İdam Mahkumlarının Son Yemeklerini Yapıyorum: Walter Moody, yemek, yemek tarifi, yemek tarifleri, İdam Mahkumlarının Son Yemekleri, İdam Mahkumlarının Son Yemek istekleri, İdam Mahkumlarının Son Yemek isteklerini yapıyorum, Walter Leroy Moody, İdam Mahkumlarının Son Yemeklerini yedim, İdam Mahkumlarının Son Yemeklerini denedim
Bu videoda herhangi bir iş birliği bulunmamaktadır.
Malzemeler:
Philly Cheesesteak İçin:
1 adet büyük boy soğan (iri doğranmış)
300 gram kıyma
Sevdiğiniz bir peynir
Tuz
Karabiber
2 adet sandviç ekmeği
Yanında:
Cips
M&M’s
2 adet Dr Pepper
Bademli çikolata
Hazırlanışı:
Bir tavaya çok az yağ ekleyin ve iri doğradığınız soğanları yumuşayana kadar kavurun.
Kıymayı ekleyip suyunu salıp çekene kadar pişirin.
Tuz ve karabiber ile tatlandırın.
Peyniri ekleyip eriyene kadar karıştırın.
Hazırladığınız harcı sandviç ekmeklerinin içerisine doldurun.
Sandviçleri cips, M&M’s, Dr Pepper ve bademli çikolata ile birlikte servis edin. Afiyet olsun! 🥪🧀🥤✨




“İdam Mahkumlarının Son Yemeklerini Yapıyorum: Walter Moody” üzerine 30 yorum
(İlk yorum)Ben olsam böyle isterderdim ama biraz ferhlatıcı içecek isterdim
İlk ❤❤❤❤ abi videoların çok güzel ❤❤❤❤
Abi Benito Mussolini'nin son yediği yemeği yapar mısın?
son yemeğimde şunları yesem kendimi dışkısının içinde yuvarlanan domuz gibi hissederdim
Abı sonda cok salıksıs buldum dıcen sandım😂
Sürekli dizi kayıp kasetler 1.sezon 4.bölümde Margaret ve eileen in yaptığı kütük yemeğini yaparmısın
Hitlerin son yemeğini yap idam edilmedi ama
Abi adam son yemeğini yiyor rahatsız olsa nolur
Abi bu seri çok iyi daha sık gelsin
Abi ömrü bitmiş zaten 86 ne ya böyle adaletmi olur
Kimse lays ve ( o çikolata bobonların ismini unuttum) bantlandığını bahsetmemiş
şu serinin verdiği keyif mükkk
Abi lays hiç belli olmadı
O da hepsini yememiştir
abi bu seriden bir video aldım ve konuşma sınavında anlattim ted bandy nin hayat hikayesini 94 aldım allah razı olsun
En sevdiğim çikolata
biri açıklayabilir mi idam için neyin sırası bekliyor direkt o gün yapsınlar niye 21 yıl beklemişler??!?!
Sonunda geldi yeni bölüm
Moody deyince aklıma Alastor Moody geldi nedense
Abi o çikolatayı bimdenmi aldın çünkü ben sadece bimde görüyorum fiyatı 40 tlmi bizim burda öyle
Sonunda yeni bölüm
İdam edilmese bi 20 yıl daha yaşarmış 😂😂😂
Ted kacznskinin olayı gibi
Hocam m&m in markası hiç belli olmamış be
Nekadar manyak insan var
Acaba adam şeker hastası falan olduğu için mi bu kadar abur cubur istemiş, normalde yiyemediği için
Boşa masraf yapmışlar adamı 83 yaşında idam etmişler biraz daha bekleselerdi Adam zaten gidecekti😅
Biraz daha bekletseler adam kendiliğinden gidecekmiş zaten
Abi Ronnie Lee Gardner'ın son yemek isteğini yaparmısın❤❤❤
Yediği son yemeği:
– Istakoz Kuyruklu Et
– Biftek
– Elmalı Turta
– Vanilyalı Dondurma ve
– 7up gazoz
Aynı zamanda Gardner yemek yerken Yüzüklerin Üçlemesini izlemek istemiş❤❤❤
MERHABA CAFER ABİ AZERBAYCANDAN SELAMLAR SAYGILAR LÜTFEN MAHKUMLARIN SON YEMEK İSTEYİ VİDEOLARI ÇOK GELSİN SEVİLİYORSUN BU MAHKUMLARIN SON YEMEK İSTEYİ VİDEOLARI YEMEK YERKEN AŞIRI SARIYO! BEN BU SERİYİ ÇOK SEVİYORUM!