Pratik bir börek tarifine ne dersiniz?
4 adet milföye eriyebilen herhangi bir peynir rendeliyoruz.
Ben kolot peyniri kullandım.
Üzerine gelişi güzel dilimlediğimiz pastırmadan koyup milföyleri şeritler halinde kesip rulo yapıyoruz.
*Dipnot : Dikey şerit keserseniz büyük,
yatay şerit keserseniz lokmalık börekler elde edenilirsiniz.
Tepsiye yerleştirdiğimiz hamurların üzerine elimizle bastırıp kekikli sarımsaklı zeytinyağı sürüyoruz.Dilerseniz yumurta sarısı da sürebilirsiniz.
Önceden ısıttığımız 180derece fırında 25-30 dk üzeri kızarana kadar pişiyoruz…
😊Herkese afiyet olsun.
#börek #börektarifleri #pratik #pratiktarifler



