Siparişleriniz İçin
📞: 0553 957 58 59
📍Merkez: Diclekent/DİYARBAKIR
☎(0412) 257-58-59
📍Şube: Fırat Mah. Nazım Hikmet Cad. Tema Park Yanı
☎️(0412) 257 58 60
Instagram ►https://www.instagram.com/cigkofteci_hacisirac/
Yeni videolarımızı kaçırmamak için kanalımıza abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın! 👍😄
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
https://www.youtube.com/channel/UCeHxA6BwWhN02HDm3_vIo7w/join
Daha önceki çektiğimiz künefe videosunda künefe ile aramın olmadığını belirtmiştim. İzleyiciler bu duruma ağır yorumlar yazmıştı. Vallah ben künefe sevmeyim. Olsa da olur olmasa da olur. Ama şu köfte konusunda çok iddialı olmasak da künefe konusunda abim Hacı Süleyman çok iddialıdır. Bizim şiddlikteki devlet suşlerinin karşısındaki ilk yerimizde abim Hac Süleyman bir gofret çıtır künefe yapıyor. Aman Allah’ım nasıl bir şey. Künefe sevmeyim ama yerim. Hacı abi güzel bir künefe oldu ya. Elime sağlık. Bir ayran alabilir miyim sana zahmet? Yine ayran. He vallah yine ayran. Ne derler buna? Şöbiyet dilim deliler. Baklava diler. Acaba ne? Pizza dilimi. Künefe nasıl yenir? Ben göstereyim. Sen geçen sefer etkilenmiştin değil benim künefe yiyşimde. Benim ağzım yanmıyor. Sıcaktan yanmıyor. Ben si acıdan yanmıyor ama sıcaktan yanmıyor. Bismillah. Hacı abi bu da vallahi gofret gibi olmuş. Sen diyen buraya yaz. Gofret günefe. Sen değilsen öyle olur. Yaz oğlum. Go gofret günefe. Bir dm sana bir düm bak. Sonda aklıma geldi. Aklınızda olsun. Künefen yanında bir rüudum da olsa bir ayran deneyin. Bir de hacı abin ayranın da güzeldir. Senin her şeyin güzeldir kardeşim.
KAYNAK




“Gofret künefe 😋 #yemek #tarif #food #enfesyemektarifi” üzerine 36 yorum
Reis
Valla bıyık yakışmış Ömer kardeşim 😊
Allahtan. Sevmiyorsun kunefeyi bir de sevsen nasil yerdln kunefeyi;))😂
Vahşo az ye az 😂
Başkanım dükkanın sahiplerine söyle tabelayı yaptırsın her şeyden önce
K harfinin ışığı yanmıyor 😮
Baya çıtırmış keserken verdi o hissiyatı çıtırdaması kulağımı kanattı magnum reklamı o meşhur sesi sizin künefeden çalmış hatta en çıtır sizsiniz biz fark etmemişiz bizim cumba'da, papağanlıda,sarıburmada yediğimiz künefe künefe değilmiş bunun yanında 😂😂
Bi dilim saa bi dilim baa sonda aklima geldiiin.😂😂
Sorduk mu 😂😂😂😂😂
Dünyanin en iyi tatlisi vesselam
K harfine ışık❤
prize ömer 😀 sevmiyorum dediğini gözlerini kapatarak yiyor. künefe güzele benzede ömer prizedir
Lo te kirmanci nezoni ?
Kardeş bıyık harbi olmuş ya valla
Künefeye sıvı yağ koyulmaz
Sen yedin ama sevmiyorsun o nasıl oluyor
He baboooo tarzı konuşma diyarbakır konuşması değildir. Maksat yerli turist çekmek için sirk gösterisidir.
Bıyıklarla bayhana benzettim seni
Maşallah ne kadar güzel abi kardeş ilişkisi ❤
Yemisen ha,daha Zengin ve özgüvenli açıkçası 😅
Abimiz sofi ve mütevazi görünüyor…
Bol bereketli, helal kazançlar dileriz…😊
Arkadas bir adamin eline yemek konusunda hersey mi yakışır Masallah bilader , Allah guzel uzun ömürler versin saglik mutluluklar doldursun seni
Sen ne yapisan
İyiki sevmiyorsun sevseydin nasıl olurdu ? Benimde pek aram yok ama eşime oğluma yaparım.
Yanına süt güzel olurdu.
Bunca nimetleri veren Yüce Allah'a hamd olsun.
Elhamdülillah Çok Şükür..!
Konu yemek sektörü olunca nedense şive iki kat artıyor.
Bıyık olmamamış Ömer abi ülkücülere benzemişsin 😂
peynii yukarı kalkmadı
Kilo almış hacı soracak benziyor git gide😢
Ömer abee Senin Bu Haci abin Cok Fıkaradır niye öyledir öyle o 🤔 Reben düşmüş beradayi düşmüş sanki 😔
Yaw heci sıraç Allah için eski haline don yaw bunedir yaw batman seni seviyoruz ama böyle hiç sevmeyiz
beyler sizce oyun yılbaşı indirimi/ kasım indirimine girer mi ona göre alacağım veya bekleyeceğim
Köfteci K si yanmıyor ömer abeee
Bizde de tatlı yanına ayran ikram edilir. Tatlı – tuzlu dengesi olduğu için şeker çıkmıyor.
Ayran kim ola ki😂
Hayat yemekten ibaretmi milleti özendirerek para kazanmaya çalışan cebinizi düşünen varlıklarsınız sadece
O künefeyi koyarken dışarı dökmeden yapsanız olmuyor. Neden çünkü o sunumu yapmak zorundasınız şunu adam gibi dökmeden koysanızda kardeşim
Ülkücü bıyığı nedir bıremın hiç yakışmamış. Almanyadan selamlar
Az daha dökidın