğan kataydin müthiş olurdu müthiş
Hocam acil spora başla, hakikaten gidişatım kötü.
Klasik yine hiç bişey yok evde 😂
Sıcak yemeklerin içine soğuk malzeme girmemeli
Turkish Lalo Salamanca!!
Abi 2 ekmek le bide menemen yapsana mis
Dayı parayı bulunca göbek yapmışsın 😅
Somun ayak
Harika oldu ya çok canım çekti elinize saglık
Ekmekte yok
Ha💸ha💸ha💸ha💸ha💸ha
Abi siyah beyaz cizgili şeyler giyme kamera karşında
Şef mükemmel olmuş yarın aksaml babama bundan yapicam
Şef salçalı ekmek tarifi verir misin
Yerli Lalo Salamanca
Seviyorum ben bu adamı❤
Elmek taş gibi olmuş. Sakın denemeyin
Şefim Lalo Salamanco olmuşsun iyice, taco tarifi gelir mi?
Fakir espirileri okumaya geldim
Rastgele gelen marco pierre
Şefimin kıyması çiğ çıkmıyor başarılı.
Bu şeff'ten herkese lazım valla
Ekmek kuru olmadı mı?
Biraz kıyma biraz kaşar derken üzülüyor adama bak .
OHOHOOOO ŞEFİM EKMEKLE PİDE YAPTI ELLERİNE SAĞLIK
memlekette sebze, et, un her şey hormonlu, katkılı, dandik. istediğin kadar tarif yap sağlıklı yemiş olmuyorsun
Somun değil.. Francala.. 🤗
Şefim saatin de çok iyiymiş. Güzel günlerde kullan. Modeli çözebilen varsa yazsın lütfen.
Reis Prensesa yaptı helall
Denedik çok iyi oldu fırında fanlı ayarda 200°’de işte on 13 dakika falan pişiriyorsunuz yani ekmek falan da yanmıyor kıtır kıtır oluyor böyle çok iyi bildiğin lahmacunun çıtır ekmekli hali gibi , yani daha sonra ekmekleri üst üste koymaya gerek yok o piştiği hali gibi bölüp direk yiyebilirsiniz ❤ mükemmel bir tarif🫶
Şefim yaşlandın be yemekcom'da. SGK nı tavandan yatırıyorlar diye en verimli senelerini burada heba ettin. 65 ten sonra alacağın aylıkları 85 ine kadar yaşasan dahi kazanacağın toplamının enflasyona bağlı indirgenmiş miktarını kendi yerini açsaydaın belki 1 ayda kazanırdın :))
Aynı tarifin beyaz peynir kaşar peynir yumurta maydanoz dere otu kırmızı toz biber kara biber karşımıyla yapılanı da güzel oluyor
Yok ben dışarıda pide yemeye gideyim burada ucuz 😂
olm dolapta ne varsa kısmındaki kıyma kaşar ekmekten ulasilmasi daha zor? ekmek yerim dümdüz
dolabımda da hep kıyma olur
Baya ekonomik. Çarşıdan sadece iki ekmek alsan yeterli
Ekmeğin dışını ıslatıp koyarsanız yumuşak olur, çıtır sevmeyenlere.. Ama nemlendirin yani sırılsıklam hamur yapıp küfretmeyin..
Kıymayı kaşarı taşa koysan lezzetli olur 😂😂
Gastronomi dediğin budur