Bizleri sosyal medya hesaplarımızdan takip ederseniz çok mutlu edersiniz !!

Instagram: @vsenabostanci
TikTok: @sena.bostanci
LinkedIn: Sena BOSTANCI
Business Mail: sena@tem.network

Alican’ın Sosyal Medya Hesapları:
Youtube: @alicanbostanci
Kick: https://kick.com/kel-adam1
Instagram: @bostanci.alican
TikTok: @alicanbostanci

KAYNAK

Tarifi Paylaş

““Ben bu yemeği yapsam eşim başımdan aşağı döker” NORMALLESTİRMEYİN!” üzerine 37 yorum

  1. Bunun bir üst modeli evde her gün masaya kahvaltılık koyan anne. Evini ailesini her gün dengeli bir şekilde beslemeyen kadin aile kurmaya soyunmasin. Dışarda çalışıyorsa eşi ile birlikte yaparlar. Bu da mecbur değilsin demek değil , eşler 2niz de mecbursunuz demek oluyor. Her şeyin cilkini çıkarmayın. Yük istemiyorsan evlenme ablacım. Tabii kafadan aşağı dökmek filan asla o konuda haklısın. Ama bu ka

  2. Ben sosyal mecrada kimseye yorum yapmam beğensemde beğenmesemde ama siz o kadar olgun o kadar bilgili konuşuyorsunuz ki Maşallah diyorum Rabbim sizin gibi insanlar çıkarsın ve söylediğinize katılıyorum yeri geliyor bugün hiç bişey pişirmek gelmedi gelirken yemek alır mısın diyorum sağ olsun tamm der yada eve geldiğimde ben ayarlaya bilirim istersen der yani hamd olsun halden anlamak çok güzel bişey her insana nasip olmaz ❤

  3. Her gün taze ve çeşitli yemeği ben kendi huysuzluğumdan yapıyorum çünkü ikinci güne kalan yemeği ben sevmiyorum ve dışardan yemek söylemek de yine benim sevmediğim bir şey. Mantıyı su böreğini de dışardan almam yine kendim yaparım. Ama bunların hepsini kendim öyle sevdiğim için yapıyorum. Hiç kimseyi memnun etmek ya da onların gözlerine girmek için değil. Yapmak istemesem yapmazdım kolayı da seçebilirdim ama o da benim tercihim olurdu. Kısacası kimseye hizmet etmek zorunda değiliz. Biz ne istersek o. Beğenmeyen buyursun mutfağın yolu belli 🤗

Yorum yapın

Benzer Tarifler