KAYNAK

Tarifi Paylaş

“Tarifler mük olduu” üzerine 25 yorum

  1. bana da bu garip geliyo hani bilmiyorum ben kurumsal bi şirkette falan çalışmadım ama çevreye baktığımda falan hiç kimsenin evden getirilen yemeği ayıplayacağı küçümseyeceği izlenimi almıyorum ama yurt dışına çıkan kim varsa bu konuda türkiye ve yurtdışını karşılaştırmayı çok seviyolar sürekli anlatıyolar. bi yerden sonra da bence insanların ne düşündüğü umursanmamalı yani evden temiz bildiğim ucuz sağlıklı yemeği getirmek varken sırf millet ayıp yazık diyecek diye (ki sebebini laf arası sorulup açıklarsan ben SANMIYORUM böyle bi senaryonun gerçekliği şüpheli geliyor) hem paramdan hem hijyenimden hem sağlığımdan olamam bu uzun vadeli bir alışkanlık sonuçta

  2. Ayni şeyi Avustralya'da görünce ben de şaşırmıştım. İnsanlar ortalık yerde haslanmis yumurta falan yiyor. Gerekçenin ayiplanma konusuna cok katılmıyorum ama. Türkiye'de isyerlerinde yemekhaneler var, ya da yemek karti ya da parasi veriliyor. Bu sebeple insanlar yemek goturmuyor. Ama yine de, hem daha sağlık beslenmek hem de yemek parasini baska ihtiyaclar icin kullanmak icin plazalarda bile bu aliskanlarin degistigini gozlemlemek mumkun artık.

  3. Herkesin maddi durumu farklı olabilir o yüzden de evden getirebilir. Neden sağlıksız bir yemeğe 300-400 tl verelim evde sağlikli bişeyler yapmak varken. Bu konuda kimseyi dinlememek lazım. Herkes hamburger yemek zorunda değil. Ben çocuklarıma evden beslenme koyuyorum ve kimse ayıplamıyor. O dediğiniz özel okullarda olmasın?

  4. Zamanında eğitimli görgülü olduğunu söyleyen bir grup insanları köylü cahil gibi sıfatlarla ezip o dönemin dışarda yeme reklamı tanıtımı ya da ticaret gelişimi gibi şeylerle insanları ezip mecbur bırakma taktiği buydu bence şimdi herşeye ulaşım artıp yeni reklam ürünleri kapıları ile bize cahil köylü benzetmesi Avrupa'nın normali ile yeniden tanıtım araçlarıyla pazarlanır oldu.Herkes başkasının özgürlüğüne saygı duyup istediği gibi yaşasın ne coştum

  5. Ülkemizde şalvar giymek yöresel örtü takmak şiveli konuşmak beslenme taşımak Türk kültür ve adetlerine uygun herhangi bir şey yapmak anneannelerimizin babaannelerimizin söylediği o zaman uygun tıp bilgileri ya da edep ahlak olsun öğütleri uygulamak ve bir sürü saybileceğim bir şey en önemlisi de İslamiyet'in kurallarını yerine getirmek başörtü takmak namaz kılmak bağnazlık gericilik ve yukarıda diğer saydıklarımın hepsi de ayıplanıyor
    bunu her zaman düşünmüşümdür özellikle Mustafa İnan ın kitabını okuduktan sonra hayatını , bir Türk bir Türkle neden alay eder ki bir köylü başka bir köylü ile köylü şivesiyle konuştuğu için neden alay eder ki bir Müslüman bir Müslümanın namaz kılıyor diye neden gerici der ki bunlar gerçekten Türk olduğu için mi yoksa içimizdeki düşmanlar mı Türk görünümlü ajanlar mı bilemiyorum

  6. Görgüsüz bir toplum oldugu icin. Hatta o kadar ezikki cogu insanlar eziklikleri belli olmasin diye baskasini eziyor. Bence evden goturmek cok normal ne sartlarda yapildigi belli olmayan yemekleri neden yiyelim. Ben evden yemek yapip getirmeye de erindigim icin sahsen 12-15 saatlik mesailerimi aç gecirmeyi tercih ederdim. Yemek insan hayatinin nasil bu kadar merkezinde olabiliyor

  7. Evden yemek getirilinince ayıplandığı fikrine nerden sahip oldunuz aceba halen çocuklarımıza haftada bir gün harçlık veriyoruz hep beslenme çantası koyuyoruz sıralarına örtü serip yiyorlar milattan önceden bahseder gibi bahsetmeniz komik olmuş İngiltere yi övmek için bu kadar basit bi konuda burayı gömmeseniz iyi olurdu aslında ama tabi yinede siz herşeyin en iyisini bilirsiniz zaten evden yemek götürmek şuan da popüler oldu

  8. Kesinlikle Türkiye’de yaygınlaştırmalıyız bunu ortaokula giden kızım evden beslenme götürmek istemiyor ezik misin diyorlar diye kantinin iğrenç kuru tostunu ve asitli içeceğini tüketince mi havalı oluyorsun bir öğretmen olarak sürekli öğrencilerime evden sağlıklı yiyecekler getirmelerini söylüyorum ama kendi kızımın okulunda bu uygulanmadığı için elimden Birşey gelmiyor maalesef okullardaki kantinler kapatılsa sorun kalmayacak

Yorum yapın

Benzer Tarifler