“Ben bunu yaparım”/ bölüm 20
Soğuk kadayıf:
250 gram taze kadayıf
100 gram tereyağı
Antep fıstığı
Kakao, çikolata
Şerbeti için:
1 litre süt
2 su bardağı şeker (200 ml su bardağı)
Portakal kabuğu rendesi (isteğe bağlı)
1 paket krema
#soğukkadayıf #sütlükadayıf #kadayıf #kadayıftatlısı




““Ben bunu yaparım”/ bölüm 21” üzerine 41 yorum
Abla memeler yakiyo sevgilim ol
Tebrikleri
Tebrikler bende de soğuk kadayıf sevdası var denemek isterim inşallah belki bayrama yaparım
Abla seni eskipazarda gördüm
Meryem: Anna ben bunu yaparım
Elif: abla diyerek kolları sıvadı
Abla biraz tuzlu tarifler gelsin
Kadayıfları bıçakla küçültmek lazım yoksa kalın oluyor bence yani
Tarif
❤️
Hiç yemedim ama çok güzel olduğundan eminim😋😋😃😃
Abla 800 TL olsaydı nasıl öderdiniz 😂
Kadayıfı yağladığınız tepsiyi kullansanız tam olurdu bence.
Yiyin tabi zengin oldunuz
Fıstık fıstık cekiyor❤❤❤❤❤
Meryem anne ne yapıyor
Hazır kızarmış kadayiflarla yapsak olmazmi
Abla siz nereden aldınız bilmiyorum ama biz bir akrabağımız var sütlüce diye bir cafe işletiyor oradada böyle tatlılar var tadı çok güzel ben normalde kadayıf sevmiyordum ama çikolatalı olan aynı soğuk baklava gibiydi ❤🎉
Fansız ayarda neden pişiriyoruz en çok merak ettiğim konu bu
Portakal suyundan da koymuşlardır belki sadece kabuğu değilde.
konu fiyatına gelmeden önce çok güzeldi😊
Süper aslından daha güzel ellerine sağlık
BİM'in soğuk baklavasını alıp buzluğa atıyorum. Kahve yanına iki dilim çıkarıp yiyorum. Şekeri az diye hoşuma gidiyor
Umarım saç renginin seni ne kadar yaşlı gösterdiğini fark eder ve koyultursun canım severek izliyoruz😊
❤️😊
Abla bence Master Chefte yarış😊😅😂😂😂❤❤❤❤
Aynı tabaktan bizdede var kütahya porselenden almıştık
Geçen gün eşim almış gelmiş üç dilimi 700 TL. Hem kızdım hem yedim. Ben de bu tarifi arıyordum.hemen yapıyorum❤
Nerde dendiniz kafe adı nedir çok merak ettik gidelim bizde
😍😍😍😍
Bende sürekli yapıyorum
O güzel annenin ellerinde öperim 🤗💝 elinize sağlık 🥰 afiyet bal şeker olsun ❤
MaasaAllah sübhanallah la guvvete illa billah ne tatlisiniz❤
Bbjzjسههس
Bu marifetler niye bizim eve gönderir misiniz❤
ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK….
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
BeN bUnU yApArIm😂😂😂😂😂❤❤❤❤❤
Soğuk baklava mı daha güzel soğuk kadayıf mı
Ai
Bu şekilde biraz hamur dokusu olabilir iki kaşık mısır unu iki kaşık irmik karıştırın birinci kata yarısını ikinci kata yani üstüne kalanı dökün çıtır olur denendi 😊
❤️elerine sağalık
Teyze masterchefden mi geldi ?