Malzemeler
1 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı su
1 çay bardağı sıvıyağ
1 tane yumurta
1 paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı sirke
5 su bardağı un
Ara katı için
2 yemek kaşığı tereyağ
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Üç harcı için
Beyaz peynir
Kaşar peyniri
#keşfetteyiz #börelk #suböreğitarifi #funny
#food #asmr #yummy #cooking #delicious
#gülünevhayatı #nefisyemektarifler #çorbatarifi
#gözdeyemektarifleri #enfesyemektarifleri
#kurabiyeyapımı #yufkaböreği #evyemeklerim
#baklavanasılyapılır #poğaça #açmatarifi
#keşfet #keşfetteyiz #keşfetbeniöneçıkar
#keşfetedüş #keşfetteyiz #delicious #fyp




“❗️ZAR GİBİ İNCECİK❗️AĞIZDA KUM GİBİ DAĞILAN HAMURUYLA KAT KAT ÇITIR ÇITIR PEYNİRLİ BÖREK TARİFİ😋” üzerine 31 yorum
Ablacığım bunu önceden buzluğa atsak olurmu misafir gelince çıkarıp pişirelim
Pratik hazır yufkadan da yapın çalışan bayanlar için piratik yapin
Çokk güzel oldu, ellerinize sağlık ❤
Yaptım çok güzel oldu teşekkürler
Elllerine sağlık
Elinize sağlık unun içinde nişasta da varmı efendim
Neden cvp vermiynuz ki alt tarafi bi şey sorduk
Malzemeler
1 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı su
1 çay bardağı sıvıyağ
1 tane yumurta
1 paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı sirke
5 su bardağı un
Ara katı için
2 yemek kaşığı tereyağ
Yarım çay bardağı sıvıyağ
Üç harcı için
Beyaz peynir
Kaşar peyniri
Maşallah hamur elinize ne kadar güzel yakışıyor hayran kaldım.❤
Την συνταγη στα ελληνικά μπορείτε?
Ευχαριστώ!
Ablam ellerine sağlık maaşallah çok marifetlisin birer birer mi açıyorsun ablam
Unu ne marka kullanıyorsunuz acaba
Əllərinizə sağlıq. Səsinizi, işinizi çox bəyənirəm. Azərbaycandan salamlar❤
Hangi marka un kullaniyorsun canım
Ellerinize sağlık❤
❤❤❤❤
Un ne marka kulanıyorsunuz acaba
Elinize sağlık çok güzel görünüyor 🎉
Eline emeğine sağlık kardeşim aleykümselam, Hayırlı ramazanlar diliyorum,,👍👍😍👏👏♥️
Ellerine sağlık çok güzel odu gül hanım yapıp hazırlayıp ta iki üç saat sonra kazartsak olurmu❤
The ingrédients please
Cok begendim deneyecegim insaallah süper eline saglik pstatesli ispanaklida olur
Unu hangi marka kullanıyorsunuz markasını soyleyemesseniz en azından yardımcı olun her undan olurmu olmazmi yardımcı olursanız sevinirim
Elerine emeğine sağlik yutptan gördüm hemen yaptım fırında pişiyor tadına bakınca yazıcam size🎉🎉❤❤❤
Evet börek yaptım yedik gerçekten çok beyendim herzaman yapıcam tskr ed size❤🎉🎉🎉
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Böyle yapıp pişirmeden buzluğa koyabilirmiyim
Ellerine sağlık seni dinlemek şu tarife bakıyım demek güzel senden yufka açma dersi almak isterdim aynı şehirde olsak ❤
👍🏽
Përbërësit ju lutem!
Hevesleneyerek yaptim. Hamir çok iyi incecik açildi. Ama ne yazikki citir citir olmadi. Tarifi harfiyen uyguladil. Hamur kaldi biraz . Alt ust pişirdiğim halde 1 saat 190 derece