#shorts #yemektarifleri #pratiktarifler #börek #kolaytarifler #food
Chef Sadık Kılıç Tarifi
Tava böreği. Fırın olmayanlar için fırınım var. Acaba bu tarifi yapmasam mı? Herkesin yapabileceği kolaylıkta tava böreği yapıyoruz. Ama herkesin yapabileceği kolaylıkta olduğu için biz de yapıyoruz. Ben böreğini yanında salatayla birlikte yiyeceğim. Daha kahvaltı olacağı için salsa suyla domates doğrayabiliriz bence. Sizin battı balığın yan gideceğine dair inancınız tamsa patates kızartması da ekleyebilirsiniz. Batı balık yan gider de yazlık yerde olmadıkça sabahin patates kızartması bence yenmez. Ya da sertme kahvaltıda. İç harcını hazırlayarak işe başlayalım. Hadi başlayalım. Bunun için bir kapta iki yumurta. O zaman kutsal kasede iki yumurtamızı kıralım. Yarım bardak süt. Ne bardağı olduğu söylemediği için ben 100 yıl bardağını kullanacağım. Yarım bardak süt ve 2 yemek kaşığı yoğurt. 1,5 05 kaşık yoğurt. Çörek otu ile birlikte karıştırın. Çörek otum olmadığı için ben biraz mayanozlu dere ot ekleyeceğim. Şöyle elimizle parça parçayla getirelim. Daha sonra gelişi güzel doğradığınız yufkaları ekleyip daha çok karıştırın. Gelişi güzel doğramış yufkam yok. Doğrayalım. Normalde üçgen yufkayla yapacaktım ama dolapta biraz taşlaşmışlar. Hani bunları da kullanmayayım artık. Ona kızıyorsunuz. O yüzden günlük yufka aldım. Bunu doğramak için en kolayı katlayıp şeritler halinde kesmek. Böyle dağılıyor. Harcımızı ekleyelim. Bana koysan ben de lezzetli olurum. Sınırını aşmadan ufalayıp harca koyun. Benim taze beyaz peynirim olmadığı için lokum kıvamında beyaz peynir kullanacağım. Ben bu kadar peyniri bana da koysan sınırını aşarak koyacağım peynirimi ve tekrar karıştırın. Zaten maydanoz koyuyormuşuz. Biraz daha koyalım. Koparması zor olacak. Tahtamızı keselim ve ekleyelim. Kalorisini göze alabileceğiniz kadar ama elinizi de her ihtimale karşı biraz korkak alıştırarak pişirmek için seçtiğiniz tencereye yağladıktan sonra tencere olmadığı için ben tava aldım. Pişirmek için korkmadan her yerini tereyağıyla yağlayalım. Zaten yapışmaz tava olduğu için çok az tereyağı alıyor. Bu tereyağı bile yapışmıyor. Görüyor musunuz? Pek gözükmüyor. Üzerine yufkayı serin. Üzerine yufkayı sereceğim de burada dör tane yufka var. Bunu önce açmam lazım. Çok olur ya. Hop al. Yufkayla hangi tarifi yapayım? Yorumlarda benimle paylaşın. Ve hazırladığınız harcı ekleyip hazırladığımız harcı ekleyelim. Löpsüye bırakmış olacağım ben ama. Dağıtalım güzelce. Çok güzel gözüküyor ya. Gelin bohçası gibi kapatın. Tamam. Gelin bohçası gibi kapatabiliriz. Emrudun kızı kandırdı bizi. Benim altıgen mi gelip boçası oldu? Olsun. İçinin de pişebilmesi için en kısık ateşte ocağı alıp ilk yüzü kapağı kapalı. Ocağımızın altını açalım. Tavuğamızı alalım. Kısık ateş. İlk yüzü ağzı kapalı diyor ama ağzını kapatacak bir şeyim yok. Buldum. Devasa servis tabağım var. Acayip sesler gelmeye başladı. Bakalım bir taraf pişmiş mi? Kapağımızı yandan alalım. Çıtırtı sesleriymiş. Çok güzel çıtır diyor. Bakalım. Oo oynuyor da. Hadi bir çevirmeyi deneyelim. Hop! Çok güzel çevrildi. Çıtır çıtır. Hadi diğer tarafı yapalım. İkinci yüzümde kapağı açık bir şekilde kızartın. İkinci tarafı üstat şekilde pişecekmişiz. Kısla pişsin. Ben ikinci tarafta çıtı olsun diye şöyle kenarlarına tereyağı süreceğim ki altına kadar insin. Böreğimizin tabanı da güzelce pişmiş. Kıtır kıtır. Hadi artık tabağımızı alalım ve tadalım. Kıtırtıya bakın. Çok güzel olmuş. Dilimimizi keselim. Hava bölümü çok iyi gözüküyor. Altı üstü güzelce kızarmış. Yanında dinlenmiş güzel domates. Ayran veya sütle çok güzel gider. Hadi gelin tadalım ve puanlayalım. Şöyle dilim olarak alacağım. Hım h. Çok sıcak ama çok güzel bir tarif. Dışı çıtır çıtır içi yumuşacık. Bir hafta sonu kahvaltısında kesin deneyin. Bu tarife puanım 10 üzerinden 9.7. da yedi.
KAYNAK




“Bu Kadar Kolayı Yok! 😱 10 Dakikada Tava Böreği 🥧🔥” üzerine 29 yorum
Kalan yufkayla lahmacun oide tarzı bisey yap reis
Ben bu adamın hiçbir zaman 10/10 verdiğini görmedim halen. (Bütün videolarını izlemedim.) 😂😂😂
Abi gece gece aciktirdin yaaa
100.yıl bardağını görünce anlık Atama sayğı duruşu
Tarif yyazsak bile yapmıyosun ki😒
cok guzel cevirdin abim helal olsun
dişi ni fırçala😢
Abi hiç ugraşamam ama canım cekse de yer biley uyurum
O kadar pis bir vibe veriyorsun ki elinden kabuklu ceviz yemem
Böööğğrek
abi bende fiat doblo sağ on far var olurmu
O kime yetcek kucucuk oldu
içindeki yufka da pişiyo mu abi
Ya ben yaptim disi yandi ici hamurdu asiri
Köfte yok olmadı 😄
Bunları yapmayım kızıyorsunuz diyo adam bizi ne kadar seviyor bakın laa.onun için sizde severek izleyin
Abi çok şükür fırının var
Adam her videoda tarifin her tarafını değiştirdiği halde yine aynısını yapmayı başarıyor puahahahaha
Abi kalan yufkayla gözleme yapp
Salata = bir kaç roka, bir çeri domates iki (küçük) parça soğan
insanların emek verip çektikleri videoların sadece aynısını yaparak içerik üretmek ve bundan gelir kazanmak dürüst bir yol değil👍
Bööreği mi?
Hemen yapıyorum
Böreğin yanında sadece çay 🫖🫠
Abi o tabak kırılınca sen veda et buralara kutsal tabaksız biz bir hiçizzzz
Abi yufkadan doritos yap lütfennnn❤❤❤❤❤
Hangi yemek tarifi
Benim ocağım yok fırınım var😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Adam zaten çok naif ne yaptıysanız yazık üzülmüş kırılmış farkında değilsiniz linçlemeyin insanları herkesin kalbi o kadar kaldıramaz kendi halinde bir insan kızıyorsunuz dediğinde çok üzüldüm