@metecarkci elinde ekmeklerle geldi, “Acıktım” dedi.😁
Şefimiz @chefferhatbora dolabı açtı, ne varsa masaya koydu.
Kıyma, biraz peynir, yumurta ve yeşillikler… ve ortaya çıktı nefis bir kıymalı ekmek üstü sandviç.🤩 Bazen en iyi tarifler planlı değil, o anın içinden çıkar.🫠
Siz de evdeki malzemelerle çeşitlendirin, kendi zevkinize göre yorumlayın.

📝 Kıymalı Ekmek Üstü (4 kişilik)
Hazırlama Süresi 15 dakika
Pişirme Süresi 15 dakika

Malzemeler
2 adet ekmek
250 gram kıyma
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
2 adet yumurta
4 yemek kaşığı domates rendesi
1 tutam tuz
1 tutam karabiber
1 tutam toz kırmızı biber
1 tutam kekik

Salata için;
Domates
Marul yaprakları
Maydanoz
Limon

1. Fırını 200 derecede alt üst fanlı olarak ısınmaya bırakın.
2. Bir kasede kıyma, kaşar peyniri, yumurta, domates rendesi, tuz ve baharatları karıştırıp cıvık bir harç hazırlayın.
3. Ekmekleri ortadan ikiye kesip yağlı kağıt serilmiş tepsiye yerleştirin. Harcı ekmeklerin üzerine ince bir katman halinde sürün ve fırınlayın.
4. Ekmeklerin üzeri kızarıp kaşar peynirleri eriyince sevdiğiniz taze yeşillikler, domates ve limon da ekleyip sandviçi kapatıp servis edin. Afiyet olsun.

#kıyma #ekmeküstü #pratiktarifler #dolaptanevarsa

KAYNAK

Tarifi Paylaş

“2 Ekmek+Dolapta Ne Varsa = OLAY LEZZET 🔥😱” üzerine 48 yorum

  1. Denedik çok iyi oldu fırında fanlı ayarda 200°’de işte on 13 dakika falan pişiriyorsunuz yani ekmek falan da yanmıyor kıtır kıtır oluyor böyle çok iyi bildiğin lahmacunun çıtır ekmekli hali gibi , yani daha sonra ekmekleri üst üste koymaya gerek yok o piştiği hali gibi bölüp direk yiyebilirsiniz ❤ mükemmel bir tarif🫶

  2. Şefim yaşlandın be yemekcom'da. SGK nı tavandan yatırıyorlar diye en verimli senelerini burada heba ettin. 65 ten sonra alacağın aylıkları 85 ine kadar yaşasan dahi kazanacağın toplamının enflasyona bağlı indirgenmiş miktarını kendi yerini açsaydaın belki 1 ayda kazanırdın :))

Yorum yapın

Benzer Tarifler